الکلاسیکو آخرین شانس بنزما برای بردن توپ طلا

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، رقابت برای کسب توپ طلا به روز پایانی خود رسیده و کریم بنزما به یکی از مدعیان اصلی تبدیل شده است.

او فصل 2021-2022 را عالی شروع کرد و نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی فرانسه در لیگ اروپا داشت تا شانس خود را برای بردن این جایزه افزایش دهد.

برنده نهایی در مراسمی در پاریس در 29 نوامبر اعلام می شود، اما فرصت رای دادن خبرنگاران سراسر جهان به برنده صبح دوشنبه پایان می یابد، بنابراین رقابت های لیگ اروپا این هفته آخرین فرصت برای درخشش و جذب بازیکنان است. روزنامه نگاران .

در نتیجه، بنزما شانس زیادی برای درخشش در مسابقه الکلاسیکو دارد و در آخرین لحظه آرای زیادی را به دست آورد. با این حال، بسیاری معتقدند او جایی در میان مدعیان اصلی ندارد و روبرت لواندوفسکی، لیونل مسی و جورجیونه سه بازیکنی هستند که رقابت تنگاتنگی برای کسب این جایزه دارند.

با این حال، بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا در 9 اردو نقش تعیین کننده ای خواهد داشت. از زمان پیوستن به رئال مادرید در سال 2009، او 19 بازی در ورزشگاه انجام داده است که 5 برد، 7 شکست و 6 تساوی کسب کرده است. بنزما سه گل و چهار پاس گل نیز در ورزشگاه به ثمر رسانده است.

او در مجموع 36 بار مقابل بارسا بازی کرده و 10 گل به ثمر رسانده است. با این حال، در دیدارهای اخیر، هر دو تیم نقش کلیدی برای رئال داشته اند و در سه بازی آخر خود قبل از بازی یکشنبه پیروز شده اند.

بنزما در سال 2021 با 35 گل و 14 پاس گل به یکی از باهوش ترین بازیکنان فوتبال اروپا در این فصل تبدیل شده است. این بازیکن در 11 مسابقه اخیر 11 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

میانگین گل های او در این فصل یک گل در هر 51 دقیقه است که او را به موثرترین مهاجم زمین برای هلند (هر 52 دقیقه) و لواندوفسکی (هر 58 دقیقه) تبدیل می کند.

بنزما پیش از این مدعی شده بود که گرفتن توپ طلا رویای کودکی او بوده و تمام تلاش خود را برای بردن آن انجام خواهد داد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما