مردم بدانند که دولت مقصر مشکلاتش نیست

[ad_1]

اعتمادآنلاین می‌نویسد: محمد سلامتی می‌گوید: «اصلاح‌طلبان در سال‌های ۹۲ و ۹۶ کاری را که باید می‌کردند، انجام دادند، در نتیجه با باقی‌مانده‌ی روز انتخابات، کاری که باید انجام دهند، آماده‌سازی مردمش برای حضور قدرتمند در پای صندوق‌های رای است.

محمد سلامتی فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد استراتژی انتخاباتی خود توضیحاتی داد.اصلاحات. اما حکومتی که کاملاً توسط اصلاح طلبان تضعیف شده بود، عملکرد خوبی نداشت و نارضایتی جماعت زیاد بود. البته نمی توان دولت را عامل اصلی محدودیت ها دانست. با این حال، تحریم‌های بی‌سابقه تغییراتی را در اقتصاد ایران ایجاد کرده است.

یکی از اعضای کابینه پس از جنگ گفت: «دولت کارهای مثبتی نیز انجام داده است، از جمله حکمرانی خوب.» در آستانه رسیدن به تاج و تخت. از کارهای مثبت این چند سال می توان به برجام نیز اشاره کرد که حل نشده موضوع هسته ای را حل کرده است. این در حالی است که بزرگترین ضعف دولت در مدیریت مشکلات اقتصادی، هجمه هایی را متوجه دولت می کند، زیرا اگر دولت دید بهتری داشته باشد، حتی با تحریم می توانند از مشکلات بیشتر جلوگیری کنند. در هر صورت نارضایتی دولت سرمایه اجتماعی جبهه اصلاحات را تضعیف می کند، حتی اگر اصلاح طلبان بتوانند از این خطا که «صد در صد دولت مقصر مشکلات آنهاست» وضعیت را برای مردم توضیح دهند.

اصلاح طلبان کاری را که باید در سال 92 و 96 انجام می دادند

وی افزود: در حمایت از جریان اصلاحات برای دولت یازدهم و دوازدهم باید گفت که اصلاح طلبان در سال 92 و 96 کاری را که باید می کردند انجام دادند. بنابراین در فرصت باقیمانده تا روز انتخابات، تنها کاری که باید انجام دهند این است که مردم خود را برای حضور قوی در پای صندوق های رای آماده کنند و به همین منظور مسائل را توضیح دهند و مسائل را توضیح دهند.

این سیاست شورای حکام است که اصلاحات را رد کند

سلامتی گفت: اصلاح طلبان قطعا تصمیم گرفته اند از کاندیداتوری مجدد خودداری کنند و تاکید دارند باید با چهره های اصلاح طلب پای صندوق های رای 1400 بروند. طبیعتا برای این منظور باید از این به بعد چهره های اصلاح طلبی آماده شوند و اینطور نباشد که از فقدان صلاحیت خاصی صحبت کنند. آنچه مسلم است سیاست مجلس عوام طرد اصلاح طلبان است، اما آنها نمی توانند بی امان ایستادگی کنند زیرا نیازهای اکثریت مردم را نشان می دهند. حالا اگر مثل همیشه مجلس نمایندگان مانع رقابت اصلاح طلبان شود، دیگر به اصلاح طلبان انتقاد نمی شود که «چرا انتخابات را جدی نگرفتند» چون همه می دانستند که کار خودشان را کردند و نتوانستند. برگزاری انتخابات یا انتخابات سیاسی به دلیل وجود موانع.

وی در ادامه توضیح داد: جریان اصلاحات برخلاف رقبای اصولگرا دارای صلاحیت های زیادی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری است و هر کدام در فضای رقابتی متفاوت می توانند پدیده ای بسیار جدی داشته باشند. البته هر اصلاح طلبی که تصمیم به امضا می گیرد باید برنامه ای داشته باشد تا بتواند برای مردم توضیح دهد که برای کاهش کاستی ها و افزایش اعتماد مردم چه کار می خواهد انجام دهد و همچنین بتواند برنامه خود را به خوبی تبیین کند.

اقتصاد اولین مسئله ایران است

فعالان سیاسی اصلاح‌طلب هشدار می‌دهند: مشکل اصلی کشور این است که اقتصاد ایران به دنبال امتیاز اضافی است و مردم آن را در زندگی روزمره سخت‌تر می‌کنند. به همین دلیل، اساس تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید حل مشکلات اقتصادی و نشان دادن راه عبور از موانع مالی باشد. البته کشور همچنان مشکلات سیاسی، دیپلماتیک، فرهنگی و اجتماعی دارد، اما تاکید می کنم که اقتصاد اولین مسئله ایران است.

او گفت: «علاوه بر این، هرکسی که رئیس جمهور شود باید بتواند در هر شرایطی کار کند. سلیقه و ذوق فراتر از چسبیدن به ایده های او است و می تواند تمام قدرت رقابت را جذب کند. از پتانسیل ذاتی در همه جنبه ها استفاده کنید. کشور. ” کشور را بدهند. نکته مهم دیگر این است که هدف باید کار و تلاش و پرهیز از حل مشکلات با حاشیه و البته توجه به همه افراد جامعه باشد.

محمد سلامتی در پایان گفت: هیچ چیز به اندازه اثربخشی اصلاحات نیست.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما