بیست و پنجمین سالگرد چرم مشهد

[ad_1]

جشن بیست و پنجمین سالگرد تولید چرم مشهد، یکی از برندهای معتبر کشور، شب گذشته با حضور مهندس رضا حمیدی، موسس هلدینگ مشهد و بابک مصری، مدیرعامل چرم مشهد برگزار شد.

ایجاد 13 واحد توسط گروه مشهد برای رونق صنعت کشور

مهندس حمیدی در این مراسم گفت: نزدیک به 58 سال است که بی وقفه در این صنعت فعالیت می کنم و در این مدت با کمک دوستان و نزدیکان و به نام گروه مشهد 13 واحد صنعتی راه اندازی کرده ام. در زمینه فرش ماشینی». در شهرهای کاشان، رشت، کوم و مشهد پتو، چرم، نان ماشینی، حوله، ریسندگی و رنگرزی کاشته ام».

وی با اشاره به اینکه چرم مشهد یکی از قوی ترین واحدهای گروه مشهد است، به معرفی تاریخچه این گروه پرداخت و افزود: امروز گروه مشهد دارای 8 واحد است که تمامی واحدهای موجود از آخرین تکنولوژی روز استفاده می کنند.

بیست و پنجمین سالگرد چرم مشهد

او با توضیح اینکه چرا در بخش های مختلف تولیدی و صنعتی کار می کند، گفت: «من به دلایل میهن پرستانه این کار را انجام دادم. در زمینه فرش ماشینی به عنوان مثال، بلژیک صنایع بزرگی را تحت کنترل داشت و کارخانه های صنعتی مختلفی در این کشور ایجاد شد. تمام نقوش و نقوش سنتی ایران را بردند یا از آنجا فرار کردند و فرشهای حاصل را به ما فروختند. برای پتو، صنعت پتو در آن زمان جوابگوی نیاز کشور نبود و بازار ایران پر از پتوهای ساخت کره جنوبی شد».

وی پیش از ورود به منطقه در تشریح وضعیت صنعت چرم کشور گفت: در آن زمان بیش از 90 درصد چرم کشور با ارزش بالا و اشتغال زایی به آن سوی مرزها صادر می شد و جایگزین آن چرم تمام شده و تمام شده بود. لباس

از هرگونه تبلیغات غیرواقعی در گروه مشهد خودداری کنید

حمیدی در توضیح این مطلب، بازاریابی نوین با استفاده از کیفیت، بهره وری، دانش و فناوری روز و پرهیز از هرگونه تبلیغات و ادعای غیرواقعی و متقلبانه را از اهداف گروه مشهد دانست و افزود: و در تمامی سطوح وظیفه، تشکیل و توسعه راهبردها این گروه اساساً بر چهار اصل فرهنگ، فناوری، اقتصاد و فناوری مدرن استوار است.

به برندینگ و بازخورد مشتری توجه کنید

وی با اشاره به تاریخچه چرم مشهد گفت: چرم مشهد از 18 دی ماه 96 با سرمایه اولیه 100 میلیون تومان آغاز به کار کرد که امروز به 26 میلیارد تومان رسیده است.

حمیدی خاطرنشان کرد: در این شرکت و به ویژه از زمانی که مهندس مصری مدیریت آن را برعهده گرفت، موضوعاتی مانند برندسازی و برندسازی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. امروزه موضوعاتی مانند تبلیغات هوشمند و نحوه ساخت و حفظ مشتری وفادار، همسوسازی تبلیغات بر اساس انتظارات مشتری و توجه به پیشنهادات و نظرات مشتریان و پیامدهای آن مورد توجه ویژه چرم مشهد قرار گرفته است.

وی کامل بودن سبد مواد و محصولات مختلف، تمرکز بر استفاده حداکثری از تمامی توانمندی های شرکت اعم از کارخانه ها، شرکت ها، ماشین آلات و تجهیزات و از همه مهمتر دیدگاه همکاران را مورد توجه قرار داد. چرم مشهد.

با تشکر از شرکت کنندگان

موسس هلدینگ مشهد نیز در پایان ضمن تشکر از رقبای این صنعت گفت: ما معتقدیم باید از رقبا تشکر کرد، کار خوب آنها را دیدیم و یاد گرفتیم، رقابت سالم آنها را دیدیم و تلاش کردیم رقیبی سالم باشیم، شما و رقبایتان همه سربازان جبهه صنعتی این کشور هستند، ما با فعالیت های خود جلوی جریان میلیاردها تومان سرمایه ایرانی-ایرانی را گرفتیم و کمک کردیم این سرمایه در کشورمان بماند.

از فرصت کرونا برای بررسی محصولات استفاده کنید

پس از صحبت های حمیدی، بابک مصری مدیرعامل چرم مشهد روی صحنه آمد. وی چرم مشهد را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان چرم در کشور عنوان کرد که کار خود را از محصولات سنتی آغاز کرد و سپس به سمت برندسازی و فروش مدرن رفت.

بیست و پنجمین سالگرد چرم مشهد

مصری توضیح داد: از اواخر سال 1395 این مسئولیت به من سپرده شد و متأسفانه در شرایط بدی شرکت را تحویل گرفتم؛ نه از نظر برندسازی، نه از نظر مالی، نه از نظر بهره وری و بهره وری. مهمترین چیز تحقیق و تشخیص بازار، محصول و بازار و مصرف کننده است.»

ماشین آلات از ایتالیا و آلمان وارد می شود

مدیرعامل چرم مشهد به تشریح وضعیت این واحد صنفی در سال 1400 پرداخت و با اشاره به اینکه رونق فعالیت این شرکت همچنان ادامه دارد، افزود: دارن کار میکنن. “

وی گفت: در دوران کرونا تلاش کردیم نیروهای خود را بیشتر تقویت کنیم و آموزش دهیم و بسیاری از مدیران ارشد شرکت در دوره های مختلف مدیریت و رهبری شرکت کردند. برای اولین بار برای نیروهای فروش خود در تهران و مشهد اردوهای آموزشی برگزار کردیم.»

مصری در پایان به برنامه های آتی شرکت اشاره کرد و توضیح داد: در حال بررسی توسعه تولید، فروش و فروش داخلی و خارجی هستیم و به زودی شاهد تغییرات و تحولات زیادی خواهیم بود تا حداقل 2 مورد به این حوزه اضافه شود. 3 کانکس.” ما هم ماشین های جدید خریدیم و خط خیاطی ما از آلمان آمد و کاملاً ارتقا یافت.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما