شرایط بازار املاک و مستغلات

[ad_1]

در رفتن کارشناسان بازار مسکن معتقدند در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای در وین و لغو تحریم ها، قیمت دلار ممکن است کاهش یابد. از سرگیری بورژوازی به طور قابل توجهی هزینه را کاهش می دهد، بنابراین نتیجه مذاکرات برای همه بسیار مهم است. بازار سرمایه از جمله مسکن.

به گزارش فرارو، مهدی سلطان محمدی کارشناس مسائل مالی با اشاره به اینکه مسکن همواره بازار امنی برای سرمایه گذاران بوده است، اظهار داشت: در این راستا بازار مسکن همواره بازار امنی برای سرمایه گذاران بوده است. در رفتن وی گفت: با نگاهی به تجربه تاریخی بازار مسکن مردم می دانند که در هر شرایط اقتصادی این بازار می تواند یکی از گزینه های کم ریسک سرمایه گذاری میان مدت و بلندمدت باشد.

وی افزود: همچنین در چهار سال اخیر علیرغم تورم بسیار زیادی که در کشور وجود داشته، حوزه مسکن به طور متوسط ​​7 برابر رشد داشته است، بنابراین این معضل مسکن را به اولین مقصد سرمایه مردم تبدیل کرده است. در نظر گرفتن.

وی گفت: بسیاری از افراد جامعه معتقدند مسکن ارزش سرمایه گذاری های خرد و کلان را در برابر تورم حفظ می کند و این یک تجربه تاریخی است که دهه ها تکرار شده و هر بار واقعیت دارد. این ثابت شده است. سایر بازارها می توانند در یک نقطه بسیار سریع رشد کنند، سپس آنها باید با پیشرفت های جدی روبرو شوند که بازار سهام نیز تجربه کرد.

بازار مسکن در انتظار توافق در وین است.  شرایط بازار املاک و مستغلاتقیمت مسکن چگونه کاهش می یابد؟
احمدرضا سرحدی کارشناس بازار مسکن در گفتگوی فرعون وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار مسکن در وین در انتظار بحث است، گفت: او نیز از این قاعده مستثنی نیست و در این دوره در حال رشد است.

وی افزود: البته باید توجه داشت که عوامل اقتصادی رشد را کاهش نداد، بلکه انتظارات تورمی را افزایش داد، در حالی که فروش های رسمی توسط تجار باعث افزایش قیمت ها شد. بدون قرارداد و به نوعی می توان گفت بازار داخلی اکنون قفل شده است.

سرحدی گفت: در حالی که بسیاری از خریداران در حال حاضر منتظر توافق هسته ای و اجرای آن برای کاهش قیمت مسکن هستند، فروشندگان با وجود اینکه مشتری در بازار واحد وجود ندارد، پرونده خود را فروخته اند.

کارشناسان بازار مسکن در ادامه گفتند: با نگاهی به اتفاقات دو سه روز اخیر در چارچوب توافق ایران و آژانس و همچنین نتیجه مذاکرات وین، می توان انتظار داشت که دو طرف در این زمینه به توافق برسند. که می توانیم امیدوار باشیم.» قیمت مسکن در بازار کاهش می یابد.

وی می افزاید: در بلندمدت، اگر واقعاً گشایشی در مسائل اساسی ایجاد شود، می توان انتظار داشت که قیمت مسکن در چهار سال گذشته حداقل 100 درصد کاهش یابد، اما اگر وجود داشته باشد، قرارداد موقت یا محدود خواهد بود. تاثیر زیادی بر بازار مسکن دارد.» نه.

سرحدی گفت: برای اینکه شرایط بدتر نشود و به عبارتی اعتمادسازی شود تا متغیرهای کلان اقتصادی ثابت بمانند. آنچه اتفاق می افتد مانند قطعنامه 598 در پایان جنگ، بازار مسکن می تواند شاهد کاهش شدید قیمت ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: اما اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، با پیش بینی افزایش تورم، قیمت ها افزایش می یابد و هیچکس نمی تواند جلوی آن را بگیرد، این وضعیت فقط برای بازار مسکن نیست، بلکه برای همه بازار سرمایه و سایر کالاها است. بنابراین نتیجه مذاکرات اثرات کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت بر آینده اقتصاد کشور خواهد داشت.

این کارشناس بازار مسکن گفت: در نهایت باید امیدوار بود که هر دو طرف بتوانند به یک تفاهم و تفاهم مشترک برسند، زیرا شرایط امروز اقتصاد ایران به گونه ای نیست که بخواهیم مقاومت کنیم همانطور که ترامپ از بورژوازی خارج شد، اکنون ایران اقتصاد بسیار شکننده است، نوساناتی وجود خواهد داشت، بنابراین هر دو طرف باید برای کنترل بازار ایران، پایتخت ایران به توافق برسند، در غیر این صورت از کنترل و کنترل خارج خواهند شد، در منطقه عملیاتی و مذاکرات چه خواهد شد. ?

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما