گلفروشی که روی “دیوارها” گل می کارد

[ad_1]

گل اول را برای چه کسی به ثمر رساندی؟ آیا احساسی را که در هنگام برداشتن اولین دسته گل یا دسته گل احساس کردید را به خاطر دارید؟ حتی اگر علاقه زیادی به گل و گیاه ندارید، قطعاً با گرفتن شاخه گل احساس شادابی و لبخند روی لبان خود خواهید داشت. تا همین چند سال پیش که خبری از اینترنت و اینستاگرام نبود برای خرید گل باید به نزدیک ترین گل فروشی محل کار و خانه مراجعه می کردید. گل های داخل سبد را برمی دارید و بقیه را به گلفروش می سپارید. اگر خوش شانس باشید و گلفروش خوش سلیقه باشد، یک دسته گل زیبا پیش روی شما خواهد بود، در غیر این صورت انبوهی از گل ها و گیاهانی خواهید داشت که هیچ ربطی به هم ندارند و دور یک تکه گل پیچیده شده اند. کاغذ. .

اما الان شغل گل فروشی و گل فروشی خیلی تغییر کرده و شوخی این است که به یکی از مشاغل پردرآمد تبدیل شده است. اکنون مانند گذشته گزینه های محدودی برای پرورش گل وجود ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس دسته گل یا سبد گل مورد نظر خود را در اینترنت جستجو کنید و صفحات متعدد و گل فروشی ها را مرور کنید. کار کنید و بهترین را انتخاب کنید. خانم آبباریکی یکی از افرادی است که از گل آرایی درآمد زیادی کسب می کند: «من اغلب آگهی های خودم را روی دیوار منتشر می کنم، آدرسم را هم روی بنر روی دیوار می گذارم تا مردم به راحتی کارهایم را ببینند. «کار من روشن است. هزینه کار مناسب است و مشتریان از تزیینی که روی گل ها انجام داده ام بسیار راضی هستند.

گلفروشی ها و گل فروشی ها یکی از پردرآمدترین مشاغل این کشور هستند. اگر قرار است همین الان یک دسته گل ساده بخرید و به گل فروشی بروید، برای یک دسته گل ساده باید حدود 150 هزار تومان بپردازید. البته اگر این دسته گل تزیین خاصی داشته باشد این رقم بیشتر می شود. اگر گل خاصی را در نظر دارید، باید هزینه قابل توجهی بپردازید.

این امر آن را به یکی از پردرآمدترین مشاغل در جهان تبدیل می کند. پس اگر سلیقه خوبی دارید و هماهنگی رنگ ها را درک می کنید، بهتر است مهارت های خود را در این کار محک بزنید. همانطور که خانم آبباریکی این کار را کرد و اکنون یکی از موفق ترین افراد در آن کار است، «من 29 سال سن دارم و اکنون توانسته ام در تهران کارگاهی را با مهارت گل آرایی راه اندازی کنم». ما در این کارگاه با تعدادی از بانوان کار می کنیم و خدا را شکر هیچ وقت بیکار نشدیم.

زنان همیشه نشان داده اند که با ماندن در محدودیت ها می توانند بهترین کار خود را انجام دهند. اگر به تاریخچه مشاغل شناخته شده در تهران و شهرستان ها نگاهی بیندازید، نمونه های زیادی از زنانی را می بینید که بدون هیچ مبنایی وارد عرصه تبلیغات شدند و در شغل خود بهترین شدند. البته اینترنت، سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی مانند وال و اینستاگرام مهم‌ترین پلتفرم‌هایی هستند که می‌توانند افراد با استعداد را به موفقیت نزدیک‌تر کنند.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما