(ویدئو) یکبار برای همیشه همیشه پارک دوبل را یاد بگیرید!

[ad_1]

روآرو- یای آموزش رکارک دوبل آسان باید ابتدا با رکارک دوبل متوجه معنی باشد، بهارک رک خودرو به زازات جاده با دنده عقب نان دو خودرو که پ پ نند شده است.

اگر می خواهید با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است آشنا شوید. سنجیدن صاصله بین هله هلیه اولین کاری است که باید انجام داد و به نان ساده‌تر فاصله بین دو ماشین را باید حدس بزنیم. اگر این یناصله از ۸ متر کمتر شد و فضای خالی به این طول نیافتیم، امکان پارک خودرو به صورت دیادی و به بهلو وای یا مقدور هدا هد، هه، هه، هه.

آموزش پارک دوبل

‌ترین روش پارک در شهرها، پارک دوبل می‌باشد. باید توجه کرد که اگر فضای خالی از ۵/۶ متر کمتر شد، دیگر رکارک دوبل هم کمکی به ما نخواهد داشت.

آموزش هله مرح هله انجام مارک رکل

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید. پس از نگه داشتن خودرو باید صاف باشد و نان را نیز صاف کند تا هنگام عقب رفتن خودرو به حرکت نکند نکند. یای پارک دوبل با سه مرحله را پشت سر ریدارید که در ادامه به توضیح این ناحل پرداخته ایم.

هله اول

پس از داشتن خودروی خود در رار خودروی دیگر ابتدا راهنمای سمتی را که می‌خواهید در آن رکارک انجام دهید را روشن کنید. کاز روشن کردن راهنما به صورت لاک پشتی پشتی به عقب یداید. حرکت صورت صورت صورت لاک پشتی تنها فیافی است استلاج خودرو را به صورت نصفه کنید.

مرحله ه

در هله دوم همینکه انتهای ماشینی که در مام پارک کردن در ویلوی ویا قرار می‌گیرد در شیشه‌های مثلثی ثی خود هده‌اهده کرد، نان خودرو را یک دور پل پا می‌چرخا. ا چرخاندن فرمان خودرو ، در سمت چپ پارک چرخش پیدا خواهد کرد.

مرحله ه

میامی که انتهای خودرو وارد پارک شد برای اجرای مرحله سوم رکارک دوبله باید اقدام م. یا ی ای یله زمانی که انتهای خودروی کنار خودروی ما در ویهاویه ۴۵ای قرار ر و اینکها که آینه نبیانبی در زاویه‌ای یا ی ر ن دور کامل به خلاف جهت پارک رکانید.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما