همه چیز در مورد نسخه های واقعی سری بازی squid

[ad_1]

در بازی های محبوب کره ای ماهی مرکب ، به عنوان بازی کودکان ، یک سری داستان تاریک و ترسناک تغییر می کند. در این مجموعه 9 قسمتی Netflix ، 456 بازیکن در یک سری شرکت می کنند و برای دریافت جایزه 38 میلیون رقابت می کنند ، در حالی که بازندگان کشته می شوند و در نهایت تنها یک نفر می تواند برنده بازی باشد. این سریال کره ای بسیار محبوب به طور عمیق به مسائل اجتماعی مانند فقر ، نگرانی های طبقاتی خاص و نابرابری درآمد در قالب بازی های کودکان کره ای می پردازد. با تمرکز بر بازی های سنتی ، برخی از سری ها توجه بین المللی را به خود جلب کرده و کارشناسان پیشینه این بازی ها را روشن کرده اند. در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با نسخه واقعی بازی های کودکان که در سری بازی های ماهی مرکب انجام می شود ، آشنا کنیم.

در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با نسخه واقعی بازی های کودکان که در سری بازی های ماهی مرکب انجام می شود ، آشنا کنیم.

گلهای مونگونگاوا شکوفا می شوند یا چراغ قرمز ، چراغ سبز

در قسمت اول بازی ماهی مرکب ، بازیکنان در نسخه چراغ قرمز ، چراغ سبز (چراغ قرمز ، چراغ سبز) بازی شرکت می کنند. با الهام از شخصیت های کودکانه کتاب های درسی کره ای ، یک عروسک رباتیک غول پیکر به نام چیولسو و جانگی ، هنگامی که صدای یک خواننده آهنگ می گوید: “گل مونگونگاوا شکوفا می شود”. به آنها شلیک می شود ، در غیر این صورت شلیک می شوند. نسخه های مختلفی از این بازی آهنگ سنتی وجود دارد که گل mungongawa را با عبارات دیگر ترکیب می کند. مونگونگاوا یا رز شارون گل ملی کره جنوبی و یکی از عناصر اصلی سرود ملی است. “این گل به ویژه برای کره اهمیت دارد ، زمانی که مستعمره بود زیرا همیشه شکوفا و شکوفا می شود. این گل نماد استقامت و مقاومت است. این بدان معناست که کره برای همیشه است.”

در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با نسخه واقعی بازی های کودکان که در سری بازی های ماهی مرکب انجام می شود ، آشنا کنیم.

چالش دالگونا

در قسمت سوم از سری بازی های ماهی مرکب ، “مرد با چتر” ، بازیکنان باید روی دالگون خود تمرکز کنند ، یک آب نبات شبیه زنبور عسل که از شکر ذوب شده و جوش شیرین تهیه شده است. آنها باید مثلث ، دایره ، ستاره و چتر را بدون آسیب رساندن به آنها بکشید. در طول بازی ، شخصیت اصلی سریال ، سونگ گوئی هون ، بارها آب نبات را لیس می زند تا چتر را از بقیه جدا کند ، که ظاهرا سخت ترین شکل برای بیرون کشیدن است. هوانگ دونگ هیوک ، نویسنده و کارگردان سریال ، گفت که از کودکی در این بازی از این ترفند استفاده کرده است.

در شرایط بی ثبات اقتصادی جنگ کره ، غذاهای خیابانی در دهه 1950 و اوایل دهه 1960 ، زمانی که شکر یک کالای بسیار نادر بود ، به عنوان یک میان وعده ارزان در نظر گرفته می شد. برداشتن این شکل از آب نبات به بازی ای تبدیل شده است که فروشندگان در خیابان های کره از آن به عنوان “خشخاش” یاد می کردند و در صورت سالم ماندن کودکان به آنها پاداش می دادند. دال یونگ جین ، استاد و مدیر دانشگاه فرهنگ فراملیتی و فناوری دیجیتال در دانشگاه سیمون فریزر کانادا می گوید: «در آن زمان شکر بسیار گران بود و مردم عادی نمی توانستند شکر بخرند. پارک 69 ساله که دوران کودکی خود را در دهه 1950 در سئول گذراند ، می گوید که یک تنقلات خیابانی را به خاطر می آورد که توسط مرد میانسالی به نام آجوشی به کره ای فروخته شد.

در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با نسخه واقعی بازی های کودکان که در سری بازی های ماهی مرکب انجام می شود ، آشنا کنیم.

برای سفت کردن یا کشیدن

طناب کشی در قسمت چهارم بازی ماهی مرکب ، “به تیم بچسب” ظاهر می شود که بازیکنان به ده تیم تقسیم می شوند. این بازی سنتی در ابتدا به عنوان یک سنت رایج کره ای برای کنار هم ماندن مردم روستا مورد استفاده قرار گرفت و در ابتدای مجموعه محصولات کشاورزی با سنت های مختلف ، که در آن اندازه و سبک طناب کشی در روستا به روستا متفاوت بود. به در حالی که این بازی در اولین ماه کامل قمری ماه قمری به نام Boryam انجام می شد ، افراد دیگر با توجه به تقویم های مختلف کشاورزی این بازی را انجام می دادند. تسه جی ، استادیار سنتی و استادیار مطالعات کره ای و شرقی آسیا در دانشگاه ملی پوسان گفت: “سنتی ترین بازی ژانگلی ، که ارتباط زیادی با میراث کره ای دارد ، در این بازی معنای زیادی دارد.”

در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با نسخه واقعی بازی های کودکان که در سری بازی های ماهی مرکب انجام می شود ، آشنا کنیم.

داکجی

بازی Dokji را می توانید در قسمت های اول و آخر مجموعه بازی های ماهی مرکب مشاهده کنید. در قسمت آخر ، “روز خوش شانس” ، یک فروشنده مرموز که هنرمندان را انتخاب می کند ، سعی می کند پاکت های آبی و قرمز را روی زمین بیندازد و سپس آنها را در ازای دریافت پول نقد ورق می زند. وسوسه پیوستن به بازی اصلی. در این بازی ، که شبیه بازی پوگ آمریکایی در دهه 1990 است ، بازیکنان باید از روی کاغذ تا شده حریف ورق بزنند یا در صورت عبور از خط برنده شوند. شخصیت سریال U به برنده 100 دلار می پردازد ، اما در صورت باخت به آنها سیلی می زند و به آنها اجازه می دهد بدون پرداخت هزینه بازی خود را ادامه دهند. منابع کاغذی در دهه 1940 توجه بیشتری را به بازی جلب کردند ، در حالی که دوکی کاغذهای ضخیم و بادوامی را که پس از جنگ کره در بازی های کودکان استفاده می شد ، جمع کرد.

در این مقاله ، ما می خواهیم شما را با نسخه واقعی بازی های کودکان که در سری بازی های ماهی مرکب انجام می شود ، آشنا کنیم.

بازی ترکیبی

این بازی از اشکال هندسی مرکب مانند تشکیل شده است که معمولاً روی زمین شنی کشیده می شوند. در این بازی بازیکنان به دو گروه تقسیم می شوند ، مهاجمان سعی می کنند به زمین یا خانه ترکیبی اصلی برسند و آن را بگیرند و در منطقه ممنوعه مجبور می شوند روی یک پا بایستند و ضربه بزنند ، در حالی که مدافعان می کشند. ، فشار و کشتن ، سعی کنید مخالفان را از خط دور نگه دارید. این بازی همچنین در قسمت های اول و آخر مجموعه بازی های ماهی مرکب دیده می شود و نسخه قسمت آخر با بازی کودکانه پر جنب و جوش که گای هون و سانگ وو در دوران کودکی انجام می دادند ، زمانی که مادرانشان به خانه دعوت می شدند ، بسیار متفاوت است. برای شام. در قسمت آخر ، هر دو بازیکن باقی می مانند. یونگ ای. استاد دانشگاه جورج میسون

بیشتر بخوانید: 10 فیلم جذاب که باید با داستان و فضایی شبیه به سری بازی ماهی مرکب تماشا کنید


[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما