(فیلم) ماجرای دعوای راننده کامیون با افسر پلیس

[ad_1]

معاون ثبت احوال پلیس راهور ماجرای درگیری راننده کامیون با ماموران راهور در محور ساوه – همدان را گفت.

سرهنگ عین الله جهانی در خصوص کلیپی از درگیری افسر پلیس راهور با راننده کامیون در جاده ساوه در فضای مجازی اظهار داشت: این حادثه مربوط به دو ماه گذشته است.

معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: گشت پلیس راه به دلیل تخلف راننده کامیون به وی دستور ایست داده بود که راننده توجهی نکرد. .

وی خاطرنشان کرد: ماموران موضوع را به همکاران خود در پایگاه پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کردند و کامیون مقابل پاسگاه تعاونی پلیس راه متوقف شد. ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای اطلاع از تخلف و اعمال قانون از راننده مدارک خواستند اما وی همچنان به ماموران توجهی نکرد.

این افسر پلیس در ادامه گفت: سپس خودروی گشت ما در محل حاضر شد و از راننده خواست مدارک خود را به پلیس تحویل دهد اما راننده حاضر به این کار نشد و سپس سرباز برای یادداشت خودرو جلوی کامیون رفت. عدد.” در همین حین راننده کامیون حرکت کرد و قصد داشت از سرباز سبقت بگیرد.

جهانی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه روی پدال های کامیون راه می رفتند و در حالی که دو مامور بر روی پدال کامیون بودند، راننده کامیون در حال اعتراض بود. راننده کامیون حدود 13 کیلومتر را طی کرد. همکار ما با او سوال این است که اگر یکی از این پدال ها بیفتد چه می شود؟

معاون ثبت احوال پلیس راهور گفت: راننده کامیون پس از 13 کیلومتر در مسیر مجبور به توقف شد که پس از پیاده شدن از کامیون در اولین اقدام مورد اصابت چاقو قرار گرفت و سپس با جسم سخت به سر سرباز برخورد کرد. جاده. سپس به این نتیجه رسید که تصویربردار این داستان مربوط به کامیون و مربوط به آن کامیون است و باید از فیلمبردار پرسید که اگر قبل از رسیدن به کامیون این جملات را گفته است از کجا می دانسته که در کامیون زن و کودک هستند. کنار کامیون

این افسر پلیس یادآور شد: با توجه به حضور ماموران پلیس راه و شکایت همکاران پلیس راهنمایی و رانندگی، شورش، تحقیر قانون، ضرب و جرح، مشت و ضرب و شتم یک سرباز، در اختیار ماموران پلیس راهور قرار گرفت و در نهایت تفهیم اتهام شد. در دادگاه. دو ماه بعد از همکارمان رضایت می‌خواهد، اما هیچ یک از همکاران ما موافقت نکردند و اگر او این کلیپ را پخش می‌کرد، بینندگان قبل و بعد از ماجرا را نمی‌دانستند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما