سردار ۲۶ ساله شد، تولدت مبارک پیرمرد!

[ad_1]

روزنامه ایران ورزشی: اگر روز تولد سردار عجمون را تماشا کنید به نکته جالبی می رسید. او متولد 1 دی 1374، اولین روز سال 95 است و از این نظر تاریخ تولدش مصادف با اولین روز سال جدید است.

به همین دلیل امتحان روز تولد را به یاد نمی آورد و کمتر کسی است که در این زمینه تبریک نگوید. مهاجمی که متولد 1 دی 1373 در گنبد کاووس بود و بعدها بهترین گلزن ایران در زمان خود شد.

سردار آزمون روز پنجشنبه تولد 26 سالگی خود را جشن گرفت. تولدی بود با تبریک های فراوان از طرف دوستان فوتبالی و غیر فوتبالی اش. او به عنوان گلزن ترین بازیکن لیگ روسیه در ماه های اخیر به این سن رسیده و حالا شانس جدی برای کسب عنوان قهرمانی دوباره دارد. تست البته در سال های اخیر در تیم ملی خوش درخشیده و در 49 بازی 33 گل به ثمر رسانده است.

آزمون که در سن 16 سالگی به لیگ روسیه پیوست و پیراهن باشگاه هایی مانند روبین کازان، روستوف و زنیت را بر تن می کند، به یکی از مهم ترین، تعیین کننده ترین و گران قیمت ترین بازیکنان لیگ روسیه تبدیل شده است. او در یک سال گذشته به یکی از با ارزش ترین بازیکنان خارجی روسیه تبدیل شد و نشان داد که می تواند رکورد جالبی را به ثبت برساند. انتقال او به باشگاه جدید می تواند رکوردشکنی کند. با این حال تست روی زنیت متمرکز شده و به گفته خودش علاقه ای ندارد ذهنش را درگیر پرونده ها و شایعاتی مانند انتقال او به باشگاهی دیگر کند.

سردار یکی از بازیکنان بلامنازع فوتبال ایران با نزدیک به چهار میلیون فالوور در اینستاگرام با امید فراوان به آینده فوتبال خود را در زنیت ادامه می دهد. بدون شک یکی از دغدغه های فعلی او حضور پررنگ تیم زنیت و تیم قهرمان لیگ روسیه است.

با توجه به کیفیت بازیکنان زنیت – البته در لیگ روسیه – و حضور مهاجمی مثل سردار آزمون که خوب گلزنی را بلد است، این موضوع مانند فصل گذشته دست یافتنی است.

سردار زمون یکی از بازیکنان مورد علاقه زنیت است. باشگاه، مدیران و کادرفنی و رسانه های زنیت نیز علاقه زیادی به این مهاجم ایرانی دارند و به همین دلیل تولد او را در فضای مجازی تبریک می گویند.

عکسی از سردار عجمون با پیراهن باشگاه زنیت در صفحه رسمی اینستاگرام زنیت منتشر کرد و تولد 26 سالگی او را تبریک گفت. سردار این نظر را به زبان روسی زیر این پست نوشته است: SPASIBO SPASIBO. شایان ذکر است، دژان لورین، زنیت و مدافع فعلی تیم ملی کرواسی که سابقه بازی در لیورپول را نیز در کارنامه دارد، در تیتری نوشتند: تولدت مبارک.

تبریک ها بیشتر از دیگر تبریک هایی بود که آزمون از فوتبالدوستان شنید. او همیشه نشان داده که قدردان زحمات پدر و مادرش است و این تولد را در کنار آنها و همسرش سپری کرد تا انگیزه ای مضاعف برای حضور در ادامه مسابقات لیگ روسیه کسب کند.

سردار که همیشه بازی در رئال مادرید را یکی از اهداف خود می دانست، در حال حاضر روی حضور موفق در لیگ روسیه تمرکز کرده است تا ببیند در آینده چه اتفاقی می افتد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما