مومنی: فکری مربی است

[ad_1]

ناری نان: پیشکسوت شگاشگاه استقلال گفت: تاکتیک استقلال خلاء دارد رد چون زیکنازیکنان قدیمی این تیم با تفکرات استراماچونی و مجیدی زیازی زی.

محمد مومنی، در خصوص روز گذشته (چهارشنبه) تیم استقلال برابر گل‌گهر سیرجان است که با برتری ۲ نان پایتخت به یایان رسید، اظهار کرد: بازی استقلال با گل ‌گهر اما مهم ترین نکته این بازی و همینطور بازی های قبلی استقلال این است که سفلسفه تاکتیکی فکری نتیجه گرایی است. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

فزود افزود: استقلال در بازی روز گذشته از اشتباهات بازیکنان گل‌گهر بهترین استفاده را می‌کرد و اگر پنالتی هم می‌شد شرایط این تیم را در ادامه بازی هم می‌شد. البته درخشش هریاهری در بازی زیلی یاثیر داشت. مشکلی در استقلال می‌بینم این است که رار و این موضوع است. کتیکاکتیک استقلال خلاء دارد رد برای خلاص شدن از شر بهم ریختگی باید خلاص شوید.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه اینک ها به عنوان مظلومی و برهانی روی نیمکت استقلال می توانند کمک کنند حال فکری باشند یا خیر، اظهار نظر را هر: ویاوی و مظلومی ومیابقه سرمربیگری استقلال را دارند و می‌توانند به کمک کمک کنند. حضور نیانی در کادر فنی استقلال هم یای تجربه تجربه است و در آینده نداند برای استقلال مفید شد.

برای خلاص شدن از شر درهم و برهمی باید خلاص شوید، باید از شلوغی هایی که نیاز ندارید خلاص شوید. من خودم هستم بیرون از فونتبال هستم اما هیچگاه دنبال این نبودما نبودم. دیدید اختلاف افکنی فکنیاشیم و فوتبال را خراب ب. برخی از مسائلی را که نان می‌شود ممکن دانست، اما نباید مطرح شود چون یای در خارج از آنها هستند که از این اختلافات سوء استفاده می کنند. الان جامعه در شرایط سختی است و میاید از فوتبال برای ایجاد آرامش در جامعه استفاده کنیم. نه اینکه باعث ایجاد اختلاف و شیهاشیه شیه شود.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما