پارلمان وارد پرونده قرارداد اسکوکیچ می شود

[ad_1]

صفی الله فغانپور معاون حقوقی سابق فدراسیون فوتبال در مراسم سلام صبح اعلام کرد که قرارداد دراگون اسکوسیچ سرمربی تیم ملی فوتبال پس از تنظیم و ترجمه از رئال به دلار تبدیل شده است! وی همچنین اشاره کرد که حیدر بهروند بدون بررسی اسناد در آن زمان قرارداد را امضا کرده است.

حیدر بهروند، رئیس سازمان لیگ که پیش از این ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در زمانی که رئیس فدراسیون فوتبال بودم، پس از پیشنهادی که به آقای دکتر دادم. انتخاب اژدها Skukik. با توجه به شرایط سخت اقتصادی و افزایش نرخ ارز در کشور، قرارداد سرمربی تیم ملی را در رئال بستیم. این قرارداد توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال تنظیم و امضا شد. برخلاف شایعات برخی، این معامله تغییری نکرده و مبلغ قرارداد اسکوکیچ به ریال است. متن توافق نامه همان است که تیم حقوقی آن را تایید کرده و سرمربی تیم ملی هم امضا کرده است. قرارداد اصلی در فدراسیون فوتبال موجود است و در حال اجراست. این توافقنامه به دستگاه های نظارتی نیز ارسال شده است، بنابراین موضوع را برای بررسی و پیگیری قانونی به مراجع قضایی معتبر فدراسیون فوتبال ارجاع داده ایم.

پس از این اظهارات، در پی شکایت مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، نگرانی ها در مورد دستمزد اسکوکیچ مطرح شد. این جنجال پس از آن بالا گرفت که اعضای کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی خواستار شفاف سازی قرارداد سرمربی کروات شدند.

احمد روستاینه، رئیس کمیسیون تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی درباره ابهامات موجود در توافقنامه دراگون اسکوکیچ و تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دراگون اسکوکیچ با تیم ملی فوتبال ایران ابهام دارد. در حال حاضر گزارش هایی حاکی از آن است که در ترجمه این قرارداد گویا به جای ریال دلار گذاشته اند و این باعث کاهش سقف قرارداد می شود، زیرا دلار نسبت به ارزش پول ملی خود ارزش ثابتی ندارد، بنابراین قیمت کل قرارداد ثابت نیست. این بدان معناست که افزایش قیمت دلار منجر به افزایش قراردادها می شود.

روتینه با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در این پرونده ورود کرده و خواستار شفاف سازی از وزارت ورزش و جوانان شده است، بیان کرد: موضوع بلافاصله طی نامه ای از سوی کمیسیون به وزارت ورزش و جوانان مطرح شد و در حال پیگیری است. و ماهیت موضوع نیاز به روشن شدن دارد و پس از گزارش وزارت ورزش و جوانان و بررسی تفاهم نامه ها می توانیم در این خصوص که در اخبار و رسانه ها منتشر شده است با عزیزان صحبت کنیم. کاملاً واضح است که توافق بر اساس واقعیت ها است و چیزی در آن نیست، اما طبیعتاً اسناد برای ما مهم است و از وزارت ورزش و جوانان خواسته ایم مدارک را ارائه کنند تا بتوانیم ارائه کنیم. گزارشی مناسب برای عزیزانمان..

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما