بهترین قیمت موتور برق بنزینی دیزل گاز سوز انجیکا

بنابراین تا حد امکان کلیه موتور برق های موجود در سایت دارای قیمت می باشند. لیست قیمت موتور برق بنزینی، لیست قیمت موتور برق دیزلی و لیست قیمت موتور برق گازسوز در دسته بندی های مربوطه موجود است. شما می توانید با خیال راحت قیمت روز موتور برق، قیمت انواع موتور برق و قیمت فروش عمده موتور برق را در نید صنعت مشاهده نمایید. ژنراتور برق از نظر نوع موتور به کار رفته به سه دسته موتور برقی بنزینی ، گازوئیلی و گازسوز تقسیم می شوند.

موتور برق
موتور برق

یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین نکات در خرید موتوربرق مناسب، انتخاب توان خروجی مناسبی است که جوابگوی نیاز شما باشد. انواع موتور برق سایلنت یا موتور برق بی صدا که در صنایع مختلف معرفی می شوند جزء موتور برق های کانوپی دار هستند. شاسی این موتور برق ها مجهز به کانوپی یا محفظه صداگیر است که صدای تولید شده توسط موتور برق را تا حد امکان کاهش داده و ابعاد بزرگتر این دستگاه را قابل استفاده در محیط های اداری و مسکونی، می نماید. به راستی انتخاب هر محصولی در بازار امروزی بسیار پیچیده و طاقت فرسا به نظر می آید، به همین دلیل انواع موتور برق و ژنراتور بدلیل گستردگی در کیفیت و قیمت هم از این قاعده مستثنی نیستند.

موتور برق بنزینی 800 وات آروا مدل 6108 Arva

امروز ما در نظر داریم با توجه به موتور برقهای موجود و آب و هوای کشورمان فاکتورهای زیر که از مهمترین ویژگی های یک موتور ژنراتور می باشند را مد نظر قرار دهیم.

نوعی دستگاه است که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت بنزین، گازوئیل یا گاز را به انرژی الکتریکی یا برق تبدیل می کند. لذا یک موتور برق سیار در مناطقی که فاقد برق شهری می باشند می تواند براحتی نیاز شما به برق را برآورده نماید. ضمن اینکه قطعی های مکرر در برخی مقاطع و فصول سال، نیاز به خرید موتور برق را ضروری می نماید. موتور برق‌های بنزینی با مصرف بنزین انرژی مکانیکی را به انرژی الکتزیکی تبدیل می‌کند.

سرویس فیلتر هوا موتور برق

در یک دسته‌بندی کلی انواع موتور برق را براساس نوع سوخت مصرفی در ۳ گروه دسته‌بندی می‌کنند.

  • Firman (فیرمن) نمایندگی و زیرمجموعه هلدینگ Sinomach است که در کشور چین حضور دارد.
  • ابتدا باید بدانید که لازم است دستگاه شما به چه صورت کار کند پس از آن که این ویژگی مشخص شد می توانید ظرفیت مخزن هم مشخص کنید.
  • شرکت هیوندای از جمله نام های آشنا و معتبر در زمینه تجهیزات و دستگاه های مختلف برقی است.
  • به طور کلی، بدون درنظرگرفتن قیمت موتوربرق، هزینه تمام شده تولید برق، با توجه به مصرف سوخت کمتر و طول عمر بیشتر در موتوربرق دیزلی، بسیار کمتر از سایر انواع موتوربرق‌ است.

موتور برق بنزینی دنیز 7.5 کیلووات دارای دو عدد خروجی AC صنعتی و خانگی 220 ولت است. موتور برق لانسین 8 کیلووات بهترین مدل موتور برق بنزینی تک فاز با گارانتی 1 ساله می باشد. موتور برق های دیزلی برای استفاده در مواردی که امکان الصاق به شبکه برق موجود نیست یا نیاز به قدرت بالا و مصرف سوخت کمتر دارید، مناسب هستند. در انتخاب یک موتور برق دیزلی، به توان، کارایی، مصرف سوخت و قابلیت اجرای پیوسته آن توجه کنید.

توان موتور برق

موتور برق‌ خانگی های از نوع موتور برق اضطراری هستند به طوری که در زمان قطعی برق، شروع به‌کار کرده و برق تولید می‌کنند. موتور برق های خانگی در سوپرمارکت‌ها، کارگاه‌های کوچک تولیدی و… برای خرید موتور برق خانگی با کارشناسان آبادیزل همراه باشید و از قیمت موتور برق خانگی آگاه باشید.

امروزه برندهای مختلف ایرانی و خارجی در زمینه فروش خرید موتور برق فعالیت دارند. از برندهای معروف و شناخته شده گرفته تا برندهای کم نام و نشان اما خوش ساخت و اقتصادی. همچنین درصورتی که توان وسیله بر حسب وات نوشته نشده و برحسب ولت است کافی است آن را تبدیل نمایید. با ضرب عدد ولتاژ در جریان الکتریکی برحسب آمپر، توان بر حسب وات به دست می آید.

موتور برق

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما