انتظار می رود 10 بازی که انتشار آنها بسیار ناامید کننده بود

[ad_1]

سال 2021 به پایان رسیده است و سال 2022 بسیار امیدوار کننده است، حداقل برای جامعه بازی های ویدیویی. انتظار می رود بازی های زیادی در سال آینده برای بازیکنان عرضه شوند و البته بازی های مورد انتظار زیادی نیز در چند سال اخیر منتشر شده اند، اما در برخی موارد همه چیز آن طور که طرفداران انتظار داشتند پیش نرفت و برخی بازی ها بسیار ناامید کننده بودند. .

در ادامه در این مقاله به 10 بازی مورد انتظار که با انتشارشان طرفداران را ناامید کردند اشاره می کنیم. البته لیست این بازی ها می تواند بسیار گسترده باشد و از شما انتظار داریم که ناامید کننده ترین بازی های خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

Marvel vs Capcom: Infinity


بازی مورد انتظار

در مقطعی سری Marvel vs Capcom بسیار محبوب بود، با این حال، وضعیت Infinite کمی تغییر کرد. طرفداران Marvel vs. Capcom: Infinite که در سال 2017 منتشر شد، محبوبیت زیادی به دست آورد و کپکام بازی خود را بهترین بازی مبارزه ای برای حرفه ای ها توصیف کرد.

با این حال بازی با گرافیک کمتر جذابی عرضه شد و این اولین موج انتقادات به بازی بود. از سوی دیگر سازندگان تصمیم عجیبی گرفتند که از مردان ایکس در بازی های خود استفاده نکنند که انتقادات بیشتری را به دنبال داشت.

حالت داستانی بد و لیستی از شخصیت های بسیار بد و وحشتناک یکی از دلایلی است که می توان از بازی به عنوان یک ناامیدی بزرگ یاد کرد.

Mass Effect: Andromeda


بازی مورد انتظار

Mass Effect: مدت ها قبل از انتشار Andromeda، بسیاری از طرفداران این فرنچایز و بازی ویدیویی منتظر آن بودند. بیایید به انتشار بازی به صورت تاریخی نگاه کنیم. سه عنوان اول بین سال‌های 2007 تا 2012 و Andromeda در سال 2017 منتشر شدند. یعنی پنج سال بعد از Mass Effect 3! بنابراین شور و شوق زیادی در بین هواداران برای بازی وجود داشت.

با این حال، Mass Effect: Andromeda منتشر شد و بازیکنان از همان روز اول شروع به انتقاد از آن کردند. بازیکنان به دلیل در نظر گرفتن مبارزات جالب در بازی، مسائل فنی، وجود انیمیشن های ضعیف و داستان های مبهم مورد انتقاد قرار گرفتند. بدون شک Bioware با Andromeda به هیچ وجه نمی تواند موفقیت بازی های قبلی را تکرار کند و این ناامید کننده ترین بازی نسل هشتم بود.

میدان جنگ 2042


بازی مورد انتظار

انتخاب Battlefield 2042 به عنوان یکی از خسته کننده ترین بازی ها ممکن است کمی دلهره آور باشد، اما با نگاهی به عملکرد بازی، نقدها و نظرات کاربران، به نظر می رسد بسیاری از بازیکنان ناامید شده اند.

Battlefield 2042 که پتانسیل زیادی برای موفقیت در آینده دارد، یکی از موردانتظارترین بازی های سال 2021 است که هیچ باگ و مشکل فنی گزارش نشده است. در برخی موارد مشکلات به قدری بزرگ هستند که تجربه آنها بسیار دشوار است.

همچنین در حالی که انتظار می رود بازیکنان در بازی امروز محتوای گسترده ای را در اختیار آنها بگذارند، تعداد محدودی از سلاح ها و نقشه های بازی نیز مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است. در حالی که احتمالاً مشکلات بازی در آینده برطرف خواهد شد، حضور آنها در چنین فرنچایز محبوبی بدون شک ناامید کننده است.

انتقام جویان مارول


بازی مورد انتظار

Marvel’s Avengers یکی از پردرآمدترین بازی‌های سرگرمی است و طبیعتاً بازی‌ای که در آن می‌توانید گروهی از قهرمانان را با توانایی‌های مختلف بازی کنید، سرگرم‌کننده و مورد انتظار به نظر می‌رسد، اما در این مورد درست نبود.

Marvel’s Avengers به ​​دلیل سیستم لوت یا بسیاری از تروفی های جالب، پرداخت های درون برنامه ای و بسیاری از باگ ها و مشکلات فنی، به یکی از خسته کننده ترین عناوین چند سال اخیر تبدیل شده است. اگرچه به‌روزرسانی‌های پس از انتشار، محتوای بیشتری را به مرد عنکبوتی اضافه کرده‌اند، اما بازی همچنان دارای مشکلات اساسی است و بسیاری از بازیکنان مارول اونجرز معتقدند که این موضوع اساساً مشکل‌ساز است.

No Man’s Sky


بازی مورد انتظار

اگرچه سازندگان No Man’s Sky برخی از مشکلات ارائه شده در مورد بازی را برطرف کرده و تا حدودی آن را بهبود بخشیده اند، اما انتشار فاجعه بار آن را می توان فراموش کرد.

در 48 ساعت اول انتشار No Man’s Sky، طرفداران تقریباً متوجه شدند که باید با عنوانی ناامیدکننده دست و پنجه نرم کنند. سازندگان بازی تقریباً به هیچ یک از وعده های خود عمل نکردند و همین موضوع موجی از انتقادات را نسبت به بازی به راه انداخت. این بازی آنقدر در صنعت انتشارات تاثیرگذار بود که بسیاری از بازیکنان دیگر وعده‌های استودیو در حال توسعه را باور نکردند.

دوک نوکم برای همیشه


بازی مورد انتظار

Duke Nukem Forever بدون شک یکی از نمادین ترین نمونه ها در صنعت بازی های ویدیویی است. در ابتدا باید به دوره بسیار بزرگ توسعه بازی اشاره کرد که سرانجام 15 سال بعد در سال 2011 منتشر شد اما احتمالاً انتشار این بازی بزرگترین اشتباه سازندگان بوده است.

انتشار نقدهای بازی طولی نکشید و همه آن را به عنوان یک بازی ناامید کننده اصلی توصیف کردند که عمدتاً به دلیل عناصر بصری قدیمی، گیم پلی کمتر منظم و طنز نامحبوب است. Duke Nukem Forever به خوبی ثابت می کند که زمان بیشتر برای توسعه بازی نه تنها منجر به بازی های با کیفیت می شود.

مراقب سگ ها باش


بازی مورد انتظار

Watch Dogs یک داستان توسعه بسیار جالب دارد که در نهایت تبدیل به بزرگترین کلاهبرداری در تاریخ بازی های ویدیویی شد. زمانی که یوبی سافت شش سال پیش از این بازی در E3 رونمایی کرد، بسیاری از طرفداران عملکرد فوق العاده آن را تحسین کردند که باعث شد این بازی به یکی از مورد انتظارترین عناوین سال تبدیل شود. اما پس از انتشار بازی همه چیز تغییر کرد.

پس از انتشار در E3 هیچ شباهتی در بازی یافت نشد و مشخص بود که یوبی سافت سعی دارد بازی خود را با عملکرد بهتری به بازار عرضه کند. اگرچه این بازی تا حدی خلاقیت با دیگر عناوین جهان باز دارد، اما نمی توان آن را با بسیاری از عناوین دیگر این سبک مقایسه کرد. علاوه بر این، داستان بازی به مرور زمان خسته کننده شد و تجربه آن را بسیار سخت کرد.

سرود ملی


بازی مورد انتظار

Anthem دومین بازی استودیویی بیوافزار پس از Mass Effect: Andromeda در لیست بازی‌های ناامیدکننده ما است. این بازی که در سال 2019 منتشر شد همچنان داستان بدی را ارائه می کرد و مهمتر از آن به عنوان یک بازی جهان آزاد تصمیمات بازیکنان تاثیری نداشت!

نبود رویدادها و مکان های سرگرم کننده، ماموریت های سرگرم کننده جانبی و حمله دشمنان همیشه به بازیکن از مواردی بود که تجربه را به شدت خسته کننده می کرد. اگرچه صحنه های بازی به خوبی طراحی شده اند، اما دنیای Anthem معمولا مانند یک فیلم علمی تخیلی با محتوای واقعی کمی است.

سفارش: 1886


بازی مورد انتظار

سفارش: 1886 یک IP جدید امیدوارکننده برای پلی استیشن 4 سونی بود که توسعه آن در سال 2010 آغاز شد و سرانجام در سال 2015 منتشر شد. گرافیک بازی برای زمان خود شگفت انگیز بود، داستانی عالی برای گفتن بود و سیستم بازی آرفاق می توانست نمره قبولی بگیرد، اما گیم پلی بازی چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و احتمالاً Order: 1886 بزرگترین ناامیدی بود. 2015.

به طور کلی The Order: 1886 یک فیلم تعاملی است که تبدیل به یک بازی شده است، اما در عین حال یک بازی و یک فیلم شکست خورده و ناامیدکننده است.

Cyberpunk 2077


بازی مورد انتظار

وقتی صحبت از بازی های خسته کننده به میان می آید، نمی توانیم به سی دی مورد انتظار Cyberpunk 2077 Project اشاره نکنیم. جدیدترین و بزرگترین فاجعه تاریخ بازی های ویدیویی مدرن بدون شک Cyberpunk 2077 است که طرفداران سال هاست در مورد آن کنجکاو بوده اند.

با همه نظارت های متفاوت بر بازی و برخی از بازیکنانی که از داستان و شخصیت ها لذت بردند، نمی توان انکار کرد که تقریباً همه طرفداران را ناامید کرد. مشکلات بازی به حدی بود که سرمایه گذاران از یک توسعه دهنده لهستانی شکایت کردند و اخیراً Project CD توانسته آن ها را جبران کند. با این حال، مشکلات بازی تا حدودی بهبود یافته است، اما همچنان نمی توان انتشار ناامید کننده آن را فراموش کرد.


تاپ 10: جالب ترین نقشه های تاریخ Minecraft

نسخه با کیفیت ویدیو را در YouTube Vijiato تماشا کنید

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما