(تصویر) تست موفقیت آمیز خودروی پرنده لوکس در دبی

[ad_1]

یک استارت آپ مستقر در لندن با موفقیت تمام خودروهای پرنده برقی خود را در دبی آزمایش کرده است.

به گزارش دیلی میل، به گزارش ایسنا، یک خودروی پرنده لوکس که برای سفرهای بین شهری طراحی شده بود، پرواز آزمایشی خود را در دبی با موفقیت انجام داد.

استارتاپ Belvedere Industries مستقر در لندن، یک پرواز آزمایشی از نمونه اولیه خودروی پرنده تمام الکتریکی خود، Volar eVTOL را در ماه نوامبر به پایان رساند، اما اخیراً تصاویر آزمایشی را منتشر کرده است. به گفته این شرکت، این خودروی پرنده توانسته با سرعت 40 کیلومتر در ساعت در ارتفاع چهار متری پرواز کند.

نمونه اولیه Volar eVTOL برای مالکان خصوصی و به عنوان جایگزین خودرو طراحی شده است. این وسیله نقلیه پرنده زمین را پاکسازی می کند و ازدحام را برای دوچرخه سواران و عابران پیاده کاهش می دهد، اما ممکن است بتواند حمل و نقل درخواستی را نیز فراهم کند.

این شرکت قصد دارد یک نمونه اولیه کامل بسازد و آن را تا سال 2023 آزمایش کند. انتظار می رود مدل نهایی برای حمل و نقل بر اساس تقاضا در سال 2028 و برای مالکیت خصوصی در سال 2030 در دسترس باشد و به کاربران امکان استفاده از آن برای سفر را می دهد.

(تصویر) تست موفقیت آمیز خودروی پرنده لوکس در دبی

این شرکت معتقد است که مردم تا 10 سال آینده می توانند در آسمان سفر کنند.

اگرچه این شرکت هنوز تعداد دقیق مسافران را تایید نکرده است، اما این خودرو اولین وسیله نقلیه بدون بال های بزرگ یا تیغه های باز در جهان است که آن را برای استفاده شهری ایده آل می کند.

پس از یک سال پروازهای داخلی، Blender Industrial هشت پرواز آزمایشی را با نمونه اولیه خودروی پرنده خود در جدیدترین آزمایش در دبی به ثبت رسانده است. به گفته این شرکت، پرواز آزمایشی دبی پایداری و کنترل پذیری نمونه اولیه را به نمایش گذاشت و مجموعه ای از پروژه های در حال انجام را راه اندازی کرد.

(تصویر) تست موفقیت آمیز خودروی پرنده لوکس در دبی

این خودروی الکتریکی دارای یک سیستم محرکه مخفی است که نیازی به چرخاندن تیغه ها یا بال های بزرگ را بی نیاز می کند. به گفته این شرکت، این خودرو در یک نقطه شارژ خاص شارژ می شود، شبیه به یک وسیله نقلیه الکتریکی که روی زمین استفاده می شود. با این حال، برای جلوگیری از تصادف پس از اتمام شارژ، مهم است که به یک زیرساخت جامع و سیستم حمل و نقل تکیه کنید.

نمونه اولیه تنها دو صندلی دارد، اما چشم انداز نهایی این شرکت یک خودروی چهار تا پنج نفره است که برای همه اعضای خانواده مناسب است و می تواند با سرعت 220 کیلومتر در ساعت در شهر در ارتفاع 915 متری حرکت کند. در ساعت.

سخنگوی این شرکت گفت: ما می خواهیم یک هواپیمای شهری خصوصی بسازیم تا همه بتوانند از هر نقطه به هر زمان پرواز کنند. Volar به آرامی پرواز می کند و تلاش ما را در نوآوری و فناوری ثابت می کند.

از نظر قیمت، این شرکت مبلغ مشخصی را اعلام نکرده است، اما هدفش این است که فقط یک خودروی Volar eVTOL داشته باشد و قیمت آن از قیمت خودرو بیشتر نشود. سخنگوی این شرکت افزود: اولین مدل والر در بازار خصوصی قطعا گرانتر خواهد بود. برنامه ما این است که تا سال 2028 حمل و نقل درخواستی و تا سال 2030 مالکیت خصوصی ارائه دهیم.

(تصویر) تست موفقیت آمیز خودروی پرنده لوکس در دبی

شرکت Blender Industries والر را به عنوان یک کلاس جدید از حمل و نقل و جت شخصی برای سفرهای بین شهری تعریف کرده است. این وسیله نقلیه به عنوان یک هواپیمای عمودی برخاست و فرود تعریف می شود که می تواند مستقیماً در هوا بلند شود و نیاز به فضای باند فرودگاه را کاهش دهد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما