صنعت کربن زدایی با اتصال و 5G

[ad_1]

ششمین گزارش تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد ، ارزیابی مشترک تحقیقات علمی که توسط 300 دانشمند از 66 کشور جهان تهیه شده است ، بزرگترین و واضح ترین فراخوان آگاهی تا کنون در مورد بحران گرمایش زمین بوده است. این پانل به وضوح دلیل افزایش دمای زمین است – از زمان انقلاب صنعتی تا کنون 1.1 درجه سانتیگراد در فعالیت های انسانی افزایش یافته است. بدون کاهش چشمگیر و فوری دی اکسید کربن و سایر انتشارات گازهای گلخانه ای ، دمای هوا قبل از پایان قرن بین 1.5 تا 2 درجه سانتی گراد افزایش می یابد. هیئت می گوید ، این امر کل بشریت را به “نقاط عطف” سوق می دهد ، یک خطر بزرگ برای فراتر رفتن از آستانه ، که فراتر از آن نمی توان از هیچ اثری اجتناب کرد ، حتی اگر دمای هوا دوباره کاهش یابد. “

شرکتها و صنایع باید تلاشهای خود را برای کاهش و حذف انتشار گازهای گلخانه ای با سرعت و دقت مضاعف کنند – اما برای انجام این کار ، آنها همچنین باید به تحول عمیقتر عملیاتی و نهادی متعهد شوند. زیرساخت های سلولی ، به ویژه 5G ، یکی از بسیاری از ابزارهای دیجیتالی و سازمان های پردازشی با فناوری است تا تلاش های کربن زدایی را تسریع کند.

5G و دیگر فناوری های سلولی می توانند به طور فزاینده ای زنجیره ها و شبکه های متصل به هم را فعال کرده ، اشتراک گذاری داده ها را بهبود بخشیده ، سیستم ها را بهینه کرده و کارایی عملیات را افزایش دهند. این قابلیت ها به زودی می تواند به تسریع سریع تلاش های جهانی برای کاهش انتشار کربن کمک کند.

صنایعی مانند انرژی ، تولید و حمل و نقل ممکن است با استفاده از 5G بیشترین تأثیر را بر روی کربن زدایی داشته باشند ، زیرا بزرگترین صنایع تولید کننده گازهای گلخانه ای هستند و همگی برای اتصال به یکدیگر از طریق شبکه های اتصال به اتصال متکی هستند. زیر ساخت

عملکرد بالا و بهبود عملکرد 5G-که سرعت بالای داده چند گیگابیتی را افزایش می دهد ، تأخیر بسیار کم ، قابلیت اطمینان و ظرفیت شبکه را افزایش می دهد-می تواند به تأمین کنندگان زیرساخت های تجاری و عمومی کمک کند تا بر تحولات تجاری و کاهش انتشارات مضر تمرکز کنند. این امر مستلزم مدیریت دیجیتالی م monitoringثر و نظارت بر عملیات توزیع شده با انعطاف پذیری و بینش تحلیلی است. 5G به کارخانجات ، شبکه های لجستیک ، شرکت های نیروگاهی و سایرین کمک می کند تا از طریق بینش بیشتر و پیکربندی شبکه های قوی تر ، در جهت اهداف پایداری روشن خود ، کارآمدتر ، آگاهانه و هدفمندتر کار کنند.

در این گزارش ، “صنایع ارتباطی و کربن زدایی با 5G” ، استدلال می شود که قابلیت های فعال شده توسط اتصال پهن باند تلفن همراه در درجه اول ، هر چند نه از طریق زیرساخت شبکه 5G ، بلکه یک عامل منحصر به فرد ، قدرتمند و سریع برای کاهش کربن است. آنها این پتانسیل را دارند تا شتاب متغیری در تلاش های کربن زدایی ایجاد کنند ، زیرا زنجیره های تأمین ، شبکه های حمل و نقل و انرژی به طور فزاینده ای به هم متصل هستند و داده ها را برای افزایش کارایی و بهره وری به اشتراک می گذارند ، بنابراین سیستم ها را برای انتشار کم کربن بهینه می کنند.

گزارش کامل را بارگیری کنید.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما