رار رلخ خلفل‌های ی

[ad_1]

ماجرای میوه و برگشتی برگشتی از هر چیزی که از آن جایی که طرح آن شد! در هاه خبر برگشت‌خوردن فلفل‌های ناشی از سم‌های مضر و نونیانونی سرخط خبرها منتشر شد. اما موضوع از آنجا حاشیه‌سازی شد که توزیع فلفل‌ها در بین نمانمان‌ها در فضای مجازی پخش شد. چند روز بعد وا و پرتقال‌های حاصل از ایران هم برگشت و این ظن ایجاد شد این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

برای اولین بار پس از مدت ها، زمانی بود که فقط زمان تولد او بود.

در نان مرکزی چه خبر است ست

نان میوه‌ها و تره‌بار مرکزی، یای مستطیلی که نیانی سبز میان آن رار گرفته‌اند و دورادور را با غرقه‌هایی که میون‌هامیون‌های میوه‌های جلویشان پارک کرده‌اند، می‌شوند. برخی از میوه‌ها را از کامیون‌ها خالی می‌کنند، آن‌ها را در داخل یا جلوی مغازه می‌چینند و ممکن است سر قیمت نهانه نه. صا صاف و آفتاب وسط آسمان است ست اما گرمی ندارد. مرد نسانسالی کاپشن را روی دوشش انداخته و دست‌هایش را با شعله‌هایی که از بیلبی روغن کند بیرون می‌زند می‌کند. جرعه‌ای چای می‌نوشد و می‌گوید: «فلفل دلمه کیلو شش رار تومان».

او با شنیدن اینکه «فلفل‌ها سمی نیست؟» انگار که ناراحت شده باشد، می‌گوید: «سمّیه برو از جای دیگر بخر». گرام‌تر می‌شود، می‌شود تخفیف هم «:” اگر گراری کیلویی وییار و 500 تومان هم می‌تونم بفروشم بفروشم”. سعید درباره فلفل دلمه‌های ی برگشت‌خورده برگشت‌خورده می‌گوید: «فلفل سمی که ب زازار ر. درانجا در مرز امحا می‌شود. این که سطح سطح شهر توزیع نداند دروغ دروغ است ». لزان چای را روی سبد میوه کن رشارش می‌گذارد: «از اینجا بار به صدتا شهرستان ن. نمی‌توان آنها را به همه یای کشور فرستاد، کسی نفهمد نفهمد». سعید در بابل پرسید که «خودت هم از این ینلفلها میخوری؟» صرا صراحت پاسخ می‌دهد: ب هله می‌خورم می‌خورم و بغ یلی ی.

راندار دیگری هم هیچ فلفل سمی‌ای در «بارهای میدان نیست». اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید: ولی می‌گویم می‌گویم این ینلفل‌ها سمی نیست. از کیوی کیوی هم همینجا خودم میخورم که خیالت راحت حت. آن هم یعهایعه بود ». در میدان میوه‌ها و رار مرکزی هیچ ریاری زیر میوه‌های سمی نرفت که نرفت و بررسی کرد که ماجرای هم دست‌کم در یطایط فعلی و کمک‌کردن از ه‌هایشگاه‌های تخصصی امکان پذیر نیست.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم: بهمن می‌گوید ورزیاورزی که «در حد حدادراتی کار می‌کند، میوه‌ها را با کیفیت بالا عرضه نمی‌کند. اما وقتی قیمت سم نان می‌شود و کشاورز نمی‌تواند از آن استفاده کند، می‌شود یای که ظاهر شادابی دارد. اما سم در آن نهفته است ». این ینار رلو ولفل دلمه سبزه سبزا روان 400 تومان قیمت زده شده است.

خبر شهر چه خبر است ست

در طقاطق مرکزی شهر شهراضای یلفل دلمه کاهش درخورتوجهی است. یکی از یای خیابان کارگر رگرالی می‌گوید حتی یای ثابت هم خرید فلفل دلمه احتیاط ط. «لی همان‌طور که پلاستیک‌های میوه رویا روی ترازو می‌گذارد و برمی‌دارد ادامه می‌دهد: اما مشتریان ثابت هم حرفم را باور نمی‌کنند و حق هم دارند.»

یلی که فلفل دلمه دا کیلویی 10 هزار تومان می‌فروشد، می‌گوید: «قیمت فلفل مدتی تا 17 هزار تومان هم رسید که همین خبر سقوط کرد. درخواست شده است اما خود نداندارها نمی‌گذارند قیمت‌ها از این این‌ها بیاید». محمدعلی معتقد است ستلفل‌هایی که عرضه می‌کند «سمی نیست». این موضوع رهاره و هم بود بود اما مردم می‌خرند می‌خرند». میوه‌فروشل میوه‌فروش در بابان سنایی که او و: نمی‌خو هماهم بگویم شایعه است ست. چون قیمت سم و کود به طرزکی بالا رفته است ست اما فکر نمی‌کنم نمی‌کنم فله‌های در شهر بشنداشند». مام هر ولو ولفل دلمه مها 10 هزار تومان قیمت زده شده است. به گفته نالان بازار نظارت بر میادین میوه‌ها و رار شهرداری بیشتر است و به‌همین‌دلیل می‌تواند فلفل‌ها را در آنجا پخش کند، کمتر است. اما غرفه‌داران آدرس‌های بازارهای دیگران را به‌عنوان نقاط میوه کم‌کیفیت کم‌کیفیت معرفی می‌کنند که به طقاطق جنوبی و شیهاشیه شهر می‌رسند. نان میوه‌ها و تره‌بار رلقلعه یکی از این یناست. خبری از زلوقی وغی و همهمه در این بازار ر.

یکی از نان این بازار می‌گوید می‌گوید عرضه‌کننده میوه بهادین، تغییری و یلیل «بعید است فلفل‌ها و عمل‌ها مسموم شد». و و او «شاید با استاندارد دیگر کشور نخواندند اما مشکلی برای بازار داخلی یارند ». آنک سم‌ سم‌ و کود «اَنکارنشدنی» می‌داند و می‌گوید: قیمت پایین یا کیفیت. یطایط گونه‌ی گونه‌ای است که یکی را انتخاب کرد». این فروشنده ک هشاهش مردم را به فلفل دلمه‌ای را می‌کند می‌کند، هم ز فلفل دلمه‌ها استفاده می‌کند. در میادین میوه‌ها و تره‌بار هر ولو ولفل للل مه نزدیک به هزار تومان فروخته فروخته.

مردم چه می‌گویند می‌گویند

زنی مسن است با دولاستیک سیب سیب هواهو. او رهاره میوه‌های برگشت‌خورده می‌گوید: «نمی‌خرم نمی‌خرم درادر. الان هم اگر سیب یا هر فرد دیگری بخرم پوستش را می‌کنم می‌کنم چون می‌گویند پوستش ضرارد ». این زن مسن «کاهو را جایگزین یگزینلفل دلمه س سالاد» کرده است. «دیگر به محض اینکه اینکه حرف مسن مام می‌شود،«: «نه سیبزمینی می‌توانیم بخریم نه نه فلفل نه میوه. نمی‌دانیم بخوریم بخوریم. سیبزمینی را که نمیتوانم بخرم اما فلفل را چرا. من هم دیگر فلفل نمی‌خرم». صحبت یا صحبتی که میوه‌فروش‌ها هم می‌توانند کنند. مرد و زن هم معتقدند فلفل‌های برگشت‌خورده در درازارهای توزیع داخلی و «به همین دلیل جرئت خرید کنم. الان که هنوز هست و نمی‌توانم هر چیزی را بخرم اما میوه را نمی‌توانم. بال باید خورد ». 10 ما با 10 خریدار در میوه‌فروشی‌های مرکز شهر نان می‌دهد هر 10 نفر خریدلفلفل دلمه را انجام داده و «تنها میوه می‌خرند». مجبوریم مجبوریم ».

شاهپور علییمقدم، رئیس سازمان حفاظت از نباتات کشور، بهتازگی در مصاحبه‌ای درباره این اتفاق گفته است: نام‌های روسیه فرستاده شد که چهار سم آفت و علفکشی که در کشور ما بین باغداران و کشاورزان استفاده می‌کنند، در آنجا ثبت نشده است و این دلیل برگرداندن فلفل‌های احتمالی است. بوده و هیچگونه باقیمانده سمی وجود دارد. گفت: داخل نمی شوم. سازمان حفظ نباتات کشور گفته است: چهار بار و بینار با مقامات روسی برگزار می شود و مسائل را توضیح دادیم و هیئتی هم برای این کشور رفت و یک هیئت روسیه هم به ایران بیاید تا از گلخانه ها نمونه برداری انجام شود که با اطمینان کامل رئیس انجام شود. شود. یاجرای فلفل دلمه‌های‌های ی و برگشت‌خوردن آنها از مرزها و توزیع در زارهای داخلی در چند سرخط این‌ها بود. تاهدات میدانی نشان می دهد هشاهش ملموسی موسی ضاضای این صیفی اتفاق افتاده است. اما مام از فعالان معتقد است که میانلفلهای یازار «مسموم است».

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما