آخرین اخبار «جدید قم

موضوع انیمیشنهای شرکت دیزنی که از روی قصهها و افسانههای پریان ساخته شدهاند و داستان شخصیتهای زن را به تصویر میکشند، همواره از مباحث مهم دنیای انیمیشن بوده و این شرکت به خاطر تصویر ضعیفی که از شخصیتهای زن به تصویر میکشید، موردانتقاد قرار گرفته است. مهم نیست طرفدار شخصیت مرد عنکبوتی هستید یا نه، یا اصلا علاقهای به شخصیتهای ابرقهرمان دارید یا (متاسفانه) آنها را بچگانه میدانید؛ انیمیشن مرد عنکبوتی را از دست ندهید، زیرا با یک شاهکار طرف هستید. دکتر اعظم السادات محمودیان روز شنبه طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مادران باردار باید از هفته سوم لغایت هفته ۳۹ بارداری باید قبل از تزریق واکسن از اینکه واکسنی که دریافت میکنند از ویروس کشته شده تهیه شده است اطمینان حاصل کنند و بارداری خود را نیز به اطلاع کارکنان مرکز بهداشت یا واکسیناسیون برسانند زیرا تزریق واکسن غیر از این نوع بر سلامت مادر و جنین تاثیر منفی می گذارد. گروه استانها- رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با پیگیریهای صورت گرفته، پس از طی مراحل قانونی و بررسی مدارک، نام شادروان سید عباس سجادی در زمره شهدای مدافع سلامت ثبت شد.

اخبار جدید امروز

وی در دیدار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار جدید قم افزود: شهر کریمه اهل بیت(ع) باید بیش از این در زمینههای مختلف پیشرفت داشته باشد و با توجه به اهمیت قم در تاریخ تشیع و وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س) مسئولان توفیق خدمت در این شهر را قدر بدانند. وی ادامه داد: دیابت، بیش فشاری خون و مصرف سیگار و قلیان و همچنین چاقی و کم تحرکی از جمله عوامل بروز بیماریهای قلبی و عروقی است. وی ادامه داد: تزریق واکسن کرونا در مادران باردار و افرادی که بیشتر از ۳۵ سال سن دارند یا دارای وزن زیاد، بیماری های خاص، دیابت و بیش فشاری خون هستند یا دوقلو و چندقلوزایی دارند و خود و همسرانشان در مراکز بهداشتی و درمانی شاغل هستند از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است. این متخصص قلب و عروق گفت: آحاد مختلف جامعه و همچنین افراد دارای بیماریهای زمینه ای برای جلوگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی، دیابت و بیش فشاری خون باید ضمن پرهیز از استعمال سیگار و قلیان، کنترل مصرف قند و نمک را در رژیم غذایی خود جدی بگیرند.

جمعیت سالمند کشور از حدود ۶ درصد کل جمعیت در سال ۱۳۴۰، به حدود هشت درصد در سال ۱۳۹۰ و ۹.۲ درصد در سال ۱۳۹۵ افزایش یافته و هم اکنون بیش از ۱۰ درصد جمعیت کشور سالمند هستند و این روند رو به افزایش است و بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش بینی می شود که در سال ۱۴۲۵ حدود ۲۷ درصد از جمعیت ایران را سالمندان تشکیل دهند. دکتر جواد باذلی، چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان ۷۳ هزار و ۱۸۲ نفر دُز نخست و بقیه دزهای دوم و سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند. دکتر جواد باذلی روز سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گناباد اظهار داشت: تاکنون در مجموع ۲۷ هزار و ۱۴۵ مورد آزمایش کرونا در شهرستان های گناباد و بجستان گرفته شده است که از این تعداد ۲ هزار ۵۸۱ مورد بستری و ۱۲ هزار و ۱۹۸ مورد به صورت سرپایی و یا در منزل تحت درمان قرار گرفتهاند. انصاری فرد اظهار داشت: در آینده نیز با توجه به تقاضای مردم، پروازهای این فرودگاه به مقصد مشهد مقدس نیز انجام خواهد شد. وی ادامه داد: از مجموع واکسنهای تزریق شده در منطقه زیرپوشش این دانشگاه ۴۷ هزار و ۱۲۷ دُز مربوط به شهرستان گناباد بوده که از این میزان ۳۰ هزار و ۷۳۱ مورد دُز نخست و ۱۶ هزار و ۳۹۶ مورد نیز دُز دوم بوده است.

اخبار جدید یمن

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۵۳ هزار ۶۳۴ دُز واکسن تاکنون در ۲ شهرستان گناباد و بجستان تزریق شده که ۳۴ هزار و ۲۶۸ دُز آن مربوط به مرحله نخست و ۱۹ هزار و ۳۶۶ دُز آن در مرحله دوم بوده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: همچنین ۱۵ هزار و ۶۵۷ دز انواع واکسن در شهرستان بجستان تزریق شده که ۱۰ هزار و ۶۵۳ مورد دُز نخست و پنج هزار مورد دُز دوم میباشد. گروه استانها ـ نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به گزارش تسنیم واکنش نشان داد و از تأمین واکسن کرونا برای این شهرستان خبر داد. ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد از کاهش تعداد مبتلایان و بستریها در روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد و گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد پیک پنجم کرونا را با کمترین میزان مرگ و میر نسبت به پیکهای قبلی و بدون هیچگونه کمبود دارویی پشت سر گذاشتیم. جواد باذلی در گفتوگو با ایسنا عنوان کرد: پیک پنجم یکی از سختترین پیکهای شیوع کرونا در بسیاری از نقاط کشور بود و گناباد نیز همزمان با کل کشور این پیک را تجربه کرد، اما به دلیل راهاندازی به موقع بیمارستان دوم و تمهیداتی که قبل از شروع پیک پنجم اندیشیده شد، خوشبختانه این پیک را با کمترین میزان فوتیها و کمبودهای دارویی پشت سر گذاشتیم.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید وام ازدواج (قصد دارم به uptodays.ir) لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما