کنکورآباد، یار دل کنکوری ها

حالا فقط یه سوال اگه دانسته های قبلی رو فاکتور بگیریم ، با زحمت کامل این ۴ ماه ، واقعا میشه پزشکی اورد ؟ حالا ببینیم تو همایش آنلاین کنکور بارسا که برمبنای روانشناسی اکت برگزار میشه، قراره چی یاد بگیریم و بعد از این همایش چه تفاوتی با قبل خواهیم داشت؟ لطفا در پایین همین صفحه در قسمت نظرات اسم دبیرهایی که تو هر درس به نظرتون بهتر هستن بنویسین.( اگه خواستین با توضیح ) . و اگه کسی برنامه هفتگی می خواست خودش باید برنامه رو بصورت هفتگی تبدیل می کرد. سیناتهرانی در خیلی از مسائل زندگی آدم دخالت می کنه . برنامه ریزی های درسیشم خیلی سبک و خوبه و مثل سیناتهرانی برنامه هفتگی هم می ده. البته نزدیکای کنکور یه هفته ای کلاس تست زنی می ذاره اما به نظرم کافی نیست. البته یکیشونم از تابستون قبل از دوره پیش دانشگاهی پیشش رفته بود و رتبشم دو رقمی شده بود اما نظر اکثریت همون سال دوم و سوم بود. مشاور برنامه گزینه 2 شبکه سوم سیما هست. اکثرا بچه هایی که من باهاشون صحبت کردم می گفتند سیناتهرانی برای کسایی خوبه که از سالهای اول ، دوم یا سوم دبیرستان می رن پیشش و دنبال رتبه زیر صد هستند.

مشاور کنکور بوشهر

بر عکس سیناتهرانی که بچه هاش می گفتند مشاوره خصوصی و یا تلفنی هم داره ، آقای پوردستمالچی چون اکثرا در برنامه گزینه 2 تلویزیون هست و همایش برگزار می کنه برای همین اصلاً وقت نداره مشاوره خصوصی یا تلفنی بده و برنامه هاشم گروهی هست. یکی از انوع دیپلمه هایی که در دفترچه ثبت نام در رابطه با قوانین شرکت در آن بسیار سخن گفته است، دیپلم فنی می باشد و یکی از سوالات این است که شرایطی شرکت در کنکور تجربی با دیپلم فنی چیست؟ در مقاله ای هم که در ادامه همین بخش برایتان قرار داده ایم، در رابطه با نحوه انتخاب هدف برایتان توضیح داده ایم. بهمین دلیل تلاش مشاوران این است که با ایجاد رابطه ای همدلانه و صمیمانه مسئله ی انتخاب و تصمیم گیری و همچنین بررسی و تحلیل مشکل مراجع را برای او آسان کنند. آکادمی آموزشی کنکورآباد با هدف ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای تخصصی به صورت اینترنتی به عرضه دوره ها و خدمات تخصصی به دانش آموزان و داوطلبان کنکور می پردازد. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی تبریز به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید. بچه هاش می گفتند با تکنیک هایی که در مدیریت زمان تست زنی یاد داده بوده ، اصلاً سر کنکور با کمبود وقت مواجه نشدند.

اکثرا به بچه های روستایی و شهرستانی که وضع مالی خوبی ندارند، مشاوره می ده و از این جهت هم من خیلی تعریفشو شنیدم . شخصی که وارد حوزه مشاوره و برنامه ریزی کنکور میشه، باید و باید در این زمینه دارای تخصص و مهارت و از همه مهم تر علاقه نسبت به این کار باشه. انتخاب رشته بر اساس توانمندیها و علایق، بهویژه در رشتههای فنی و مهندسی که نیازمند تخصص و تمرکز بالایی است از اهمیت زیادی برخوردار است، مشاوره کنکور (صفحه وب پیشنهادی)ی رشته ریاضی به داوطلب امکان میدهد تا با توجه به استعدادها و توامندی خود رشته مورد علاقهاش را با آگاهی بیشتری انتخاب کند. این امر باعث می شود تا داوطلبان کنکور 1400 (دانش آموز یازدهم دبیرستان حال حاضر) برای شروع پروسه آمادگی خود برای کنکور سال آینده به فراخور شرایط به وجود آمده حساسیت و توجه کمتری داشته باشند ؛ چون عملا بخش زیادی از تمرکز مشاوران ، آزمون های آزمایشی و تدریس اساتید در کلاس های درس معطوف به کنکور 99 می باشد و رسما تا پایان این زمان نمیتوان از دست اندرکاران آموزش انتظار داشت که با تمرکز و ساعت کاری بالا روی کنکور ۱۴۰۰ کار کنند . را کسب کرد و همچنین “برنامه ریزی با دوربین مدار بسته ” در سال ۲۰۱۴ در همین جشنواره مقام دوم کتابهای خود یاریِ دنیا را از آن خود کرد.

برای شروع مطالعه، فاگو منبع جامعی هست و اگه با برنامه ریزی درستی پیش بری، می تونی با مطالعه این کتاب از مطالب کاملش استفاده کنی. سلام استاد بنظرتون از الان شروع کنیم چقدر میتونیم بیایم بالا زیر ده هزار ممکنه استاد ؟ سلام استاد ویس شروع از اسفندتون و از کجا باید تهیه کنم؟ سلام سلامت باشید. شما باید مدرک پایان خدمت یا معافیت دائم ارائه دهید. ارائه روشهای صحیح مطالعه و خلاصه نویسی: که اکثرا نظر می دادند که روشهاش باعث می شد آدم درسارو خیلی مفهومی یادبگیره و خلاصه برداری کنه . روشهایی که توی تست زنی درسا و افزایش دقت در تست زنی می گه خیلی توی کنکور مفید بود و کارایی بالایی داشت. خیلی سختکوشه و راهکارهایی که می ده عالی حساب شده هستش. خیلی سربسته کار می کنه و روشهای کاریشو فقط به شاگردای خودش یاد می ده. برنامه هاش بر خلاف سهراب فرهپور و سیناتهرانی فقط ماهیانه است و برنامه هفتگی نمی ده. و در مرورها فقط کافیه یه دور خلاصه نویسی هاشو بخونه. اگر در مدرسه ای درس می خونید که خودش برنامه کنکوری داره و مدام ازتون آزمون می گیره ، قید سیناتهرانی رو بزنید و خودتون بخونید.

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما