سریال «همسایه» قرار است پخش شود

[ad_1]

زمان پخش سریال «جیران» از سوی سازندگان این سریال و شبکه پخش اینترنتی 24 اعلام شد.

در ادامه بیانیه مشترک فیلیمو و گروه سازنده سریال «جیران» در خصوص تاریخ دقیق اکران «جیران» آمده است:

با توجه به توافق صورت گرفته بین گروه سازنده «ساترا، فیلیمو» و «جیران»، پخش اولین قسمت از سریال «جیران» به یکشنبه 24 بهمن ماه موکول شد.

به گزارش روابط عمومی فیلمو، اولین قسمت از مجموعه «همسایه» بر اساس مصوبه شورای صدور مجوز محتوای تجاری در فضای مجازی به مدت سه هفته از ۲۴ بهمن ماه به تعویق می افتد.

ساترا با ارسال نامه ای به گروه تولید فیلیمو و «جیران» خواستار این شد که علیرغم توافق کلی که برای این سریال صادر شده، مجوز ساخت این سریال در سال 1378 از سوی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متاثر شده است. . به دلیل برخی محتوای سریال «گیران»، پخش سریال باید به 24 بهمن ماه موکول شود.

گروه سازنده فیلیمو و جیران نیز بابت تاخیر در پخش مجدد سریال عذرخواهی کرده اند که دو هفته پیش این سریال آماده شد و جلسه ارزیابی قرار گرفت.

سریال جدید «جیران» ساخته حسن فتحی و اسماعیل عفیفه قرار بود از روز جمعه 24 دی ماه روی آنتن شبکه نمایش خانگی برود و زمان پخش سریال نیز از روی پلتفرم پخش اعلام شد، اما در روز مقرر، قسمت اول پخش شد. از سریال پخش شده دلیل این امر را نمی توان در بررسی حسابرسی جلسه بیان کرد.

در همان روز سازندگان سریال «آهوی من مارال» – سریال دیگری از شبکه نمایش خانگی که درباره ناصرالدین شاه هم ساخته شده – درباره دزدی سازندگان «جیران» و شباهت‌های بین دو سری اعتبار به «همسایه ها» می رسد.

مهرداد غفارزاده، فعال «آهوهای عزیزم» که سریالش به دلیل مشکلات مالی با مشکل مواجه است و هنوز به پایان نرسیده است، در گفت وگو با ایسنا، گفت: به دلیل فشاری که آوردیم توانستیم. کار را متوقف کنید و اعلام کردند که برخی از قسمت‌های کار به دلیل سانسور متوقف شده است.»

این در حالی است که اسماعیل عفیفه، سازنده «جیران» نیز به ایسنا گفته است که مشکل «آهوی من» «جیران» نبوده است اما به دلیل تولید ضعیف سریال، نتوانسته بستری برای نمایش این سریال داشته باشد. عفیفه همچنین شباهت سریال «آهوی من» و «همسایه» را قاطعانه رد کرده است.

مرجع رسانه ای ساترا (ساترا) نیز در اطلاعیه ای در این خصوص نوشت: رسیدگی از جلسه ادامه دارد عزیزم. ربطی به صدور «عزیز» یا حکم قضایی و عدم انتشار یا عدم انتشار سریال «همسایه ها» ندارد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما