(ویدئو) نمایش عجیب اعضای بدن انسان

[ad_1]

مجموعه ای از حدود 50 اندام انسان در موزه تاریخ طبیعی وین به نمایش گذاشته شد.

به گزارش فرارو، این آثار پزشکی انسانی که قدمت برخی از آنها به دو قرن پیش بازمی گردد، برای اولین بار در سال 1796 برای کمک به آموزش دانشجویان پزشکی مورد استفاده قرار گرفت.

ادوارد وینتر، مدیر نمایشگاه می گوید: «امیدواریم وقتی بازدیدکنندگان موزه در معرض یک جگر 30 کیلوگرمی قرار می گیرند، متوجه شوند که الکل چه آسیب هایی به بدن انسان می زند.

در برخی کشورها برگزاری چنین نمایشگاه هایی محدود به پژوهشگران است، اما برای حامیان آن، آموزش تحقیقات علمی در زمینه بیماری ها و سلامت انسان به نفع عموم مردم است.

کاترین ولند، مدیر این نمایشگاه می گوید: «همه باید یک روز مریض شوند. وی افزود: برخی افراد به این دلیل مراجعه می کنند که خود تحت تأثیر برخی مشکلات سلامتی قرار دارند، در حالی که برخی دیگر می خواهند در مورد پیشرفت علم بیشتر بدانند.

این نمایشگاه در ماه سپتامبر برای عموم بازگشایی شد و تنها بخشی از بزرگترین مجموعه آسیب شناسی فیزیکی در موزه بازسازی شده به نمایش گذاشته شد.

کریستین بیهویی، معلم زیست شناسی، در جریان بازدید اخیر از موزه به خبرگزاری فرانسه گفت: «همه چیز در این نمایشگاه توصیف شده است، اطلاعات بسیار بیشتری وجود دارد.

او که گروهی از نوجوانان را در اطراف موزه رهبری می‌کرد، گفت که کلاسش می‌تواند از نمایشگاه‌های بهتر از کتاب‌های درسی اطلاعات کسب کند.

با این حال، برخی از دانش آموزان از دیدن آنچه دیدند شگفت زده شدند – به عنوان مثال، اسکلت یک دختر مبتلا به هیدروسفالی یا بقایای یک نوزاد با اشک بر روی پوست او.

چند سال پیش، شورای بین‌المللی موزه دستورالعمل‌هایی صادر کرد که بیان می‌کرد بقایای انسان‌ها را فقط می‌توان با خیال راحت حفظ کرد و با احترام از آنها مراقبت کرد. این نیز باید با توجه به سلیقه و اعتقادات جامعه اصیل انجام شود.

هارویگ چک، استاد تاریخ پزشکی در دانشگاه وین می‌گوید: «امروز غیرقابل درک است که کسی در بیمارستان بمیرد و سپس به نمایشگاه بازگردد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما