طرح جهش تولید مسکن؛ کدام خانه ها را می توان در تهران 450 میلیون تومان خرید؟

[ad_1]

در رفتن– متقاضیان تنها مجاز به انتخاب پنج شهر برای طرح جهش تولید مسکن در تهران هستند. این دسته از متقاضیان باید شهری از پرند، پاکدشت، ایوانکی، رباط کریم و هشتگرد را انتخاب کنند. در حال حاضر می دانیم که وام طرح جهش مسکن برای تهرانی ها بالغ بر 450 میلیون تومان است و در این گزارش می خواهیم ببینیم که متقاضی سهل انگاری کرده و اکنون به بانک مسکن مراجعه کرده و 450 میلیون تومان وام می گیرد، اگر خرید شود چه اتفاقی می افتد. قدرت در پنج شهری که نام بردیم؟ در پایان ذکر این نکته ضروری است که بانک مرکزی هنوز دستورالعمل خاصی در خصوص نحوه بازپرداخت وام در قالب طرح جهش تولید مسکن صادر نکرده است، اما یکی از اعضای هیات مدیره بانک مسکن از بازپرداخت آن خبر داده است. طرح وام 450 میلیون تومانی ماهانه هفت میلیون تومان. با ساخت سه ساله و مهلت بازپرداخت 17 ساله.

شرایط ثبت نام در طرح جهش محصولات مسکن

به گزارش فرارو، برای ثبت پروژه مسکن شش شرط وجود دارد. اولاً متقاضی نباید از سال 84 زمین یا خانه خریداری کرده باشد یا از سال 57 از تسهیلات دولتی برای ساخت یا خرید خانه استفاده کرده باشد. شرط دوم متاهل یا سرپرست خانوار بودن متقاضی است. البته این بند حداقل سن 35 سال را برای زنان خوداشتغال اضافه می کند. شرط سوم داشتن حداقل پنج سال اقامت در شهر مورد درخواست است. چهارمین و پنجمین دوره طرح جهش مسکن، در دسترس نبودن منع قانونی دسترسی به تسهیلات و امکان تامین مالی و بازپرداخت تسهیلات بانکی و شرط ششم و آخر، پرداخت 40 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت است. اما مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد که متقاضیان طرح جهش مسکن پایتخت تنها در صورتی می توانند در شهرهای پرند، هشتگرد، ایوانکی، پاکدشت و رباط کریم ثبت نام کنند که شهر خود را اشتباه انتخاب کرده باشند. ، آنها می توانند تعمیر کنند.

طرح مسکن برای کدام وام مسکن وام را پوشش می دهد؟

وام پروژه مسکن پنج شهر پرند، هشتگرد، ایوانکی، پاکدشت و رباط کریم معادل 450 میلیون تومان است. البته هنوز مشخص نیست که تسهیلات قرض الحسنه چه زمانی آغاز می شود و خانه ها چه زمانی آماده می شوند. حال اگر متقاضی طرح جهش مسکن اکنون به بانک مسکن مراجعه کند و بلافاصله وام بگیرد، در پنج شهر اعلام شده کدام خانه قابل خرید است؟ در پرند آپارتمان 80 متری دو خوابه به قیمت 445 میلیون تومان به فروش می رسد. واحد هشت ساله است و ساختمان دارای پارکینگ و آسانسور می باشد. واحد 86 متری نوساز و سه خوابه نیز 400 میلیون تومان آگهی شده است. به گزارش فرارو، در هشتگرد، آپارتمان 83 متری پنج ساله، 400 میلیون تومان است. این واحد در طبقه پنجم و دارای آسانسور می باشد. انبار و پارکینگ نیز در این آگهی قابل مشاهده است. در رباط کریم آپارتمان 90 متری با قیمت 450 میلیون تومان به فروش می رسد. این واحد در سال 1374 ساخته شده است، طبقه چهارم ساختمان بوده و دارای امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری می باشد. در ایوانکی با 450 میلیون تومان می توانید به یک آپارتمان 86 متری که دو سال است ساخته شده و دارای انبار و آسانسور و پارکینگ است، نقل مکان کنید. همچنین در پاکدشت واحد 70 متری نوساز طبقه اول 430 میلیون تومان به فروش می رسد. این واحد دارای انباری است اما پارکینگ درج نشده است.

قیمت مسکن در شهرهای رسمی برای تهرانی ها

شهر حوزه عمر بنا قیمت
پرنده ها 80 متر هشت سال 445 میلیون تومان
هشتگ 83 متر پنج سال 400 میلیون تومان
رباط‌کریم 90 متر پنج سال 450 میلیون تومان
آنکی 86 متر دو سال 450 میلیون تومان
پاکدشت 70 متر نساج 430 میلیون تومان

نحوه پرداخت اقساط تسهیلات پروژه جهش مسکن

بانک مرکزی هنوز هیچ اطلاعیه ای در خصوص تسهیلات طرح جهش مسکن صادر نکرده است، اما یکی از اعضای هیات مدیره بانک مسکن بازپرداخت 17 ساله با احتساب بازپرداخت تسهیلات عمرانی را 7 میلیون تومان عنوان کرد. ماهانه برای وام 450 میلیون تومانی. البته بازپرداخت پس از دادن کلید به متقاضی شروع می شود. برای دومین وام کلانشهری 400 میلیون تومانی این رقم شش میلیون و 300 هزار تومان در ماه است. همچنین بازپرداخت تسهیلات 300 میلیون تومانی با همین شرایط ماهانه 4 میلیون و 700 هزار تومان محاسبه شده است. این روش روشی آسان برای بازپرداخت تسهیلات جهشی تولید مسکن و راه دیگر بازپرداخت پلکانی است. یعنی نرخ بازپرداخت در سال اول کمتر و در سال های بعد افزایش می یابد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما