طرز تهیه برنجی برنجی، سنتی نوروز

[ad_1]

روـاروـ این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار نیست که کتابی در این زمینه می خوانم. نان برنجی که از آرد آرد برنج،،، پودر و … تهیه می‌شود، گزینه نوروزی مناسبی برای و ییایی در اینام است.

به رشارش فرارو، شیرینی برنجی به یلیل داشتن گلاب و پودر هل در تشاتش دارایی و بوی عالعاده‌ای است و طعم چسبلچسب و خاطره انگیزی ردارد. در ادامه این مطلب طرز تهیه شیرینی منز خانگی همراه با نکات مهم و و یای مربوط به تهیه شیرینی برنجی برنجی تقدیم شما کاربران گرامی خواهند داشت.

داد لازم برای تهیه شیرینی برنجی

برنج برنج: کی ولو
قند قند: 150 گرم
مرغ تخم مرغ: ۲ عدد
ج مدامد: گرم گرم
بلاب: چه چهارم پیمانه
:انیل: نوک چایخوری
پودر سبزل سبز: ۱ قاشق چایخوری
خرفه هاه یا خلال پست یای ی: به میزان لازم

تات مربوط به داد اولیه

ارد رد

نکات مربوط به آرد برنج

نوع آرد برنجی که یای تهیه برنجی برنجی استفاده می‌کنید، در و فتافت شیرینی ثیراثیر مستقیم ردارد. آردا آرد برنج زا از لوازم قنادی‌های معتبر به صورت ه‌له‌ای و نه بسته یای کارخانه‌ای تهیه می‌شود. زل از ساختن بهتر است حتما آرد برنج را دو تا سه بار الک ک.

نکات مربوط به روغن روغن

شیرینی شیرینی

یای تهیه شیرینی آردی بهتر است از روغن‌های مخصوص آردی استفاده کنید که به صورت بی‌بی‌بی‌لبی در ه‌ها‌های فروش موجود موجود است، مخصوصا مخصوص شیرینی است. در صورتی که به این روغن دسترسی ریدارید، از روغن مدامد نباتی استفاده می شود. توجه داشته باشید هرگز از زای صاف قنادی که در لوازم قنادی‌ها موجود است، استفاده نکنید. با ایجاد بیش از حد از شیرینی می‌شوند. توصیه این است که از روغن آردی استفاده نمی‌کنید، زا از زلوط روغن مدامد نباتی و روغن فاف قنادی یا کره استفاده کنید.

تات به گ بلاب

گلاب

ن‌طوران‌طور که می‌دانیم گلاب عصاره خوشبوی گل محمدی است که مرغوب‌ترین نوع را در یای کاشان و میمند فارس تهیه می‌کند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. بلاب اصل بوی گل محمدی می دهد شما بوی ترشیدگی از آن استشمام م. رنگ بلاب اصل شفاف، روشن و رسوب است. بلاب اصل نیز سنگین سنگین و مایل به تلخی دارد رد پسام خرید گلاب به این نکات توجه شتهاشته شتهاشید.

طرز تهیه برنجی برنجی

۱۱ یای شروع رار ابتدا روغن را روی حرارت خیلی کم اجاق گاز تا آب ؛ ؛ سپس صبر کنید زا از حرارت رت. یای تخم مرغ را داخل یک سهاسه گود و سباسب بریزید و نیانیل و هل را به آن اضافه فه. کمی زده‌ها را با همزن دستی هم بزنید سپس روغن خنک شده را به آن اضافه کنید و زاز هم هم بزنید.

۲ ـ در این مرحله کم کم پودر را به روغن اضافه کنید و نان با دست یسکا لیسک هم بزنید پودرا پودرا ک ماملا در روغن شود.

۳ ـ در هله آخر برنج را که از قبل الک کرده‌اید، کم‌کم کم‌کم سه تا چهار مرحله به داد اضافه کنید. یسکالا لیسک را کنار بگذارید و در این ینله با دست هم بزنید. وقتی همه آرد برنج ضا اضافه کردید، گلاب را روی داد بریزید و به ورز دنادن ادامه بدهید خمیر تالت پودری نیست یا به نان ن. اگر به بهان چسبید، کمی برنج برنج اضافه شود و اگر گرالت پوره پوره شتاشت و بعد از ورز دنادن باز هم شبیه خمیر باشد. سپس سپس را داخل کیسه فریزر ریدارید و حدود 1 روز قبل محیط نهانه قرار دهید تا در محل اقامت حت.

۴ ـ بعد از این‌که خمیر محیط کرد، رار دیگر آن را از گوشت گوشت گوشت و بعد با دست کمی ورز کنید. سپس از خمیر به اندازه گردوی کوچک ریدارید و کف نان کنید و با مهر مخصوص شیرینی شیرینی شیرینی برنجی ر مهرا مهر بزنید. سپس شیرینی‌ها را داخل سینی فر و با فاصله از بچینید بچینید و روی را به دلخواه با خرفه سیاه یا مغز تزیین کنید. سینی فر را در فر ۱۷۰ درجه نتیگرانتیگراد مدت یک دقیقه رار به شیرینی‌ها شیرینی‌هاملا بپزند. بعد از این‌که این‌که پخت پخت آن زا از فرج کنید و زمانی، کاملاً سرد

تات مهم برای تهیه شیرینی برنجی

برنجی برنجی

۱ ـ اگر گر بعد از قالب زدن چرب بود یا روغن پس داد، حتما دوباره به آن برنج اضافه کنید فه.
۲ ـ وقتی خمیر تالت پوره‌های می‌شود، این‌که شکل خمیری منسجمی بیاید هرگز به آن بلا اضافه شود. گلاب بیش از اندازه شیرینی برنجی برنجیا بعد از خشک کردن خشک می‌کند.
اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.
۴ ـ زمان پخت شیرینی برنجی به بقیه کمیا ​​کمی بیش‌تر است ینابراین توجه داشته باشید که بهتر باشد به طوری که شیرینی مام نماند یا بیش از برشته برشته شود.
۵ ـ در صورتی که یایل دارید شیرینی برنجی نیانی تهیه کنید د خاخل روغن و زل از اضافه فه پودر قند ت تا دو ظرف غذاخوری خوریان دم کرده غلیظ اضافه کنید.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما