استقلالی پرسپولیس نباش!

[ad_1]

خبرآنلاین: باشگاه به دستور محمود فکری ملیک واگذار شده است.

تصمیم عجیب و هیجان انگیز در استقلال. شاید قانون را نمی دانند و شاید هم می خواهند لجبازی کنند و برای بازیکنان داخلی خط و نشان بکشند، در راهی هستند که تیم های دیگر مثل پرسپولیس رفته اند. یعنی برخورد بی پروا با بازیکنان خارجی. !

ترکیب استقلال مقابل گل گهر و نه پیام بدی

زمانی که تیم استقلال مقابل گل گهر اعلام شد نام هیچ بازیکنی را نداشت. میلیک. غوغایی به پا شد و مسئولان استقلال به هواداران قول داده بودند که میلیک راه به جایی نبرد. هر چه بود آمد و جزء آن شد. باز هم استقلال اما وقتی میلیک در ترکیب استقلال مقابل گل گهر قرار نگرفت، پیامی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «بی دلیل روی نیمکت بنشین! دیروز به خوبی پیروز شدیم و هم تیمی هایم عملکرد خوبی داشتند.”

مشکل فضای مجازی و حساسیت فکری

محمود فکری هفته گذشته به تشریح دلایل ناکامی استقلال پرداخت و گفت بسیاری از مشکلات این تیم مربوط به فضای مجازی است! او همچنین در تمرین به بازیکنان گفت که اگر چیزی در فضای مجازی دید با آن برخورد خواهد کرد. ممکن است باشگاه ورودی میلیک به این موضوع ربطی نداشته باشد. میلیک در هفته های اخیر در بیانیه ای طولانی حمایت کامل خود را از کادرفنی اعلام کرده و از گروه بزرگی از هواداران آن زمان خواسته است تا از محمود فکری حمایت کنند.

جلسه کمیته انضباطی؛ به زودی

پرونده میلیک امروز یا فردا رسیدگی می شود. واضح است که میلیک برای هیچ تیمی کری را نخوانده و پستی که گذاشته بعید است آنقدر حساس باشد که تیم را نادیده بگیرد.

احساسات مستقل متمرکز هستند. آنها دیگر نمی توانند بازیکنان خارجی را قبول کنند

میلیک به باشگاه واگذار شده و در هر صورت ممکن است مسئولان استقلال تصمیم به جدایی این بازیکن از استقلال بگیرند. فسخ یک طرفه قرارداد بدون شک ضرر بزرگی برای باشگاه خواهد بود. پنالتی عظیم را در استقلال و پرسپولیس تجربه کنید. باید نور روشنی وجود داشته باشد تا احساسی تصمیم نگیرند. علاوه بر جریمه های دلاری و غرامت بازیکن، باید روی احساس آزادی تمرکز کرد که طبق قانون جدید وزارت ورزش و جوانان، هر تیمی که بازیکن خارجی را از دست بدهد دیگر نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند. میلیک بازیکن بزرگ و یکی از تاثیرگذارترین افراد است. استقلالی ها نباید این بازیکن را به راحتی از دست بدهند و او مجبور به پرداخت جریمه های هنگفت نباشد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما