طرز تهیه خورش شش انداز زلانی

[ad_1]

روـاروـ یاهای سنتی نشان دهنده فرهنگ فرهنگ واب و رسوم رسوماص هر منطقه‌ای. خط یرال ایران با نعمت‌های فراوان دارای انواع متنوع‌ترین و بیش‌ترین نوع است که بسیار خوشمزه، پر رار و مقوی مقوی است. خورش شش اندازه یکی از انواع غذاهای سنتی و واهی ایرانی است بدون گوشت طبخ می‌شود طقطق مختلف ایران از زله گیلان، نان و شیراز با موا مختل ف.

به فرارو، این غذا در برخی از گزارش ها به یکی از غذاهای شب رشنبهارشنبه سوری و عید نوروز تبدیل می شود به طراطر داشتن گردو و طبع طبع گرم آنای دای سرد نیزال سبا. در این مطلب طرز تهیه شش شش انداز گیلانی همراه با نکات مهم و فوت و یای مربوط به تهیه آن تقدیم به بها کاربران گرامی خواهند داشت.

داد لازم برای تهیه خورش شش انداز زلانی

زاز: عدد عدد
گردو: گرم گرم
نادمجان: عدد عدد
رب انار: ۲ قاشق غذاخوری
جوش جوش: ۲ و نیم لیوان
نمک، زردچوبه و فلفل سیاه: به نان لازم
روغن: میز میزان لازم

تات مربوط به مواد لولیه

رب انار

تات مربوط به رب رب انار

رب انار نوعی رب گرفته شده از دانه های انار است که به دو صورت و ملس در زازار موجود است. رب انار معمول رنگ یای یارد رد ولی نباید بیش از حد هاه باشد که نهانه سوختگی رب مام پخته است. رب انار مرغوب نباید بیش از زفت شد شد همچنین نباید ترشیدگی ترشیدگی بدهد. یای تهیه خورش شش انداز سعی کنید رب انار را از فروشگاه های معتبر و یا از کسانی که به صورت نگیان و تمیز رب انار را می کنند تهیه کنید.

تات مربوط به بادمجان

نادمجان

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. مام خرید بادمجان، از مزمجان‌های چین اول استفاده کنید. چون بادمجانهای چین دوم و معمو ًلاً تخم ت خلخ خ. هواستان باشد که بادمجان زخمی شداشد. مام خرید بادمجان توجه کنید که کلاهک بادمجان هرچه کشیده‌تر باشد، نشان از شیرین شیرین آن است.

نکات مربوط به زاز

زاز

اگر بخواهیم به طور مثال مورداربرد انواع پیازها توضیح بدهیم، از پیازی که عضو نوانواده پیازهاست ست کنیم، یاد کنیم. این پیاز بهترین گزینه برای پخت پز ست است. زاز سفید طعم طعملایم‌تری نسبت پی زاز زرد رارد. مثل پیاز قرمز است که می‌شود به صورت مام خورد و در سال‌ها از آن استفاده می‌شود.

زاز قرمز نسبت به زاز سفید و فیبر بیشترارد و به طراطر رنگ زیبایش می‌توانم از آن یا تزئین بشقاب غذا هم استفاده کنم. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. بهازها به اندازه کافی عطر و و به نمی‌دهندا نمی‌دهند نمی‌دهند پختابرین برای پخت و پز پزلاً مورد استفاده قرار ر.

طرز تهیه خورش شش انداز زلانی

خورش شش انداز

۱ ـ ابتدا پیاز را پوست و به صورت نگینی خرد کنید. یازهای خرد شده را همراه با کمی روغن روغنی قابل پخش بریزید و روی رتارت اجاق گاز تا پیازها سبک می شوند. سپس کمی نمک روی پیاز بریزید و پی ز‌هاازها طلایی شدند، زردچوبه را به آن اضافه کردند.

۲ ـ در این مرحله گردوی باب شده را به زدازداغ اضافه کنید و چند دقیقه تفت بدهید سپس رب انار را همراه با فلفل سیاه به ضابلمه اضافه فه. بعد از این‌که چند رب رب ن انار و گردو را همراه با پیاز داغ تفت دیدید، آب بها به بابلمه اضافه کنید و خوب هم بزنید همه مواد با هم وطلوط وط. سپس درب بابلمه را و و رتارت اجاق گاز را کم کنید و حدود یک نیم دوا دو ساعت زمان بدهید نا خورش بیفتدا بیفتد. هیازگاهی درب قابلمه را بردارید و خورش را هم بزنید تها ته نگیرد.

۳ ـ در این یناصله بادمجان‌ها را در نظر بگیرید و نگینی نگینی کنید. یک ماهی تابه کمی روغن بریزید و وادمجان‌های خرد شده را داخل ماهی تابه بریزید و روی رتارت اجاق گاز بریزید تا سرخ شوند. بعد از این‌که بادمجان طلایی شد، کمی آن را اضافه کنید سپس اجاق گاز را خاموش کنید.

۴ ـ وقتی خورش ماملا جا افتاد و به ظتلظت رسید، دمجادمجان‌های سرخ شده به آن اضافه شد و نیم اعتاعت دیگر صبر کنید با بادمجان داخل خورش جا بیفتد. الا خورش شش انداز خوشمزه شما آماده است. خورش را داخل ظرف سرو بکشید و هاه با کته نیانی نوش جان کنید. ج جان

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما