نگاهی به تکامل سه نسل از هدفون های Apple Paul با استفاده از تصاویر سی تی اسکن – زومیت

[ad_1]

در سپتامبر 2016، اپل به طور غیرمنتظره ای جک 3.5 میلی متری صدا را از آیفون 7 حذف کرد و هدفون های تمام بی سیم و محبوب ایرپاد را معرفی کرد. این حرکتی بود که علیرغم انتقادها، بر محبوبیت هدفون های تمام بی سیم تأثیر زیادی گذاشت و به نوعی صنعت را احیا کرد. میلیون ها هدفون از این دست هر سال به فروش می رسد و اپل با هدفون های محبوب ایرپاد، حاکم بلامنازع بازار است.

در واقع می توان به نسل اول ایرپادها به عنوان الهام بخش طراحی بسیاری از هدفون های بی سیم و حتی ایرپاد پرو اشاره کرد و اکنون نسل سوم ایرپادهای استاندارد نیز بر اساس همین طراحی ساخته شده است. اکنون تصاویر سی تی اسکن جالبی از نسل اول ایرپاد، ایرپاد پرو و ​​ایرپاد 3 منتشر شده است که می تواند نمای کاملی از تغییرات آنها را به نمایش بگذارد.

تصاویر نشان می دهد که باتری داخلی بزرگترین قطعه مورد استفاده در ایرپدهای نسل اول است که کل فضای ساقه بلند را اشغال می کند. در بدنه گوشی تراشه H1 مخصوص اپل و در پایین آن یک میکروفون وجود دارد. در حالی که این اتفاق می افتد، ما شاهد تغییرات زیادی در ایرپاد پرو هستیم. در واقع ایرپاد پرو اولین طراحی مجدد عمده هدفون های بی سیم اپل بود که این شرکت را مجبور به طراحی کامل ساختار داخلی و قطعات آن کرد. شاید واضح ترین تغییر محل قرارگیری باتری باشد.

در ایرپاد پرو، اپل طراحی ساقه بلند ایرپاد و ایرباد کلاسیک را به شدت کوتاه کرد. اما به طور طبیعی، نصب باتری برای شارژ کافی در یک ساقه کوچک نیز می تواند یک مشکل بزرگ باشد. در تصاویر به وضوح می بینید که اپل برای مقابله با این مشکل باتری را در گوشی ایرپاد پرو قرار داده است. اپل اندازه اجزای مختلف را روی PCB یا بردهای مدار چاپی کاهش داد. همچنین ایرپاد پرو دارای یک EQ تطبیقی ​​بود که با میکروفون جدید و جدید تعبیه شده در گوشی امکان پذیر شد.

حذف باتری از پایه ایرپاد پرو به اپل این امکان را داد که یک حسگر فورس تاچ را در آن قسمت نصب کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از ایرپاد پرو برای توقف موقت موسیقی، برقراری تماس با سیری و غیره استفاده کنند. با این حال، به نظر می رسد اپل میکروفون ایرپاد 3 را با ایرپادهای اصلی جایگزین کرده و اکنون آنها را گسترش داده است.

همانطور که قبلا ذکر شد، نسل سوم ایرپادهای استاندارد از طراحی ایرپاد پرو الهام گرفته شده است. اما قطعات نسل اولی نیز برای این هدفون وجود دارد. در واقع، این مهم ترین ارتقاء ایرپادهای استاندارد از زمان عرضه اولین نسل در سال 2016 است. این بدان معناست که هدفون جدید کوپرتینویی دارای ساقه کوتاه تری است. اما برخلاف ایرپاد پرو، پدهای سیلیکونی ندارد.

برخلاف AirPad Pro که عمدتاً دارای میله‌های برش‌نخورده است، سی‌تی‌اسکن ایرپدهای نسل سوم را نشان می‌دهد که با قطعاتی شبیه به ایرپدهای نسل اول و تعدادی سنسور پر شده‌اند. مانند ایرپاد پرو، باتری در کنار سنسور تماس پوست جدید قرار می گیرد. جالب است بدانید که تصاویر سی تی اسکن ذکر شده توسط سایت «اسکن ماه» ارائه شده است. این وب سایت سی تی اسکن ها را فهرست می کند تا نشان دهد محصولات محبوب چگونه طراحی و تولید می شوند.

مقالات مرتبط:

این تصاویر در زمانی منتشر می شوند که به نظر می رسد اپل تغییرات زیادی در نسل بعدی ایرپاد پرو ایجاد کرده است. ایرپاد پرو جدید ممکن است طراحی گرد داشته باشد که آن را شبیه به جدیدترین هدفون بی سیم بیتس می کند. اما تعبیه سخت افزار قدرتمند در یک شاسی گرد کوچک برای اپل دشوار خواهد بود.

علاوه بر این، گفته می‌شود که نمونه اولیه ایرپاد پرو مجهز به سنسورهای مانیتورینگ دما برای نظارت بر دمای بدن کاربر در داخل گوش است و به سنسورهای دمای داخلی گوش اجازه می‌دهد تا به طور همزمان با همان سنسور در اپل واچ کار کنند. 8 سری. AirPod مبتنی بر ویژگی های سلامتی است و همچنین از حسگرهای حرکتی برای نظارت بر وضعیت کلی کاربر و ارسال اعلان ها برای کاربران در صورت بروز مشکل استفاده می کند. علاوه بر این، ادعا می شود که ایرپاد می تواند در آینده به عنوان سمعک مورد استفاده قرار گیرد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما