از بوتاکس استفاده نکنید! بنابراین پای مرغ بخورید

[ad_1]

پای مرغ که برای برخی ترسناک و عجیب است، درمان قطعی برای زانو درد و افزایش تراکم استخوان دارد. پای مرغ علاوه بر خواص دارویی ذکر شده دارای خواص زیبایی از جمله لیفتینگ، نرم کننده و رفع چین و چروک صورت و بدن است.

برخی از افراد پای مرغ را مانند آبگوشت درست می کنند یا به بیان ساده، آن را فقط آب پز می کنند، طعم آن را دوست دارند. این دستور برای کسانی داده می شود که این طعم را دوست ندارند یا می خواهند تأثیرات این داروی طبیعی موثرتر باشد.

مواد لازم برای عصاره پای مرغ

برای هر نفر 3 پای مرغ
نصف قاشق چایخوری نمک
یک لیوان با درب فلزی اندازه مناسب (به جای آن می توانید از سس یا خمیر شیشه استفاده کنید)

عمل

1. پاهای مرغ را بشویید و در لیوان بگذارید. (آب اضافه نکنید)

2. نمک را اضافه کنید، درب شیشه را ببندید و چند بار هم بزنید.

3. یک قابلمه متوسط ​​بردارید، آن را تا نیمه بجوشانید و یک لیوان در آن بریزید.

4. بریزید تا بجوشد سپس متوسط ​​بگذارید تا نجوشد.

5. 4 تا 5 ساعت بپزید و در صورت نیاز به آب از آب جوش در سماور یا کتری استفاده کنید.

6. شیشه را بردارید و هوای داخل شیشه را با نقطه فلش بین در و شیشه متعادل کنید تا باز شود.

آبی که (مقدار کمی) در ته ظرف جمع می شود عصاره پای مرغ است. پای مرغ و عصاره آن را بخورید تا صبح یا اواخر شب به خوبی جذب بدن شود.

اگر باز هم طعم آن را دوست نداشتیم، می توانیم عصاره ها را به آش و خورش اضافه کنیم. عصاره پای مرغ به دلیل داشتن ژلاتین زیاد به مرور زمان حالت ژله ای به خود می گیرد و در فریزر قابل نگهداری است.

چرا پای مرغ باید بخشی از رژیم غذایی شما باشد؟

از بوتاکس استفاده نکنید!  بنابراین پای مرغ بخورید

تنها چیزی که ما برای بوتاکس می پردازیم نیاز به تزریق کلاژن به پوست است. پای مرغ کلاژن، پروتئین و کلسیم مورد نیاز پوست جوان را تامین می کند.

از دیگر خواص این داروی طبیعی برای پوست می توان به رفع جوش، آکنه و ضایعات پوستی اشاره کرد. پای مرغ همچنین مسئول استحکام ناخن و رشد سریع آن است.

سیستم ایمنی بدن را در برابر بیماری های باکتریایی و ویروسی جدید تقویت می کند. با افزایش سن، سطح کلسیم در بدن کاهش می یابد و بازسازی سلول ها دشوارتر می شود.

مصرف منظم پای مرغ به دلیل داشتن مواد معدنی فراوان مانند کلسیم، پروتئین، غضروف و کلاژن باعث تقویت مفاصل و جلوگیری از شکنندگی استخوان در سنین بالا می شود.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما