ایرانسل با 41 میلیون کاربر 15 ساله می شود. 509 برابر افزایش در داده های روزانه کاربر و تجزیه استفاده

[ad_1]

مدیرعامل ایرانسل ، امروز به مناسبت پانزدهمین سالگرد راه اندازی شبکه ایرانسل ، با بیان اینکه علاوه بر محدودیت ها ، کشور دارای محدودیت های داخلی مانند فرکانس است ، اظهار امیدواری کرد: با مشورت ، محدودیت ها به درستی خنثی شود. با ایرانسل و دولت. در این زمینه است که ایرانسل به سرمایه گذاری 5G خود با سریع ترین سرعت ادامه داده است. از سوی دیگر ، در سال گذشته ، شاهد افزایش 509 برابری داده های روزانه کاربران ایرانسل بوده ایم.

جشن های پانزدهمین سالگرد ایرانسل امروز چهارشنبه 28 مهر برگزار شد ، جایی که گروهی از اصحاب رسانه با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و آنلاین در این مراسم شرکت کردند.

مدیرعامل ایرانسل “بیژن عباسی آرند” در اولین قسمت این مراسم اعلام کرد که ایرانسل بزرگترین و موفق ترین سرمایه گذاری خارجی در کشور است و نتیجه این سرمایه گذاری ایجاد اپراتور جدید ، شکستن انحصار و ورود به عرصه رقابتی است. از خدمات پس از 15 سال ، این سوال با ارائه خدمات مختلف روشن می شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور ارنسل خدمات بهتری را از دیگر اپراتورها ارائه می دهد ، گفت: نتیجه نهایی خدمات بهتری بود.

وی با تشکر از ذینفعان ، تامین کنندگان ، پیمانکاران ، رقبا ، اصناف و رسانه ها برای رشد Eransal ، گفت: “اگر در زمان کرونا بازیکنان تجارت الکترونیک وجود نداشت ، خدماتی که ما به مردم ارائه می دهیم به این راحتی ها نبود.”

تلاش برای پر کردن شکاف در فناوری

وی به کشته شدن برخی از نیروها و اعضای رسانه ای ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: “در زمان کرونا ما 5 نفر از همکاران خود را در ایرانسل از دست دادیم و چندین کارگر رسانه نیز در این روز جان باختند. من برای همه بازماندگان عزادارم. عزیزان.” و ما یادشان را گرامی بدار.

عباسی در توضیح چشم انداز ایرنسل در زمینه فناوری گفت: چشم انداز ایرانسل این است که بین فناوری موجود در کشور و فناوری در جهان فاصله ایجاد کند و ما تلاش می کنیم تا آنجا که ممکن است تکنولوژی و خدمات جدیدی را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. صحبت از یک نسل است و ما می خواهیم این خدمات را در فاصله بسیار کوتاهی به مشتریان خود ارائه دهیم.

وی گفت: “برای دسترسی به فناوری جدید ، دولت و سایر بخشهای تأثیرگذار مانند شهرداری ها و مراکز مختلف باید به چالش های موجود در این زمینه کمک کنند.”

وی با تبریک به زارع پور و آرزوی موفقیت برای وزیر ارتباطات ، با اشاره به قابلیت های ایرانسل گفت: “ارنسل آمادگی خود را برای ایفای نقش خود در توسعه شبکه های ملی اطلاعات و بحث در مورد دولت هوشمند و دولت الکترونیکی اعلام کرده است.” نقش اقتصاد دیجیتالی کشور را توسعه داده و تقویت کنیم ، و ما در این امر مثر خواهیم بود. “

عباسی با تاکید بر اینکه در زمینه فناوری چالش های جدی مانند افزایش نرخ ارز وجود دارد که در آن درصد بالایی از تجهیزات در این بخش به ارز وابسته است ، گفت: اپراتورها برای سرمایه گذاری مشکل دارند و محدودیت هایی وجود دارد. همچنین محدودیت های داخلی در کشور وجود دارد ، مانند سیستم فراوانی و نرخ ، که محدودیت های جدی برای رشد مشاغل ما ایجاد کرده است ، و ما می خواهیم مشکلات بخش داخلی را برطرف کنیم و امیدواریم به نوعی محدودیت ها را کاهش دهیم. به “

“ایرانسل 15000 سایت در کشور ایجاد کرده است و 91 درصد از جمعیت را شامل می شود ، از جمله ارتباطات نسل سوم.” عباسی افزود: پوشش نسل چهارم بالغ بر هشتاد درصد جمعیت است و این نسل حدود 15000 سایت دارد و ما 42 میلیون مشتری داریم. توسعه خدمات روستایی یکی از مهمترین فعالیت های ما است. ما حدود 33000 روستا را تحت پوشش قرار داده و دارای جمعیت بیش از 14 میلیون نفر. “” بر اساس گزارش مقررات ، پوشش نسل سوم و چهارم ما بیشتر از سایر اپراتورها است. “

وی گفت: “در سال گذشته ، ما حدود 4000 روستا را به نسل چهارم مجهز کرده ایم.” حدود 1300 روستا مجهز به نسل سوم بودند ».

روند قابل توجه رشد داده در شبکه های کشور

عباسی آرند رکورد 16.8 پتابایت استفاده روزانه از داده را در شبکه Eransel ثبت کرد: “این تعداد در مقایسه با اپراتورهای منطقه و جهان بسیار زیاد است.” این بهبود یافته است و در همان مدت ما 509 را مشاهده کردیم – دو برابر شدن داده های روزانه کاربران. “

وی در ادامه توضیحات خود گفت: “طی یک دوره پانزده ساله و طبق قانون ، ما بخشی از درآمد خود را به دولت اختصاص داده ایم که 45000 میلیارد تومان از پرداخت مستقیم ایرانسل به دولت است و درآمد غیرمستقیم مانند مالیات باید اضافه شود. به این شماره “”. “

عباسی افزود: تمرکز بر بومی سازی و ایجاد مناطق تحقیق و توسعه یکی از برنامه های ایرانسل است و ما مرکز تحقیق و توسعه ایرانسل را بر این اساس ساختیم و مرکز نوآوری ارنسل را با مشارکت استارتاپ ها ایجاد کردیم. شتاب دهنده ایرانسل نیز در مرکز قرار دارد. ما آکادمی ایرانسل را برای آموزش تخصصی و منابع انسانی متخصص تأسیس کردیم و همچنین یک مرکز تعمیر تخصصی برای پشتیبانی شبکه و اتکای کمتر به فروشندگان خارجی تأسیس کردیم.
“در ارنسل ، ما توانستیم پروژه های بومی جدی را در نرم افزار و سخت افزار پیاده کنیم.”

به مسیر تولید سخت افزار بروید

عباسی گفت: “سال گذشته ما تولید مودم های خانگی را جدی تر گرفتیم و مراکز جدیدی راه اندازی کردیم.” “

وی در قسمت دوم توضیحات خود به ابتکارات ایرانسل در زمینه مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: ایجاد مرکز ارتباط با مشتریان با ناشنوایان دومین کار ارسانل CSR است.

عباسی همچنین به ابتکارات ایرنسل در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: “در بحث کرونا ، بسته های داده رایگان به گروه ها و کادر پزشکی ارائه شد و ایرانسل همکاری قابل توجهی با استارتاپ های بهداشتی برقرار کرد.” ما به عنوان کارکنان فناوری اطلاعات و ارتباطات نگرشی برای پذیرش داشتیم. “

عملکرد ایرانسل در یک سال گذشته قابل توجه بود و او همچنین جایزه نوآوری گروه MTN را دریافت کرده است. مدیرعامل ایرانسل گفت: “ایرانسل همچنین جایزه ارزیابی تحول دیجیتال و مجسمه طلایی حقوق مصرف کننده و بالاترین جایزه را برای مسئولیت اجتماعی دریافت کرده است.”

نقش ایرانسل در شبکه ملی اطلاعات

در قسمت دوم توضیحات خود ، مدیرعامل ارنسل نقش ایرانسل را در توسعه شبکه ملی اطلاعات توضیح داد و گفت: و ما می توانیم نسل پنجم را در هر نقطه از کشور راه اندازی کنیم.

وی در تشریح موضوع ارتقاء خطوط انتقال مایکروویو به خطوط با ظرفیت بالا ، گفت: چهار دستگاه مجهز هستند و 30 درصد از سخت افزارهای رادیویی موجود قادر به ارائه خدمات 5G هستند.

به گفته عباسی ، 400000 تلفن با فناوری 5G در شبکه Eransel فعال هستند و این تلفن پتانسیل دستیابی به نسل پنجم را دارد.

وی در مورد این خدمات تلفنی افزود: «مجوزهای تلفن آمریکایی و کره ای هنوز در ایران فعال نیست که این نیز به دلیل محدودیت های خارجی است.» اما این زمانی است که تلفن های چینی دارای مجوز هستند.

وی افزود ایرانسل دارای 7 سایت تجاری نسل پنجم و تهران دارای 4 سایت فعال است.

مدیرعامل ایرانسال در تشریح وضعیت فیبر نوری در کشور نیز گفت: فیبر ایرانسل وارد بحث شده است و ما سالهاست که در حال توسعه فیبر نوری هستیم و 1700 کیلومتر و 650 کیلومتر دیگر را در استانهای پرتردد پیاده سازی کرده ایم.

وی همچنین گفت: از نظر مراکز داده ، دیتاسنترها در هشت شهر وجود دارد و ایرانسل در مجموع 1700 واحد ظرفیت دارد. “تا چند ماه دیگر افتتاح می شود.”

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما