یای عجیب حلزونهای یانگی

[ad_1]

روآرو- بهلزون‌ها به‌طور گسترده‌ای در طبیعت قیمت‌های زیادی ندارند و بیشتر یای‌های حوزه پزشکی زیب ییایی مورد استفاده قرار ر. اما بررسی آگهی‌های منتشر شده در تفرم‌ها و فروش این‌لاین نشان می‌دهد برخی برخی از حلزون‌ها با قیمت‌های چند میلیونی هم مامله می‌شوند، اما مصرف‌کنندگان و حیوا یی و و. قیمت این ینلزونها به ۵ تا ۶ میلیون یونان هم می‌رسد.

به بهارش فرارو رو حلزون‌هایی که بیشتر برای جنبه‌های پزشکی و وایی استفاده می‌شوند، قیمت نان از ۳ هزار تومان شروع می‌شود و در حدود دویست رار تومان است. طبق بیشتر این ینلزون‌ها از گونه‌های تیناتینا، اسکارگو و یکلیکا هستند.

یک آگهی دهنده که در هالله آباد تهران سکونت ردارد ، یای فروش عدد زونلزون تخم رار ریز و درشت تیناتینا و فولیکا ، قیمت یکلیون یون هز هزار تومان نا دها. او گفته است که عدد زونلزون آچاتینا فولیکا مرز و ۶ عدد زونلزون ۶ نتیانتی و ۱۰ زونلزون زون به هاه غذای مکمل و جا همگی باهم یک میلیون و ر ر ر.

فروشنده دیگری که آگهی درا در میدان حر تهران کرده است، یای فروش یک مجموعه زونلزون شامل ۲۲ عدد زونلزون آچاتینو مولد و پیش دلد د ۶ ح زونل زون سکا مولد دی.

یک پرورش دهنده لزون طبی همکه کناکن خمینی شهر اصفهان است، تات بیشتری برای فروش زون هلزون های خود ارائه می دهد. او که عدد زونلزون آچاتینا به طول‌های ی و و ۹ ۱۰ متری است که دلت می‌دهد و هر چند که یکبار تخمین می‌زنند بها قیمت قیمت هر هزار تومان را دارند.

او گفته است که اگر هر شش زونلزون را بخرید دهاده می‌شود و یک کم‌مکم غذای مکمل و یک بسته ضدضدکننده مناسب حلزون تراپی هم رایگان می‌کند. این آگهی می گوید که یای خریدار یک متن آموزش آموزش زونلزون تراپی فرستاده ده.

این آگهی دهنده در مورد خوصاصیات حلزون جزئیات در متن منتشر شده تا توجه به آگهی‌ها را بیشتر بلب ب. او نوشته است که درد لزون‌ها می‌تواند پوستی کم‌کند. عثاعث بهبود تیرگی، و و لکه های پوست می شود. زیازی زیلوهای پوستی را افزایش می دهد. سلول‌های آسیب آسیب پوست را حل می‌کند و عثاعث ایجاد سلول‌های جدید و سالم می‌کند. در حقیقت لاژن حلزون باعث پوست می شود. یای جوش و وای پوستی و ترکه یای پوستی را کم میکند.

یای عجیب برای یلزونهای یانگی

حلزونهایی که حیوانات خانگی هستند!

گونه دیگری از حلزون‌ها در میان آگهی‌های خرید و فروش وجود رنگارند که تحت تأثیر نان حلزون آفریقایی پیکر دلد د بینولبینو بینو می‌شوند. الب است بدانید که بیشتر آگهی نان اعلام کرده است که این حلزون ها مصرف پزشکی و ییایی را ندارند و به حیوانات خانگی خرید می کنند می توانند می شوند.

یک آگهی که تحت نان فروش «جفت زونلزون آفریقایی پیکر مولد آلبینو بینوا هم» بزرگ منتشر شده است. در توضیح آگهی خود گفته است: به نان حیوان خونگی نگاه شتماشتم، تخم هم رنگارند سن شان حدودا ۱ هاله است. که که لاک اش ش هست حدودا ۱۲ سانت و اون یکی ۱۰ا ۱۰ نتانت نت. شده اند. راما کافی ندارم. میخواهم بچه های آن ها را نگه دار. پودرا پودر سیملسیم و اسفناج هم برای تامین کننده و ولسیم عرضه شده اند.

یک آگهی دهنده که در استان تهران است و یای فروش حلزون آفریقایی غول پیکر خود آگهی کرده است، او قیمتی یای حلزون اعلام نکرده و و نه جای کا فیا فیا فیا.

وا او وارد میشوم میشوم. می‌پرسم که این ینلزون‌ها رابرداربرده است چیست قیمتی هم اعلام بودید ؟! بعد از ده دقیقه پاسخ می‌دهد که این ینلزون‌ها به نان حیوان خانگی استفاده می‌کنند و قیمت بالاتری دارند. بعد می‌گوید که این حلزون‌ها نمی‌دهند. تخم تخمار هستند و وا می‌توانم بچه‌های شان را با قیمت سباس‌سبب.

می‌گویم پس چرا نان این کار را نمی‌کنید و رادارید حلزون‌ها را می‌فروشید می‌فروشید. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

یای عجیب برای یلزونهای یانگی

قیمت زون‌هلزون‌های خانگی چند چند

از این آگهی دهنده بعد از شما یک جفت از این ینلزونها را چقدر می‌فروشید می‌فروشید. باب می دهد که شما چه قیمتی ریدارید یک قیمتی که به هماهم هم می رسد. البته منصفانه قیمت قیمت بدهید کهامله ه جوش.

اشاره میکنم که فروشنده معمولی یک نرخی اعلام می کند و اگر مان بود، دو رداردشان زنی زنی. می‌گوید: سه یونلیون یونان برای جفت شان خوب است ست می‌گویم برای هر کدام یک لیون یون پانصد هزار تومان ن بعد از یک دقیقه سکوت می‌کنم. سخت می‌دهد که این‌ها نایاب هستند و وانید قیمت‌ها را ببینید حا حلزون‌های صد رار تومانی بازار تفاوت دارند.

می‌گویم مثلا چه تفاوتی دارند رند فکر میکنم شما گرانتر از قیمت دهها اید. می‌گوید قیمت حلزون‌های آفریقایی بزرگ را زیبایی لاک و رنگ پوست و آن‌ها تعیین می‌کند. حلزونهای من ازهر نظر باب هستند و از افراد متخصص بپرسید.

این حال قیمت این ینلزون ها وتاوت است و نرخ ثابتی بتیارند. اما در آگهی‌ها دیده می‌شود که قیمت آن از 100 هزار تومان شروع می‌شود و در 56 میلیون تومان می‌رسد. تعداد حلزون‌های خانگی که با این سطح قیمتی فروخته شده چند نان زیاد نیست و آگهی‌های نان آن‌ها کمیاب بودن و صداقت بودن حلزون‌ها را به دلیل قیمت بالای آن‌ها معرفی می‌کنند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما