جزئیات لیست خرید زمستانی پرسپولیس

[ad_1]

وزیر ورزش هفته گذشته رسما رضا درویش مدیرعامل سابق باشگاه سایپا را به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب کرد. پیش از این بازیکنان و تکنسین های پرسپولیس با انتشار متنی مشترک در اینستاگرام خواستار انتخاب مجید صدری به عنوان مدیرعامل این باشگاه شدند و به همین دلیل از انتخاب درویش خوششان نیامد. درویش قبل از بازی با فجرسپاسی سمت مدیرعاملی را از حمید سجادی گرفت و راهی اردوی پرسپولیس شد. با این حال او پس از حضور در اردو، با هم خوب نبود.

یکی از بازیکنان قدیمی پرسپولیس پس از رویارویی با درویش گفت: انتظار داشتیم آقای صدری در پرسپولیس بماند نه اینکه وزارت ورزش فرد دیگری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند! البته درویش به طور مشخص در این مورد اظهار نظر نکرد اما به خوبی می داند که کار سختی در پرسپولیس پیش رو دارد. مدیرعامل جدید سرخپوشان پس از حضور در این باشگاه چند وعده مهم از جمله قول حل مشکلات مالی و جذب بازیکنان جدید برای حضور قدرتمند در فصل آینده داد. حالا بازیکنان پرسپولیس منتظر حل مشکلات مالی هستند و البته یحیی گل محمدی هم منتظر است تا شرایط لازم را برای جذب بازیکنان مورد نظرشان فراهم کند.

تصمیم مهم یحیی

یحیی گل محمدی به زودی جلسه ای با مدیرعامل باشگاه برگزار می کند تا فصل نقل و انتقالات را با درویش بررسی کند. سرمربی قرمزها البته بازیکنان مورد نظر باشگاه را لیست کرده است.

در حال حاضر 4 جای خالی در پرسپولیس برای جذب بازیکن وجود دارد و با جدا شدن یک یا دو بازیکن می توان تعداد بیشتری را باز کرد. در حال حاضر یکی از اهداف اصلی پرسپولیس جذب دروازه بان است و در یک ماه گذشته گزینه های مختلفی برای تقویت این پست مطرح شده است. پرسپولیس تاکنون در جذب نیازمندان و بی خانمان ها ناکام بوده و حالا گزینه اول این تیم محمدرضا اخباری است. البته این دروازه بان با تراکتورسازی قرارداد دارد و پرسپولیس برای گرفتن رضایت نامه او تلاش زیادی خواهد کرد. رشید مظهری، احمد گوهری و احسان مرادیان دیگر گزینه های پرسپولیس هستند و باید دید در نهایت کدام بازیکن جایگزین رادوشوویچ می شود.

رامین یک قدم تا پرسپولیسی شدن فاصله دارد

پس از انتشار خبر جدایی رامین رضایان از السیلیه، این بازیکن بار دیگر سوژه رسانه های ایران شد و هواداران پرسپولیس نیز تمایل شدیدی برای جذب این مدافع راست 31 ساله داشتند. رضایان تحت قرارداد الدحل است و مدیر رویدادهای او با باشگاه الدحل صحبت خواهد کرد تا وضعیت این بازیکن مشخص شود. رامین در لیست یحیی قرار دارد و باید دید این بازیکن بعد از 5 سال به پرسپولیس برمی گردد یا خیر. یکی از نزدیکان رضایان روز گذشته به همشهری ورزشی گفته بود که او به احتمال زیاد بازیکن پرسپولیس خواهد بود.

مهاجم خارجی در هدف یحیی

بازیکنان پرسپولیس به دلیل مصدومیت های متعدد به یک مهاجم با کیفیت نیاز مبرم دارند. به نظر می رسد یحیی یک مهاجم خارجی ۷۰۰ هزار دلاری را هدف قرار داده است و باید دید مسئولان پرسپولیس در پاسخ به درخواست گل محمدی چه اقدامی انجام خواهند داد. از پمن بابعی، علی علیپور و شروین بزرگ نیز به عنوان گزینه های داخلی نام برده می شود. جذب بابئی و علیپور کار آسانی نیست اما بهره برداری گسترده از صنعت نفت می تواند کار آسانی برای پرسپولیس باشد. پرسپولیس درباره علیرضا کوشکی بازیکن پکان هم نظر دارد.

مبادله نگیجاده و پاکدل

پرسپولیس تا زمانی که بازیکنان جدید جذب نکند نمی خواهد بازیکنان خود را از دست بدهد اما گفته می شود علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل در لیست اضافه یحیی حضور دارند. مهدی خانی، رضا اسدی و مهدی شیری نیز بازیکنانی هستند که پرسپولیس به فکر فروش یا جایگزینی آنها با تیم های دیگر است. گفته می شود آلومینیوم اراک می خواهد حامد پاکدل را بازگرداند اما پرسپولیسی ها پیام داده اند در صورت رضایت پاکدل می خواهند علیرضا نقی زاده را جذب کنند. ابراهیمی مدافع پرسپولیس هم از حضورش در ترکیب ناراضی است و می تواند به تیم دیگری بپیوندد. رضا اسدی اخیرا با دو پیشنهاد از سوی تیم های صنعتی مواجه شده اما هنوز تصمیم نهایی برای جدایی نگرفته است. هواداران پرسپولیس امیدوارند خرید گل محمدی مانند خریدهای ابتدای فصل نباشد و اکثر پرسپولیسی ها سودی نبرند.

منبع: همشهری

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما