سیتی 2 – 1 وستهام; برتری در زیر برف سنگین

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در شب از دست دادن چندین موقعیت، سیتی با عبور از سد دو گل وستهم، پیش از دیدار حساس چلسی مقابل منچستریونایتد، در جدول لیگ برتر با این تیم لندنی مساوی شد.

سیتی شروع خوبی داشت و در همان دقیقه اول با بازی سازی ایلکه گوندوگان فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه کایل واکر از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 16 سیتی با پاس ایلکه گوندوگان دروازه وستهام را باز کرد اما امریک لاپورت به تیر دروازه برخورد کرد و این فرصت را از دست داد.

این بار رحیم استرلینگ در دقیقه 28 توسط برناردو سیلوا از سمت چپ پاس خوبی دریافت کرد و فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه او دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

با این حال سیتی در دقیقه 33 گل اول را به ثمر رساند. ارسال زمینی ریاض محرز از سمت راست با موقعیت دقیق و ضربه ایلکه گوندوگان همراه شد و در نهایت سیتی پیش افتاد.

رودری در دقیقه 37 این فرصت را داشت که دروازه وستهام را باز کند اما این بار جانسون توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. در لحظات پایانی نیمه، ضربه اول فابیو توسط ژائو کونسی वो वोo وون مهار شد و در ریباند ضربه ریاض محرز به تیرک دروازه برخورد کرد و سیتی تنها با یک گل برد در این نیمه وارد رختکن شد. به وضوح بازی کرد بهتر از رقبای خود.

در دقیقه اول نیمه دوم با کمک رحیم استرلینگ و گابریل، خسوس سیتی فرصت خوبی داشت تا برتری وستهام را دو برابر کند اما آنتونیو دروازه تیمش را نجات داد.

چند دقیقه بعد و پس از یک و نیم دقیقه بازی تماشایی با ایلکه گوندوگان، ژائو کانسپسیون می توانست گل دوم سیتی را به ثمر برساند اما فابیانسکی ضربه او را از زاویه ای دشوار مهار کرد و این فرصت را از دست داد.

در دقیقه 80 این بار رحیم استرلینگ در موقعیت تک به تک ایلکه گوندوغان را به سمت چپ جلو انداخت اما زاویه کم شد و در نهایت فابیانسکی با واکنشی دیدنی اوضاع را جبران کرد. با این حال سیتی در دقیقه 90 گل دوم را به ثمر رساند. در گوشه محوطه جریمه پاس ایلکه گوندوگان به فرناندینیو رسید و او در نهایت با یک ضربه دقیق فابیانسکی را شکست داد.

اما در دقیقه 92 مانوئل لانزینی با یک ضربه دیدنی با اشتباه فرناندینیو اختلاف را کم کرد. او فرصتی برای جبران نداشت و در نهایت سیتی 1-2 وستهام را شکست داد.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما