مشاوره انتخاب رشته کنکور آزاد و سراسری در ۱۴ قدم

در ادامه این مطلب اطلاعاتی پیرامون زمان و شرایط ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه یزد 1400 برای علاقه مندان ارائه کرده ایم. چه روشی در درس خواندن برای من بهتر است؟ برنامه ای که برای شما ریخته میشه کاملا شخصی سازی شده و بر اساس شرایط و وضعیت و هدف شماست. در درجهی دوم شخصی که اقدام به مشاوره میکند باید با اصول مشاوره آشنا باشد و پیگیری مناسبی داشته باشد تا فرد مشاوره گیرنده انگیزهی خود را از دست ندهد. نگذارید کلیشهها در مورد رابطه شما تصمیم بگیرد و شانستان را امتحان کنید. شاید یک منبع برای شما مناسب باشد، اما دیگری از آن نتواند بازدهی مطلوب را کسب کند. خیلی وقتها داوطلب بدون اینکه درک روشنی نسبت به رشتهها داشته باشد انتخاب رشته میکند و پس از قبولی در آن رشته که برای آن خیلی زحمت کشیده و خون دل خورده، تازه متوجه میشود که این رشته آن چیزی نبوده که دنبالش میگشته. دکتر شهاب اناری در حال حاضر 41 سال دارد و متولد روز 25م از دومین ماه سال است. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های یزد که در مقطع کارشناسی و کاردانی پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دارد، پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری 1400 در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه مشخص می شود.

اولین نکته ای که شما باید در زمینه انتخاب بهترین آموزشگاه کنکور در شیراز به آن دقت داشته باشید، هدف آموزشگاه برای ثبت نام دانش آموزان است. بنابراین حتی اگر در کنکورهای آزمایشی شرکت نموده اید که اطمینان دارید مشاورین آن نمی توانند کمکی به شما نمایند، می توانید از خدمات مشاوره ای ما بهره مند شوید. ملاک و معیار پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه های یزد ، سوابق تحصیلی داوطلبان می باشند. دانشگاه های یزد علاوه بر جذب دانشجو از طریق کنکور سراسری در تمامی زیرگروه های آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی، در برخی رشته ها پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی نیز دارد. متقاضیان ثبت نام کنکور سراسری هنر همانند دیگر گروه های آزمایشی باید در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و ضمن مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به نام مشاور کنکور ارشد (https://classori.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) نویسی اقدام کنند. آموزشگاه های کنکور اصفهان در رشته های تجربی، ریاضی و انسانی و همچنین هنر و زبان در هر سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم(کنکور) کلاس های کنکور و تقویتی برگزار می کنند. بعد از خواندن جزوه کلاس درس، باید برید سراغ کتاب درسی ریاضی و خط به خط کتاب رو بخونید و همه مثال های کتاب درسی و تمرین های حل شده و حل نشده کتاب درسی رو بخونید و حل کنید.

مشاور کنکور علی رضوانی

شرایط تحصیل داوطلبانی که با آزمون و از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه می شوند با شرایط تحصیل داوطلبانی که به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی وارد می شوند، شامل زمان برگزاری کلاس ها، تعداد واحد های مجاز قابل اخذ در هر نیمسال تحصیلی، محل تحصیل، زمان برگزاری امتحانات و میزان شهریه و … اگر اختلاف نظری دارید، خود را به طور مستقیم وارد جنگ با او نکنید و اجازه دهید همسرتان که مادرش را بهتر میشناسد با برعهده گرفتن نقش میانجی مشکل را حل کند. پس نگذارید حسادت و مقایسه کردن از همان روزهای اول رابطه شما را خراب مشاور کنکور سنندج کند. مسئول هر گونه سوءتفاهمی که میان شما و مادرشوهرتان ایجاد شود و رابطهتان را تهدید کند، همسر شماست که نتوانسته نقش میانجی را در این رابطه به خوبی بازی کند. بدین معنا که از میان کسانی که کد رشته محل های ارائه شده به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های یزد 1400 را انتخاب کرده اند، داوطلبانی در اولویت پذیرش هستند که معدل بالاتری داشته باشند.

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه های یزد نیازمند برخی شرایط عمومی و اختصاصی است. در ادامه تعدادی از رشته های بدون کنکور دانشگاه های یزد را به صورت لیست زیر قرار داده ایم. نحوه مشاوره در موسسه حرف آخر یک مشاوره حرفه ای است که مسیر کنکورتان را تغیر میدهد. هنگامی میتوان ادعا تطابق کرد که تدریسی که استادی ارائه داده و حل تستهایی که داشته، عینأ در کنکور همان سال تکرار شده باشد و اگر در سوالی تمام اعداد، جملات و عبارات تکرار شده باشد، میگوییم تطابق صد در صدی اتفاق افتاده است که نمونه این تطابق صد در صدی را ما سه سال متوالی در سوالات دینی استاد یوسفیان پور به عینه شاهد هستیم که میتوانید از صفحه مربوط به تطابق صد در صدی دین و زندگی حرف آخر با کنکور، شما نیز به عینه مشاهده کنید. ✅ دانشجویان دانشگاه روزانه که جزو پذیرفته شدگان کنکور 98 به قبل هستند، در صورتی که قبل از اتمام مهلت ثبت نام درخواست انصراف بدهند، مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما