مدیر عامل شرکت یکتانت درباره سرمایه گذاری در نوین هاب: ما به دنبال کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ هستیم

[ad_1]

سرمایه گذاری مشترک کارآفرینی و توسعه کارآفرینی بهمن در نوین هاب مدیر عامل شرکت Yektant این سرمایه گذاری را بخشی از چشم انداز خود برای آینده مجموعه می داند تا قطعه پازل بازاریابی دیجیتال خود را تکمیل کند.

سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت در مورد این سرمایه‌گذاری به دیجیاتو گفت: «چشم‌انداز ما برای یکتانت تبدیل شدن به یک مقصد دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارها و ارائه تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ با بالاترین کیفیت است.

مومنی معتقد است که سرمایه گذاری نوین هاب به تکمیل مجموعه دیجیتالی آنها کمک کرده است: “در این راستا تلاش می کنیم تا توسعه دیجیتال خدمات جدید یا سرمایه گذاری در مشاغل منطقه را به پایان برسانیم. سرمایه گذاری نوین حهاب ما را در رسیدن به چشم انداز خود یاری می کند. در حال حاضر دو شرکت در زمینه شبکه اجتماعی به نام های یکتانت به نام های جریم و وان لینک وجود دارد. علاوه بر این دو شرکت نوین هاب می تواند خدمات جامعه را ارتقا بخشد.

مومنی افزود: رشد هفت برابری هاب در این دور جدید سرمایه گذاری ها بی تاثیر است: خوشبختانه ناین هاب با تلاش یک تیم پرتلاش می تواند رشد هفت برابری را در این بین تجربه کند و دو سال گذشت. از دور اول سرمایه گذاری “به دو میلیون انتشار محتوا رسید.”

مدیر عامل شما

مومنی پیش از این نیز در مصاحبه ای اینستاگرامی با دیجیاتو تاکید کرده بود که به دنبال تبدیل شدن به یک مقصد اصلی در بازاریابی دیجیتال کشور هستند.

استارت آپ قبلی نوین هاب اولین سرمایه گذاری خود را از مجموعه یکتانت در سپتامبر 2009 انجام داد، که اکنون برای دومین بار به طور مشترک از مجموعه یکتانت و توسعه کارآفرینی بهمن کمک جمع آوری می کند.

مرکز جدید چیست؟

NovinHub، یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی است که در جولای 2016 راه اندازی شد و بر اساس داده های منتشر شده توسط این استارت آپ، خدماتی مانند مدیریت محتوا، ابزارهای بازخورد و مدیریت مستقیم و تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی را با بیش از دو میلیون قطعه محتوا ارائه می دهد. تاکنون منتشر شده است، کسب و کارهای مختلفی را در شبکه Society برنامه ریزی و منتشر کرده است.

ه هاب

استارت آپ نوین هاب با هدف بهبود محصولات موجود و ارائه محصولات جدید، توسعه تیم و توسعه بازار اقدام به جمع آوری کمک های مالی کرده است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما