راه حل پرسپولیس برای جایگزینی عیسی مسیح

[ad_1]

پرسپولیس در این فصل با مشکلات زیادی مواجه است و یحیی گل محمدی در پست های زیادی دستی دارد. حالا پرسپولیس مشکل جدیدی دارد. عیسی آل کثیر فصل را از دست داده و باید راهی جدید برای ادامه لیگ بیست و یکم پیدا کند. گل محمدی باید تا پایان هفته شانزدهم به مهدی عبدی تکیه کند. تنها مهاجم سرخپوشان در نیم فصل اول لیگ بیستم. با این تفاوت که در حال حاضر گزینه ای به نام حامد پاکدل روی نیمکت حضور دارد. پس از تعطیلات زمستانی اما پرسپولیسی ها باید به دنبال جایگزینی برای آلکیشار باشند.

واردات کالاهای داخلی

اولین گزینه پرسپولیس برای جانشینی آل کثیر، بازگرداندن یکی از نیروهای ایرانی است. بازیکنان پرسپولیس پس از کاپیتان شدن بازیکنانی مانند مهدی ترابی، وحید امیری و فرشاد احمدزاده را به ایران بازگردانده اند و در این زمینه سابقه خوبی دارند. علی علیپور نزدیک ترین گزینه برای بازگشت به ایران است. آل کثیر در لیگ بیستم جایگزین علیپور شد و حالا می توان شرایط را برعکس کرد. علیپور باید به ایران برگردد و جایگزین آل کثیر شود. شرایط آلیپور در مارتیمو تا این لحظه بهتر شده و او همچنان می خواهد شانس خود را در فوتبال اروپا امتحان کند. در صورت بازگشت علیپور به ایران، پرسپولیس نزدیک ترین گزینه او خواهد بود. در مقایسه با علیپور، سایر ارتش های ایران از دسترس تخت جمشید خارج هستند.

خرید لیگ برتر

اگر پرسپولیس نمی تواند نیروهای ایرانی را به لیگ برتر بازگرداند باید به جدول گلزنان لیگ نگاه کند. جمع ستارگان قابل تعویض. مهاجمان آماده برای فوتبال ایران تا حد زیادی دست نیافتنی هستند. باشگاه هایی مثل استقلال، سپن، گل گهر و تراکتور نیمی از ستاره فصل را از دست نخواهند داد. بعید است بقیه تیم حاضر در لیگ حاضر باشند بالاترین امتیاز خود را به تیم دیگری واگذار کنند. پرسپولیس فصل گذشته تلاش زیادی برای خرید بهترین مهاجم لیگ برتری کرد اما موفق نشد. شاید در این فصل دوباره شانس خود را برای خرید یک مهاجم بزرگ از تیم های لیگ برتری امتحان کنند. اما جدول امتیازات لیگ نشان می دهد که سایر تیم ها در حال حاضر در مسیر هجومی چندان شلوغ نیستند و موقعیت هجومی چندان خوبی ندارد. علیرضا کوشکی مهاجم جوان پلکان یکی از بازیکنانی است که گل محمدی زیر نظر اوست اما گرفتن رضایت نامه پکان برای این انتقال برای بازیکنان پرسپولیس سخت است.

خرید خارجی

پرسپولیس خاطره خوبی از خرید بازیکن خارجی ندارد. آخرین خارجی های این تیم مانند کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس در شوک ایران را ترک کردند. بوژیدار رادوشویچ، تنها بازمانده خارجی گوت ها نیز ایران را ترک کرده و قصد بازگشت ندارد. با این حال، گزینه های محدود ممکن است پرسپولیس را مجبور به نگاهی فراتر از بازار ایران کند. به خصوص در فوتبال جهان، فصل به نیمه رسیده و بازیکنان زیادی در دسترس هستند. همه اینها مشروط به پرداخت بدهی اوساگونا توسط پرسپولیس و گرفتن مجوز خرید بازیکن خارجی است. امیدواریم تازه کارها سرنوشتی متفاوت از نمونه های شکست خورده قبلی خود داشته باشند.

فوتبال 360

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما