جزئیات جدید در مورد برگشت کارت یارانه و کوپن

[ad_1]

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 دو شرط کمک های دولتی برای حمایت از مردم را به تفصیل تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مرتضی الدینی روز پنجشنبه درباره سیاست دولت برای حذف ارز ترجیحی گفت: در صورت حذف ارز ترجیحی، دولت کمک بلاعوض و غرامت مستقیم برای مردم در نظر می گیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حذف ارز اولویت دار به معنای حذف یارانه نیست، خاطرنشان کرد: حذف ارز اولویت به معنای حذف یارانه های پنهان، حذف واسطه ها و توزیع این یارانه ها است. . مردم.

وی گفت: دولت موقعیت های مختلفی برای کمک به مردم دارد که در مرحله اول هزینه مردم برای تامین مایحتاج اولیه به صورت کارشناسی محاسبه و میانگین هزینه تعیین می شود.

رئیس کمیته هدف یارانه‌های کمیسیون تلفیق در ادامه گفت: اولین سناریو این است که کمک‌های نقدی تا ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز بین مردم توزیع می‌شود و پس از تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، کارت‌های یارانه یا کاربرگ‌ها در اختیار رئیس قرار می‌گیرد. از خانواده.”

میرتاز الدینی در توضیح این مطلب گفت: در این شرایط دولت 25 مورد از مایحتاج عمومی و ضروری زندگی خانواده را رفع و به صورت ماهانه بر روی کارت یارانه سرپرست خانوار اعتبار وضع می کند. خانواده ها می توانند این اقلام را با قیمت های اعلام شده توسط دولت از فروشگاه های کارتخوان خریداری کنند.

نمایندگان مردم تبریز در ادامه گفتند: رقابت برای بازدید افراد بیشتر از این فروشگاه وجود دارد و فروشگاه های تخفیف دار بیشتری از سوی دولت به مردم معرفی می شود. این امر باعث ایجاد رقابت در مغازه ها برای کاهش قیمت می شود. مردم می توانند به راحتی کالاها را با قیمت های مصوب دولت خریداری کنند.

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق گفت: در این سامانه افراد حق دارند از اعتبار این کارت برای خرید هر محصولی که می خواهند استفاده کنند.

وی در تشریح وضعیت کارت دادن به مردم گفت: در این صورت کارت یا کارت اعتباری مشخص می کند که مردم در ماه چند کیلو مرغ و چه مقدار روغن و سایر موارد می توانند خریداری کنند.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما