یک طرح جدید برای فروش خودرو

[ad_1]

مدیر توسعه زازار طراحی بورس کالای ایران از یک مدل جدید یا عرضه خودرو تخت تخت در این ین ین د د د گفت: جرا این طرح، قیمت خودرو می شود می شود ض ض ض.

من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. . کرده اند. بر این اساس خودرو در بازارهای دسته دوم با قیمت های بسیار متفاوت با قیمت توسط خودروساز، عرضه می شود، که چگونه قرار می گیرد و این مدلی به دلیل دلیل صفاتی است که باعث ایجاد قرعه کشی شده است، مشخص می شود چه صاحب خودروهایی دچار اختلاف می شوند. قیمت شدیدی ب با زازار راند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. یای این اینل، نان از زاردادهای سلف استاندارد بهره. یعنی خودروساز،، خودروی درا در بالب قرارداد دلف خودرو عرضه می شود. برخی از عرضه‌ها می‌توانند در رابل سلف کوتاه مدت و برخی برخی از بلندمدت‌ها ندمدتاشد. رار نیز خودرو را در قالب قرارداد سلف ف خرید خرید می‌کند در نان سررسید ردارداد، خودرو زا از خودروساز زل می‌گیرد.

مدیر توسعه بازار بورس بورس کالای ایران ادامه داد: از زمانی که خودروها در بورس هستند و خریدار مشخص می شود، تا زمان سر می رسد می تواند از بازار ثانویه استفاده کند که اگر فردی که خودرو را خریداری کرده باشد، آن را در بازار ثانویه داشته باشد. به شخص بفروشد ، ، نداند این ینامله ها انجام م.

حلاح درمورد مزیت این طرح توضیح داد: این قیمت هم قیمت هداهد بود که بر اساس مکانیزم عرضه و ضایعه در کشف می‌شود. شخصی که خودرویی را در قالب قراردادهای یادشده، روی بابلوی بورس خریده است، آن را نمی‌داند که بازار خودرو را می‌فروشد، روی بابلو به فرد دیگر کند.

گفت: داخل نمی شوم.

مدیر توسعه بازار بازار بورس کالای ایران با بیان اینکه این مدل را می توان برای خودروهای پرتیراژ استفاده کرد، افزود: خودروسازی برای خودروهای کم تیراژ که به شکلی در بازار ثانویه شکل می گیرد و فروش مجدد برای آنها وجود ندارد، می تواند از بستر بازار فروش بورس کالا به صورت تبدیل شود. رازار یک بار معامله ه قالب قراردادی که نداند سلف یا نقدی شداشد بهره.

حلاح به این ینال که این طرح طرح چه هِله‌ای قرار دارد، گفت: جلساتی بین‌سخت بورس‌الا با خودروسازان در این مورد رار شده است. تصمیم گیری در این حوزه با بورس کالا یا خودروساز نیست و جاجع ذی صلاح باید در این مورد باشد. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما