مانیتور Huawei MateView رقیبی برای غول های بازار است

[ad_1]

مانیتور هواوی MateView یک دستگاه ویژه است که به تمام ویژگی های اتصال موجود مجهز شده است. بدین ترتیب می توان دستگاه های مختلفی را به صورت بی سیم یا بی سیم به این نمایشگر متصل کرد. قابلیتی خاص و مدرن که قدم بعدی در ایجاد طراحی یکپارچه در محصولات هواوی است.

در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا مانیتورهای Huawei MateView محصولی خاص هستند.

صفحه نمایش بی سیم

اتصال بی سیم به شما امکان می دهد نمای نمایشگر لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند خود را به اشتراک بگذارید. برای این منظور بر روی پایه این مانیتور یک اسلات NFC تعبیه شده است که با قرار دادن گوشی خود بر روی آن می توانید تصویر صفحه نمایش گوشی را بر روی مانیتور هواوی مشاهده کنید.

این مانیتور همچنین از اتصالات Wi-Fi، بلوتوث و حتی کابل پشتیبانی می کند. این مانیتور به شما این امکان را می دهد که تمامی ابزارهای دیجیتالی خود از جمله گوشی های هوشمند، لپ تاپ، تبلت و … را به روش های مختلف به راحتی به مانیتور متصل کنید و از تصویر بزرگ و باکیفیت مانیتور برای کار با آن ها استفاده کنید.

مانیتور Huawei MateView رقیبی برای غول های بازار است

بزرگ و با کیفیت

مانیتور Huawei Mate View دارای پنل 28 اینچی IPS LCD با نرخ رفرش 60 هرتز است و حاشیه های کم اطراف نمایشگر جلوه خاصی به آن بخشیده است. در واقع، صفحه نمایش Mito حدود 94 درصد از جلوی مانیتور را نمایش می دهد. زاویه دید 178 درجه این مانیتور نسبت به مانیتورهای سنتی، فضای دید وسیع تری را فراهم می کند و کاربران می توانند در هنگام کار با این محصول هواوی، تجربه تماشای لذت بخشی تری داشته باشند.

وضوح تصویر بسیار بالا

مانیتور MateView دارای یک پنل با کیفیت با وضوح 3840 x 2560 پیکسل یا 4K + است که حدود 1.5 میلیون پیکسل بالاتر از سایر مانیتورهای 4K معمولی موجود در بازار است.

ابعاد تصویر سخاوتمندانه

نسبت تصویر این دستگاه 3 به 2 است و کاربران از کار با این محصول لذت می برند و میدان دید آنها حدود 18.5 درصد بیشتر از نمایشگرهای سنتی با نسبت تصویر 16:9 است.

نسبت 3: 2 نیز برای کار با محتوای گرافیکی ایده آل است.

کنترل های لمسی

دیگر خبری از کلیدهای کنترلی زیر مانیتور Huawei MateView نیست و می توانید با کشیدن انگشت خود روی لبه پایین مانیتور، تنظیمات را تغییر دهید، که روشی خلاقانه برای کنترل صدای بلندگوی مانیتور است.

مانیتور Huawei MateView رقیبی برای غول های بازار است

جابجایی آسان بین دستگاه های مختلف

می توانید همزمان حداکثر چهار دستگاه را به این مانیتور متصل کرده و تنها با دو انگشت فوراً بین آنها حرکت کنید.

درگاه USB-C همه کاره

با استفاده از پورت USB-C علاوه بر اتصال مانیتور به کامپیوتر، می توانید گوشی یا تبلت و لپ تاپ خود را نیز شارژ کنید. این مانیتور مجهز به شارژر سریع 65 واتی است که می توان از آن برای شارژ هر دستگاهی مانند Freebuds استفاده کرد.

بلندگوهای قدرتمند

با اتصال لپ تاپ خود به این مانیتور دیگر نیازی به استفاده از اسپیکر لپ تاپ خود ندارید و صدای با کیفیت ارائه شده توسط میتیوو را مشاهده خواهید کرد. هوآوی این کار را برای کاربران خود راحت کرده است و روی پایه این محصول یک میکروفون دوگانه برای برقراری تماس تصویری تعبیه کرده است.

رنگ های واقعی را تجربه کنید

دقت رندر رنگ پنل نمایشگر MateView نیز بسیار بالاست و این پنل می تواند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف را از یکدیگر تشخیص دهد. قابلیت نمایش 98% رنگ فضای رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از فضای رنگی 100% sRGB از دیگر ویژگی های نمایشگر MateView است که آن را به عملکردی شگفت انگیز برای پخش فیلم یا استفاده از گرافیک با رنگ های کاملا طبیعی تبدیل می کند.

تصویر بسیار واضح

مانیتور MateView همچنین دارای گواهی VESA DisplayHDR 400 است. این استاندارد فقط به مانیتورهایی با روشنایی 400 نیت و بالاتر داده می شود، اما MateView می تواند حتی فراتر رفته و 500 نیت با روشنایی 1 تا 1200 دریافت کند.

نتایجی که اظهار شده

محصولات سری میت هواوی همیشه با آخرین تکنولوژی همراه هستند. مانیتور Huawei MateView نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود یک انتخاب ویژه برای کاربران است.

این مانیتور بی نظیر در حال حاضر با گارانتی رسمی هواوی در بازار ایران موجود می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید روی این لینک کلیک کنید.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما