گل محمدی: بازیکنانم هوشمندانه بازی کردند

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: متقابلا از هواداران اراک تشکر می کنم. این برد بسیار ارزشمند بود و امتیازات این دیدار بین جدول و لیگ برای ما بسیار مهم بود. با تلاش بچه ها و انرژی دریافتی از هواداران این سه امتیاز را گرفتیم.

وی افزود: در ابتدای بازی تحت تاثیر زمین ناهموار ورزشگاه اراک و قدرت تیم حریف قرار گرفتیم و یکی دو موقعیت به حریف دادیم اما رفته رفته روند ما خیلی بهتر شد و شروع کردیم. توپ و ما توانستیم بهتر عمل کنیم.” بر اساس این همکاری به جایگاه و هدفی در کار تیمی دست یافتیم. در نیمه دوم به حریف فرصت ندادیم و به خوبی مقابله کردیم. بچه ها بازی هوشمندانه ای انجام دادند و تمرکزشان خوب بود و تمام تلاششان را کردند تا بازی را ببرند.

گل محمدی گفت: از همه بازیکنان و همه هواداران حاضر در زمین به خاطر اشتیاق و احترامشان تشکر می کنیم و بهترین آرزوها را برایمان می فرستیم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. این کار نسبت به سال های گذشته سخت تر است و امیدوارم در پایان باعث خوشحالی هواداران شویم.

سرمربی پرسپولیس اگر دو تیم در ورزشگاه خود به میدان می رفت احتمالا کیفیت بهتری ارائه می کرد و سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سفر به اراک چه تاثیری بر کیفیت بازی داشته است، گفت: اگر دو تیم در ورزشگاه خود بازی می کردند، کیفیت بهتری ارائه می دادند. «قبل از بازی گفتم. اینکه این مسابقه کاملا فنی است، چون بازیکنان دو تیم فنی هستند. متاسف. این بازی قرار بود در زمین چمن و استادیوم مجهز برگزار شود. من نمی خواهم به ورزشگاه اراک بی احترامی کنم، اما اینجا درست نبود. بازی در این قسمت بیشتر به رویدادها و ضربات آزاد وابسته است و سطح بازی از نظر کیفی پایین تر است.

وی افزود: گاهی باید از آرایی که واقعا عجیب است دست برداریم. درست است که بردیم اما این نظر برای فوتبال ما عجیب بود و درست نبود. هر دو تیم ورزشگاه های مجهزی دارند و باید از آنها استفاده کرد. آنها از این که این نظر در کنار سایر تیم ها بود سود می بردند. باز هم در رای گیری باید منافع همه تیم ها در نظر گرفته شود و امیدوارم آرا دقیق تر باشد.

گل محمدی درباره عملکرد سپن گفت: صحبت از تیمی مثل سپن در توان من نیست. ما همیشه به عنوان یک رقیب به او احترام گذاشته ایم. این هیجان فوتبال است که می تواند گاهی اتفاقاتی را رقم بزند. در فوتبال ممکن است درگیری رخ دهد و این ماهیت فوتبال است. برای تک تک اعضای تیم سپاهان و هوادارانشان احترام زیادی قائل هستم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما