فیس بوک به احتمال زیاد نام خود را تغییر داده تا بر ساخت Metavers تأکید کند

[ad_1]

به گفته منابع ، فیس بوک می خواهد نام شرکت خود را در هفته آینده تغییر دهد تا تمرکز بیشتری بر تمرکز این شرکت بر روی ساخت “Metavers” داشته باشد. Metavers یک دنیای واقعی مجازی است که در آن کاربران می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

مارک زاکربرگ در مورد تغییر نام در کنفرانس سالانه Connect در 26 نوامبر صحبت می کند ، اما رونمایی از این نام به زودی انجام می شود. نام جدید فیس بوک نشان می دهد که این شرکت به دنبال چیزی فراتر از شبکه های اجتماعی است و دیگر نمی خواهد به دلیل مشکلات موجود در این زمینه شناخته شود.

تغییر نام تجاری با محصولاتی مانند Instagram ، WhatsApp و آشیل احتمالاً برنامه Facebook را تحت مدیریت یک شرکت مادر قرار می دهد. سخنگوی فیس بوک از اظهارنظر خودداری کرد. این شرکت در حال حاضر بیش از 10 هزار نفر را برای ساخت محصولاتی مانند عینک AR استخدام می کند.

مارک زاکربرگ اطمینان دارد که این محصولات در نهایت جایگزین تلفن های هوشمند خواهند شد. به گفته وی ، در اوایل ماه ژوئیه مردم در چند سال آینده خواهند دید که فیس بوک از شرکتی که عمدتا به عنوان مارک شبکه های اجتماعی شناخته می شود به یک شرکت متا تبدیل می شود.

تغییر نام تجاری فیس بوک به این شرکت کمک می کند تا شکاف بین پروژه های آینده زاکربرگ و محیط منفی ای را که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی ایجاد شده است پر کند. فیس بوک اولین شرکت بزرگ فناوری نیست که نام خود را تغییر داد. پیشتر در سال 2015 ، گوگل با تأکید بر این که دیگر فقط یک موتور جستجو نیست ، الفبای را به عنوان مادر مجموعه های خود دوباره طراحی کرد.

نام شرکت مادر فیس بوک کاملاً محرمانه است و برخی مدیران ارشد نیز از آن بی اطلاع هستند. این نام ممکن است در نهایت ربطی به Horizon داشته باشد ، محصول جدید VR این شرکت با همکاری Roblox.

فیس بوک برنامه های زیادی برای توسعه Metawars دارد و سرمایه گذاری زیادی در آن انجام داده است. این شرکت اخیراً اعلام کرد می خواهد 10 هزار کارگر را برای کار در Metavers در اروپا استخدام کند.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما