علیمردانی: تنابنده تایید کرد «بائو» بازی می کنم

[ad_1]

ایسنا: محمدرضا علیمردانی که اخیراً به عنوان بازیگر سریال پایتخت 4، صداپیشه انیمیشن دیرین دیرین و پیش از این به عنوان مجری برنامه «چهل تیکه» دیده شده است، می گوید به نظر من کارساز نیست. بد در همه زمینه ها

هنرمندی که در بسیاری از زمینه ها از جمله خوانندگی، خوانندگی، بازیگری و بازیگری فعالیت داشته است درباره حضور خود در بسیاری از عرصه های هنری به ایسنا گفت: به هر حال من سال ها در این زمینه ها کار کرده ام و فکر می کنم در همه زمینه ها موفق است. زمینه های.” بد کار نکرده ام از آنجایی که هر کدام از این رشته ها را با علاقه و دانش مطالعه کرده ام و آموزش های لازم را دیده ام مشکلی ندارم و همیشه سعی کرده ام عملکرد خوبی داشته باشم.

علیمردانی: تنابنده تایید کرد بازی می کنم

علیمردانی که امشب در حال اجرای «پایتخت 4» روی آنتن آی فیلم بود، گفت: متأسفانه نمی توانم طرفدار هیچ شبکه ای باشم زیرا وقت تماشای تلویزیون را ندارد.

وی افزود: آنقدر سرم شلوغ است و وقت تماشای تلویزیون ندارم. آیا تا به حال شنیده اید که سفالگری از یک کوزه شکسته آب بنوشد؟ این داستان من است. من تا آخر زمان درگیر تولیدات زیادی بودم.

بازیگران درباره حضور بائو در نقش «پایتخت 4» گفتند: «ما با محسن تنابنده در سریال معمور بدرقه کار کردیم و من در این سریال مازندرانی را بازی کردم. این نقش در ذهن تنابنده ماند و بعد از طراحی شخصیت بائو فکر کرد من آن را بازی کنم. اما آن موقع سرم خیلی شلوغ بود. بازیگران دیگری هم برای این نقش حضور دارند، اما انگار وقت آن رسیده که بائو باشم. تنابنده حضور من در پایتخت را تایید می کند و در نتیجه در خطوط هوایی شرکت کردم.

وی درباره محبوبیت و ظاهر شخصیت های بائو در کنار کمدین هایی مانند ناگی و ارسطو توضیح داد: به نظر من برنده اصلی بائو یک گریم خاص و متفاوت بود، البته شخصیت بسیار خوبی با این شخصیت انجام می شود. تنابنده روی گریم بائو خیلی حساسه. آرایش نسبتا سنگین روی صورتم انجام شد. حتی در مورد جزئیات لباس هم اتفاق نظر زیادی وجود دارد. مثلا تصمیم گرفتیم صندل با کت و شلوار و جوراب سفید بپوشیم. این درگیری جذابیت را به دنبال داشت. اگرچه بائو در ابتدای سریال شخصیتی جدی دارد، اما با ادامه داستان، طنز مورد توجه قرار می گیرد و بر رفتار و گفتار او تاکید می کند. بائو بیشتر و بیشتر در کت و شلوار جا می شود و جای خود را پیدا می کند.

علیمردانی افزود: برای نقش بائو زمان و تلاش زیادی صرف کردم. در اصل بائو یک چهره جدی در میان کمدین های پایتخت بود. اتفاقا من این نقش را به صورت جدی بازی می کنم اما این شخصیت متناسب با داستان است و در شخصیت های دیگر دیده می شود. همه چیز دست به دست هم می دهد تا بائو همان چیزی شود که می بینید. من فکر می کنم بائو از همه راضی بود. هم بانیان پایتخت و هم مخاطبان این سریال. من هنوز این شخصیت را دوست دارم و برای من بسیار راضی کننده است. وقتی همه چیز درست است، جزئیات به درستی مشخص می شود و هر شخصیت نقطه نظر خود را می بیند.

علیمردانی در پاسخ به این سوال که چرا بازی بائو در سریال پایتخت ادامه پیدا نکرد؟ وی توضیح داد: به هر حال داستان سریال در سری بعدی به سمت دیگری رفت که شاید جایی برای بائو نداشته باشد. البته من هنوز خیلی مسائل کاری دارم و واقعا برایم سخت است که بخواهم چند ماه برای یک مجموعه وقت بگذارم.

وی همچنین به مازندرانی زبان بودن در سریال پایتخت اشاره می کند: نه، من قبلاً مازندرانی صحبت کرده ام از جمله در همین سریال عامل تبعید. در دیرین دیرین هم از زبان مازندرانی استفاده کردم.

علیمردانی درباره استقبال مخاطبان «پایتخت» برای نقش بائو می گوید: گریم من باعث شد خیلی ها از بائو بودن من در اولین قسمت های سریال غافل شوند. اما با گذشت زمان، احتمالاً تغییر خواهد کرد. مردم مرا دوست دارند و به من لطف دارند.

وی در پایان به تشریح فعالیت های اخیر خود گفت: در حال بازی با کت و شلوار بودم که به وسط خیابان رسیدیم، اما اجازه ندادند در این باره اطلاعاتی بدهم. همچنین متعهد هستم که هفته ای 40 دقیقه «دالیندا لین» را تمرین و پخش کنم.

محمدرضا علیمردانی به جز سریال پایتخت 4 در آثاری چون نوروز 76، آشتیه کنعان، روز رفعت، توان، گل یا پوچ، معمور بدرقه، حرج. و «هفت مهگی». او همچنین در برنامه رئالیتی «شب های مافیا» که مدتی از شبکه فیلیمو پخش می شد بازی کرد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما