چند تخم پرنده؟

[ad_1]

روآرو- فروش تخم پرندگانی مانند مرغ، اردک، غاز، بلدرچین، کبک در بازار یکی از مشکلات رایج است. اما عجیب است که بدانید بازار تخم پرندگان زینتی و وحشی در کشور بسیار داغ است. در هر صورت، می‌توانید آگهی‌های زیادی برای فروش این تخم‌های پرنده در سایت‌های فروش اینترنتی و اینترنتی پیدا کنید.

به قول آقای فرارو. اکنون قیمت هر تخم مرغ از 1500 تومان و در نهایت به 2 هزار تومان می رسد. قیمت هر عدد بلدرچین 1700 تومان، تخم کبک 3500 تومان، تخم اردک از 4 تا 7000 تومان و قیمت هر عدد غاز از 6000 تومان و تا 12000 تومان آغاز می شود.

اما بیشترین قیمت تخم مرغ خانگی و کشاورزی متعلق به شترمرغ است. در حال حاضر قیمت های متفاوتی برای این تخم مرغ در بازار وجود دارد که به نظر می رسد به دلیل عرضه بسیار کم تخم مرغ توسط پرورش دهندگان باشد. قیمت این تخم مرغ از 200 هزار تومان و گاه تا 900 هزار تومان شروع می شود.

در این میان، آگهی‌هایی برای محدود کردن فروش تخم‌مرغ وجود دارد که به گفته تبلیغ‌کنندگان، خواص درمانی زیادی دارد و برای شوخی استفاده می‌شود. این آگهی دهندگان قیمت هر عدد تخم کبوتر را 3 تا 5 هزار تومان اعلام کردند.

چند تخم پرنده؟

تخم مرغ چقدر تزئین می کند؟

علاوه بر بازار داخلی تخم مرغ و پرورش کشاورزان، فروش تخم مرغ های زینتی نیز رونق زیادی دارد. این تخم پرنده خوراکی نیست و فقط برای پرورش و تخم گذاری استفاده می شود. اکنون بسیاری از مکان ها تخم پرندگان زینتی می فروشند و رقابت شدیدی بین آنها وجود دارد. این را می توان از تنوع و تفاوت قیمت محصولات آنها فهمید.

بررسی محصولات عرضه شده در این سایت ها نشان می دهد که قیمت تخم پرنده زینتی در کمترین حالت از 14 هزار تومان شروع و با بالاترین قیمت که متعلق به تخم های بارور شده توکان است به ازای هر دانه به بیش از 4 میلیون تومان می رسد.

اما بالاترین قیمت مربوط به تخم طوطی است. در این راستا، تخم‌های تخم‌های بارور شده سنبل و ماکائو اسکارلت ماکائو بین 3.4 تا 3.6 میلیون دلار به ازای هر دانه قیمت دارند. تخم بارور شده طوطی کاکادو از 1 میلیون و 800 هزار تومان شروع و به 2 میلیون تومان ختم می شود.

تخم های میشل از یک میلیون تا 600 هزار تومان تا 2 میلیون تا 100 هزار، تخم های بارور شده اکلکتوس از یک میلیون تا 300 تا یک میلیون و 600 هزار تومان و تخم های بارور شده طوطی کاسکو از یک میلیون تا یک میلیون متغیر است. و 200 هزار تومان در سایت های آنلاین به فروش می رسد.

ارزان ترین تخم طوطی مربوط به شاه طوطی با 420 هزار تومان است.

بقیه تخم های بارور شده پرنده معمولاً برای هر بذر بین 14 تا 200 هزار تومان قیمت دارند. مثلا تخم قرقاول آمریکایی 14000 تومان. تخم مرغ اردک ماندارین به قیمت 60000 فروخته می شود. قیمت تخم مرغ بارور شده به 18000 رسید. قیمت تخم بارور لیدی آمهرت و قرقاول بلژیکی 110 هزار تومان و خرید تخمک بارور شده توسط عروس هلندی حدود 200 هزار تومان است.

چند تخم پرنده؟

آیا تخم پرنده وجود دارد؟

برای فروش تخم پرندگان وحشی تبلیغات چندانی وجود ندارد و بیشتر مربوط به قو، گنجشک، کبک و کبوتر وحشی است. یکی از فروشندگان تخم مرغ حیات وحش پر جنب و جوش ساکن استان مرکزی. برای فالوورهای خود در فضای مجازی به راحتی قیمت گذاری نمی کند. وی این اعلام را مشروط به مکالمات و تماس های خصوصی کرد.

شماره اش را گرفتم و زنگ زدم. پس از 5 یا 6 بوق، مردی تلفن را پاسخ می دهد. صدایش نشان می دهد که هنوز جوان است. سریع رفتم سر اصل مطلب. ببخشید آقا من با آگهی فروش تخم قو تماس گرفتم. قیمت تخم مرغ چقدر است؟

مرد جوان پاسخ داد: چه نوع تخم مرغ سفتی؟ سوت زدن قوی، کوچک، گنگ، سیاه؛ چی؟
محدود
یعنی فرقی میکنه؟ او می گوید، البته، این تفاوت دارد. اگر می خواهید این سبک را بخرید، آنها باید به جای “غاز قوی” تخم “غاز قو” را بفروشند. حالا اجازه دهید به جلو برویم. بالاخره نمی گویید چه می خواهید؟
محدود
گفتم: قیمت تخم مرغ گنگ و سیاه می خواهم. مرد جوان قیمت آنها را بین 100 تا 250 هزار تومان برآورد می کند. از او پرسیدم نیروهای وحشی مهاجرت در مازندران نیستند؟ چگونه به تخم پرندگان وحشی دسترسی پیدا می کنید؟ او می‌گوید سال‌ها پیش چند جفت پرنده خریده و در فریدونکنار و سرخرود فروخته و نیم‌سال آنها را بزرگ کرده است.

علاوه بر این فروشنده غیر رسمی، سایت اینترنتی فروش تخم بلدرچین، تخم بلدرچین را نیز می فروشد و هر کدام از این تخم مرغ ها 150 هزار تخم مرغ به فروش می رسد.

فروشنده در تبلیغ تخم سایر پرندگان وحشی مانند شترمرغ، کبوتر و کبوتر، قیمت هر دانه را از 8 تا 25 هزار تومان اعلام کرد.

چند تبلیغ جعلی!

اما نجاران، پرورش دهندگان پرندگان، معتقدند که بسیاری از مکان های فروش تخم مرغ به کود عقاب، مشتریان را با این تبلیغات فریب می دهند.

او به فرارو گفت: برخی از طوطی ها مانند کاکادوها پس از حدود 5 سال به بلوغ می رسند و در این مدت نیاز به نگهداری گران قیمت و داروی خارجی دارند. سرانجام پس از 5 سال، پرنده جفت می شود و دو تخم می گذارد. پس از تبدیل شدن تخم مرغ ها به مرغ، قیمت هر کدام از آنها به سی میلیون تن می رسد. در چنین شرایطی فروش تخم طوطی به این قیمت عاقلانه نیست.

به گفته نجاران، تخم بلدرچین شبیه تخم طوطی است و این تبلیغ کنندگان تخم بلدرچین را با تخم طوطی جایگزین می کنند. حتی زمانی که مشتری متوجه می شود که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، دست او بسته نیست و مشتری به آن رقم پاسخ نمی دهد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما