یحیی گل محمدی مظنون شد!

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل اسپند گفت: در مجموع بازی خوب و هیجان انگیزی بود. بازی فیزیکی دقایق زیادی طول کشید و به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم. پیکان یک تیم دونده و رویداد است. راستش بچه ها انرژی زیادی می گذارند. سه گل زدن در این شرایط سخت است اما بازیکنان ما امروز سه امتیاز را هدف گذاری کردند و خوب جنگیدند. به هواداران هم تبریک می گویم.

وی در مورد اینکه هنوز هواداران در ورزشگاه نبودند، گفت: آنها هوادار نیستند اما انرژی آنها با ماست و امیدوارم راضی باشند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه به شدت به تصمیم داور در محل اعلام پنالتی طرف پکان اعتراض دارد، تصریح کرد: بازی در آن لحظه دو بر صفر بود. خارج از زمین به ما گفتند که لاک ابتدا توپ را زد و سپس داور پنالتی را گرفت. فکر می کنم داور در این صحنه اشتباه کرده است، اگر اشتباه باشد این تصمیم فشار زیادی به تیم ما وارد می کند. ما در هفته های اخیر شرایط بسیار سختی داشتیم. الان هم اگر این اتفاق بیفتد و بازی 2-2 شود، برای کل مجموعه ما سخت می شود. امیدوارم حق با داور باشد چون در غیر این صورت در خیلی چیزها شک می شود. امیدوارم داور یک پنالتی عادلانه بگیرد.

گل محمدی در ادامه در نشست خبری گفت: به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم. هدف اصلی ما کسب سه امتیاز بود. ما هم روی بازی کنترل داشتیم و توانستیم از فرصت استفاده کنیم. بازی واقعا سختی بود و بسیاری از لحظات بازی فیزیکی و جذاب شد. در این شرایط به ثمر رساندن سه گل در طول بازی سخت بود که بچه های ما به خوبی این کار را انجام دادند. من از همه آنها تشکر می کنم. آنها انرژی زیادی گذاشتند و ما روی دفاع و حمله تمرکز خوبی داشتیم. این به ما کمک می کند تا بازی های آینده را با امید بیشتری دنبال کنیم. در مجموع بازی سختی بود، اما بچه ها در زمین به وظایف خود عمل کردند و توانستیم سه امتیاز مهم و حساس را کسب کنیم.

او درباره دو بازیکن گلزن تیمش گفت: همه بازیکنان ما از کیفیت فنی خوبی برخوردار هستند و می توانند در این راه به ما کمک کنند. در نهایت 11 نفر به میدان رفتند و بازیکنان تعویضی که به میدان آمدند تاثیرگذار و با انگیزه بودند. مهم این است که او به تیم الهام بخشد و به آنها انرژی مضاعف بدهد. رضا اسدی و بقیه گزینه ها هم عالی بودند و هم راضی کننده.

سیدرضا مهدوی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره داوری این بازی گفت که به نظر می رسد باید رفتار داور در طول هفته را هم تحلیل کند. به هر حال داور اشتباه می کند اما نگران این است که اینقدر تکراری و سریالی شود. من امروز پنالتی را دیدم، به نظر من و کادرفنی ما اشتباه آشکار بازیکن حریف بود. 2-0 پیش بودیم و وقتی گل زدیم تیم تحت فشار بود. اگر گل دوم را می زدیم به راحتی دو امتیاز را از دست می دادیم و پرسپولیسی ها زیر فشار هواداران زیادی قرار می گرفتند. مهدوی واقعاً پاک و با شخصیت است. او یکی از صادق ترین داوران فوتبال ملی است اما اعتراف می کند که در این صحنه اشتباه کرده است. متأسفانه این اشتباهات علیه ما رشد می کند و این آرزو را ایجاد می کند که تیم ما قهرمان نشود. این ذهنیت هم ناشی از اشتباهات داوری است که تا این حد اتفاق افتاده است. امیدوارم این اشتباهات واقعا اشتباه و سهوی باشد. خدای ناکرده این اشتباهات عمدی باشد. امیدوارم این مسائل به زودی حل شود. نه تنها تیم ما بلکه همه تیم ها باید به عدالت برسند. در هر صورت ضربه زدن اشتباه است اما در صحنه های تاثیرگذار نباید اینقدر اشتباه باشد. مهدوی سوت خوبی زد اما کمک داور هم اعلام کرد در آن صحنه پنالتی نبود. فکر می کنم داور تصمیم اشتباهی گرفت.

گل محمدی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه پاس قوامین گفت: متاسفانه زمین ایران در لیگ ما رو به زوال است. این مایه تاسف است. اکثر زمین های لیگ در طول این سال ها از نظر کیفیت رو به کاهش بوده اند. از نظر فنی لیگ ما با کیفیت است و یکی از سخت ترین لیگ های آسیاست و فکر می کنم یکی از دو یا سه لیگ برتر آسیا باشد. تیم ها به یکدیگر باج نمی دهند و اکثر تیم ها در یک سطح هستند. این زمین ها کیفیت لیگ را پایین می آورد و امیدوارم امکانات و زیرساخت های فوتبال بیشتر مورد توجه قرار گیرد. حالا استقلال، پرسپولیس و تیم ملی در یک زمین بازی می کنند. چمن آزادی هم مشکلاتی دارد. اگر خواهان یک لیگ خوب و البته تیم ملی خوب و باشگاهمان در آسیا هستیم، باید به فکر زیرساخت ها باشیم. یا باشگاه را مجبور کنید یا برای بهبود زیرساخت های فوتبال شرایطی را به وزارت ورزش و فدراسیون تحمیل کنید. نه تنها این، بلکه امکانات فوتبال ما زیر خط فقر است. این باید یک ایده اساسی باشد.

وی همچنین درباره باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تصریح کرد: آقای صدری قول داده که روز جمعه پنجره را باز کند. دو بازیکن تاجیک گرفتیم اما نیم فصل بیشتر گرفتیم. ما می خواستیم از آنها در این بازی ها استفاده کنیم. ما در نیم فصل با توجه به نیاز خود این بازیکنان را جذب کردیم. اگر نیمه دوم بیاید، تیم زمان بیشتری برای تقویت خواهد داشت. الان شش هفت هفته است که بازیکنان اجازه بازی ندارند. امید

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما