پیکسل 6 و 6 پرو – همه آنچه باید در مورد گوشی های سری گوگل پیکسل 6 بدانید

[ad_1]

چند ماه پس از انتشار تصاویر گوشی های سری Pixel 6 ، سرانجام گوگل امشب آنها را رونمایی کرد. پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو دارای طرح های متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی خود هستند و از اولین تراشه اختصاصی گوگل ، تانسور ، برای بازار گوشی های هوشمند استفاده می کنند.

طراحی اصلی این دستگاه ها چند رنگ است و دارای نوار مشکی در پنل پشتی دوربین اصلی است. گوگل برای نسخه استاندارد به صفحه تخت رفته است ، اما مدل Pro را به پنل خمیده مجهز کرده است. هر دوی این دستگاه ها از قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی بهره می برند و ویژگی های زیادی را به خریداران ارائه می دهند. در ادامه ، خانواده تلفن های Pixel 6 را به شما معرفی می کنیم.

آشنایی با ویژگی های گوشی های سری 6 پیکسل

گوشی سری Pixel 6 در دو مدل استاندارد و Pro در دسترس است که در ادامه خواهیم دید.

پیکسل 6

پیکسل 6 از طراحی متفاوتی نسبت به نسل های قبلی پیکسل استفاده می کند و دارای ویژگی های فنی قدرتمندی است. این تلفن هوشمند گوگل مجهز به صفحه نمایش 4.4 اینچی OLED با نرخ تازه سازی H0 Hz و وضوح تصویر فول اچ دی است و از نسبت تصویر 20: 20 استفاده می کند. شیشه گوریلا ویکتور روی این صفحه ترسیم شده است.

مهمترین ویژگی این محصول تراشه تنسور اختصاصی است که از 8 هسته استفاده می کند و با لیتوگرافی 5 نانومتری تولید می شود. برخلاف سایر تراشه های اندروید ، گوگل از دو هسته Cortex-X2 در Tensor استفاده کرده است که قدرت بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در پنل پشتی این تلفن هوشمند ، می بینید که از یک دوربین اصلی دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی استفاده می کند. گوگل ویژگی ای به نام Magic Eraser را به نرم افزار دوربین خود اضافه کرده است تا اشیا و افراد ناخواسته را حذف کند. Face Unblur به منظور از بین بردن تیرگی صورت انسان است و سعی می کند با بهینه سازی تناسب رنگ سفید و الگوریتم های دیگر واقعی ترین رنگ پوست را ثبت کند.

این تلفن هوشمند با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارای باتری 4614 میلی آمپر ساعتی است ، از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده می کند و از 30 وات شارژ سریع و 21 وات شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. جدول زیر ویژگی های این دستگاه را نشان می دهد:

گوگل پیکسل 6
ابعاد و وزن 158.6 در 74.8 در 8.9 میلی متر و 207 گرم
کارایی OLED 6.4 اینچی با نرخ تازه سازی 90 هرتز
تراشه 8 هسته تنسور
رم 8 گیگابایت
حافظه داخلی 128/256 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه خیر
دوربین اصلی 50 + 12 مگاپیکسل
دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
باتری 4614 میلی آمپر ساعت
سیستم بیومتریک سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش
میمون USB Type-C 3.1

پیکسل 6 پرو

در پیکسل 6 پرو ، باید با صفحه نمایش بزرگتر و البته خمیده روبرو شویم. پیکسل 6 پرو دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نسبت تصویر 19.5: 9 ، رزولوشن 3140 14 1440 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. در صورت عدم استفاده از صفحه نمایش ، از فناوری LTPO برای کاهش نرخ تجدید به 10 هرتز استفاده می شود. لبه های نمایشگر پرچمدار گوگل منحنی و محافظت شده توسط Gorilla Glass Victos است.

پنل پشتی گوشی جدید گوگل دوباره توسط Gorilla Glass Victos پوشانده شده است و علاوه بر لوگوی Google G ، ماژول دوربین را به صورت افقی میزبانی می کند. این ماژول شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با نمای میدان 82 درجه و دیافراگم f / 1.85 است که در سمت چپ قرار دارد. یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی در مرکز با نمای میدان 114 درجه ظاهر می شود و پس از آن یک سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 4 برابر قرار دارد. این سنسور می تواند از زوم 20 برابر به صورت دیجیتالی پشتیبانی کند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما