زیگرازیگر «پس از باران»: چرا باید یدلوی وی بروم بروم

[ad_1]

نوشت: مهوش صبرکن گفت: چطور یای با وجود شکایت بابت عدم ختنه دستمزد رهارهای قبلی خود ننویسند تولید می کنند.

گفت صبرکن گفت: فعلا در هیچ ریاری بازی نمی‌کنم و تا وقتی که بملبم از گذشته را نگیرم می‌دهم در یطایط خطرناک کا در نهانه مانده و باقی مانده است. وقتی تهیه نان دستمزدمان را نمی‌دهند چه اسراری است که آث رار حضورشیم شتهاشیم. من طلب‌های زیادی از تهیه‌کنندگان دارم که هنوز مشخص نشده است که از جریان پرداخت دستمزدها کاملاً گلایه مندم و به همین طراطر خانه نشینی را به بازیگری می‌دهم. در حال حاضر حاضر هم خودم هم «محمود پاک نیت» همسرم طلبه‌های زیادی داریم که نمی‌شود در این اینا اینا باید سرما،ا،اوا بها کها کها کها نها کها.

زیگرازیگر «پس از باران»: چرا باید یدلوی وی بروم بروم

گفت داخل نمی شوم. من سال گذشته در پروژه ب زیازی کردم و امروز بعد از یکسال هنوز رار تومان دستمزدم را پرداخت نکردم، وجود داشت که قرارداد داشتم. شده به گفته گفته م تلات مالی دارم تا چکم را پرداخت کند و ز غلغ قراردادم کم ت چکا چک را در نان موقع نازم پرداخت کند.

بطه در همین بطهابطه اضافه کرد: موضوع اصلی اینجاست که یک پروژه پروژه گذشته قرار بر تسویه باب با من دا داشته است، اگر امسال تسویه کند، آن رزشل ا رزشالی هدا را را رای داد. اینا اینطور هداهد هد. به یل همین بی اخلاقی‌ها دادم تا پیشنهادات را رد کنم و الا در خانه بمانم.

گفت داخل نمی شوم.صورت چطور تهیه یای با وجود شکایت بابت عدم ختاخت دستمزد رهارهای قبلی خود نان تهیه می کنند تو یدلید ا ست؟.

ش شا اشاره به کم کاری نسل پیشکسوت وا و تلویزیون ادامه مهاد: بدقولی تهیه نان بازیگران را کلافه کرده است. نهاسفانه این تهیه نان جدید با دستمزدهای بسیار کم غاغ بازیگران قدیمی و پیشکسوت پیشکسوت، زهازه وقتی آن زیگرازیگر مبلغ را دریافت می کند همان را هم نمی‌دهند. وضعیت به نحوی که کهاری از بازیگران خانه نشین شده اند، به فرض گرال اگر بازیگری به دلیل عدم قطعیت دستمزدش پروژه کند ترک با در دستان رسانه آنا زیگرا را. این روزها می دهم به یای دوندگی برای دستمزد در مشامش به شخصی م ام م.

اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

«ازیگر سریال «یوسف (ع)» افزود: در حال حاضر به وضعی رسیده ایم من منامی لباسهایم ایما نقش را باید از خانه بیاورم. من نمی فهمم می فهمم می شود نقشی هیچ نوشتا و یای آن لباسی نکرد. چگونه انتظار که من با لباس های خودم در یک نقش نقش آورپذیر ورپذیر داریم. اما تهیه کنندگان سعی دارند از هر یای خرج کار بزنند و ایشایشان کیفیت از اهمیتی رار ر.

وی ادامه داد: وقتی شرایط تهیه و یدلید به سمت راستی رفته است ست تهیه نان می هندهند با هزینه یای بسیار کم پروژه جمعا جمع «و قع قع ن ن ن ن ن ن ن ن ن دا داشته باشیم. از نظر من وضعیت وضعیت یلی هیچ سینما سینما و تلویزیون ویزیون بهل باز نخواهد هد.

صبرکن درباره الگوبرداری سریال های نمایش خانگی از شخصیت های سریال های ماهواره ای دیدان کرد: زمانی که به مرور زمان طراحی لباس را از بین برده ایم چه انتظاری باید داشته باشیم، تهیه اکثر می توانند برای ایجاد زرق و برق بیشتر از لباس هایی استفاده کنند که به طور معمول استفاده کنند. در هالهای ماهواره ای می شود. این اقدام تهیه کنندگان هم برای فروش بیشتر دیوا و فتافت منفعت و بیشتر ست است.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما