مقایسه ایرپاد 3 و ایرپاد پرو ؛ آیا نسل استاندارد به پرو نزدیک است؟ – زومیتی

[ad_1]

برخی تصور می کردند که نمایش ماه سپتامبر Airpad 3 را به ما نشان می دهد. اما این اتفاق نیافتاد؛ به دلیل معرفی این محصول جذاب برای Unleashed برنامه ریزی شده بود. اکنون محصول ذکر شده رونمایی شده است و ما اطلاعات و ویژگی های آن را دقیقاً می دانیم. در این مقاله ، ایرپاد 3 را با ایرپاد پرو مقایسه می کنیم.

با بررسی ویژگی های این دو ایرپاد ، متوجه شدیم که آنها بسیار شبیه یکدیگر هستند ، که می تواند تصمیم گیری برای انتخاب بین نسخه استاندارد ایرپاد و ایرپاد پرو را دشوارتر کند.

طراحی

یکی از تغییرات بزرگی که در ایرپاد 3 مشاهده می شود طراحی بهبود یافته است که آن را شبیه به ایرپاد پرو می کند. طراحی جدید این محصول را می توان یکی از به روزرسانی های مهم نسل استاندارد ایرپاد دانست. یکی از تغییرات عمده در طراحی بهبود یافته ایرپاد 3 ، ساقه کوچکتر آن است. این بار ایرپاد 3 برخلاف بسته ایرپاد پرو فاقد سیلیکون است و ساختار آن شبیه به نسل های قبلی است.

ایرپاد پرو در مقابل ایرپاد 3

قابلیت استخراج سر و صدای فعال و نویز فضا

ایرپاد 3 تقریباً مشابه ایرپاد پرو است. اما آیا کیفیت صدای آنها یکسان است؟ در پاسخ به این س itال باید گفت که متأسفانه ایرپاد 3 توانایی ایجاد سر و صدای فعال را ندارد. اعتقاد بر این است که اپل این ویژگی را برای کاهش هزینه محصول حذف کرده است. با این حال ، AirPad 3 می تواند بیش از شش ساعت در هنگام پخش موسیقی دوام بیاورد. البته قاب شارژ بی سیم به کاربران این امکان را می دهد تا زمان پخش موسیقی را تا 30 ساعت افزایش دهند.

شارژ ایرپاد نسل سوم Pal بدون قاب شارژ

ایرپاد دارای ویژگی صدا فضا است که می تواند جلوه های صوتی محیطی ایجاد کند و هنگام تماشای فیلم یا نمایش تلویزیونی سر خود را حرکت دهد.

مقالات مرتبط:

اپل پل تأکید زیادی بر ترکیب Space Sound و Dolby Atmos با ایرپاد جدید خود دارد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، AirPad 3 از ردیابی سر مانند AirPad Pro و AirPad Pro Max پشتیبانی می کند. Cupertinos در حال حاضر به عنوان قهرمان کیفیت تماس صوتی شناخته می شود و ادعا می کند که عملکرد میکروفون جدیدترین ایرپاد خود را بهبود بخشیده است. این محصول جدید از AAC-ELD پشتیبانی می کند. کدک گفتار که کیفیت صدای HD کامل را برای ارتباط واضح و طبیعی برای تماس های صوتی و تصویری فراهم می کند.

اولین ایرپاد در سال 2016 عرضه شد و سپس نسل دوم عرضه شد و شارژ بی سیم و سایر ویژگی های میان رده را به این گجت افزود. AirPads Pro در سال 2019 با سری Silicon Ear وارد بازار شد.

قیمت

از آنجا که ایرپاد 3 جایگزین ایرپادهای استاندارد اپل می شود ، ارزان تر از نسخه پرو است. AirPad Pro در وب سایت P Paul 249 قیمت دارد. کاربران اکنون می توانند آن را با قیمت 179 پیش خرید کنند.

ویژگی های دیگر

نرخ شارژ در ایرپاد 3 مناسب است و تنها با یک بار شارژ می توانید 6 ساعت آن را شارژ کنید (حداکثر تا 30 ساعت با محفظه شارژ) پخش کننده را وارد کنید. به دلیل پشتیبانی از لغو فعال صدا ، این ویژگی در صورت روشن بودن زمان کمتری به کاربر AirPad Pro می دهد. در صورت روشن بودن حالت حذف نویز ، ایرپاد پرو را در 4.5 ساعت شارژ کنید (تا 24 ساعت با محفظه شارژ) است. البته ، مانند همیشه ، این ایرپاد نسبت به محصول تازه معرفی شده اپل ، زمان پخش کمتری ارائه می دهد (در صورت خاموش بودن تا 5 ساعت ، بدون حذف نویز).

نکته مهم دیگر این است که این محصولات دارای گواهینامه هستند آنها IPX4 دارند و در برابر اسپری آب و عرق مقاوم هستند.


در ادامه می توانید جدول مقایسه ویژگی های AirPad 3 و AirPad Pro را مشاهده کنید:

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما