پنج ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان که ممکن است با آنها آشنا باشید – دیجیاتو

[ad_1]

شاید بخواهید یک ویدیو را برای به اشتراک گذاشتن یک ویدیو در رسانه های اجتماعی یا یک پروژه آموزشی یا تجاری ویرایش کنید. به هر دلیلی چنین ویدئویی باید در انتها ویرایش شود. در این راستا می خواهیم شما را با پنج ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان آشنا کنیم.

اگر یک ویرایشگر حرفه ای نیستید، ممکن است به نرم افزارهای تخصصی دسترسی نداشته باشید. این برنامه ها معمولاً از نظر اندازه بزرگ هستند و برای مبتدیان ، رابط کاربری آنها پیچیده است. بنابراین به جای استفاده از آنها، می توانید به سراغ یک ویرایشگر ویدیوی وب بروید.

ویرایشگر ویدیو آنلاین رایگان

هنگام دسترسی به اینترنت می توانید از یک ویرایشگر ویدیوی آنلاین استفاده کنید. در ادامه می خواهیم شما را با پنج ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان آشنا کنیم، با دیجیاتو در ارتباط باشید.

1. فلکس گیره

اول از همه، اجازه دهید به Flexclip برویم. Flexclip یک ویرایشگر ویدیویی است که می توانید به صورت آنلاین از آن استفاده کنید و گزینه های مختلفی را ارائه می دهد و شروع به کار با آن آسان است.

این ابزار آنلاین دارای قالب های زیادی است که می توانید برای موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنید. در این وب سایت، 13 دسته مختلف را خواهید یافت، اما هر کدام از آنها بسیار متنوع هستند. البته، اگر نمی خواهید از قالب های آماده استفاده کنید، می توانید همه چیز را از ابتدا ویرایش کنید.

اگر به دنبال ابزارهای ساده هستید، FlexClip انتخاب مناسبی برای شماست. می‌توانید برای ایجاد فایل‌های GIF، برش یا ادغام ویدیوها، افزودن متن یا موسیقی و موارد دیگر به این ویرایشگر ویدیوی آنلاین بروید.

FlexClip به شما امکان می دهد از همه این ویژگی ها به صورت رایگان استفاده کنید، اما محدودیت هایی وجود دارد. به عنوان مثال ، فقط می توانید ویدیوی 480p را به صورت رایگان خروجی بگیرید و حداکثر زمان فیلمبرداری می تواند تا 1 دقیقه باشد. اگر می خواهید از ویدیوهای استوک استفاده کنید، می توانید برای هر پروژه فقط به یکی از آنها بروید و می توانید تا 12 پروژه ایجاد کنید.

می توانید حدس بزنید که با پرداخت و ورود به نسخه پریمیوم، این محدودیت ها برداشته شده و کاربران آزادی عمل بیشتری خواهند داشت. با این حال ، برای ویرایش ساده و ایجاد ویدیو ، همان نسخه رایگان برای به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی کافی است.

2. Invideo

گزینه بعدی در لیست ، InVideo است. اگر به فکر ساخت یک ویدیوی ارائه جذاب هستید، InVideo یک گزینه عالی است. در این وب سایت انواع ابزارهای ویرایش ویدیو را خواهید یافت. بنابراین اگر می خواهید از ابتدا یک ویدیو بسازید، می توانید از این ابزارها استفاده کنید.

اما در کنار این امکان می توانید از بیش از 5000 قالب این وب سایت نیز استفاده کنید. به راحتی می توانید از بین این قالب ها جستجو کنید و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. با کلیک بر روی هر یک از این الگوها یک پیش نمایش برای شما به دست می آید که برای انتخاب الگوی مناسب بسیار مفید است.

InVideo کاملا رایگان است، اما محدودیت هایی برای نسخه رایگان وجود دارد. به عنوان مثال ، فیلم ها در Invideo Watermark قرار می گیرند و حداکثر زمان فیلم می تواند تا 15 دقیقه باشد. اگر نسخه ممتاز را خریداری کنید ، که در گزینه های مختلف موجود است ، این محدودیت ها دیگر وجود نخواهد داشت.

3. WeVideo

WeVideo یکی از قدرتمندترین ویرایشگرهای ویدیوی آنلاین در این لیست است. این وب سایت شخصی سازی و قدرت زیادی را در اختیار شما قرار می دهد، اما مانند سایر گزینه های این لیست، نقاط ضعف خود را دارد.

این پلتفرم مانند نرم افزارهای پیشرفته و حرفه ای ویرایش ویدیو عمل می کند. می توانید یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید و از آن در مرورگرهای دستگاه های Windows و Mac و همچنین در تلفن همراه استفاده کنید.

WeVideo همچنین از ویژگی های پیشرفته مانند صفحه سبز پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید فیلم های خود را برای رسانه های اجتماعی و وب ویرایش کنید. در این وب سایت باید با قالب های آماده ای سروکار داشته باشیم که با کشیدن و رها کردن قابل دسترسی هستند. همچنین ابزارهایی برای ضبط مانیتور، وب کم یا میکروفون وجود دارد.

نسخه رایگان WeVideo به ویدیوهای شما واترمارک اضافه می کند و به شما امکان می دهد فقط 5 دقیقه ویدیو در ماه ایجاد کنید. همانطور که می توانید حدس بزنید ، این محدودیت ها با پرداخت هزینه و خرید یک حساب حق بیمه برداشته می شود.

4. موج.ویدئو

گزینه بعدی در این لیست Wave.video است که فرمت مشابه سایر ویرایشگرهای ویدیوی آنلاین را ارائه می دهد. ما همچنین یک کتابخانه بزرگ از ویدئوهای موجود در این سایت داریم.

وب سایت Wave.video به شما امکان سفارشی سازی و ذخیره قالب ها را می دهد. می توانید رنگ ها ، فونت ها و لوگوهای مورد استفاده خود را ذخیره کرده و از آنها برای فیلم ها استفاده کنید.

اگر به دنبال پست‌های ویدیویی در رسانه‌های اجتماعی هستید، Wave.video شامل یک تقویم اجتماعی برای رسانه‌های اجتماعی است، بنابراین همیشه می‌دانید چه زمانی و کجا ویدیوها را به اشتراک بگذارید.

Wave.video رایگان است، با این حال گزینه های برتر را نیز ارائه می دهد. در نسخه رایگان نمی توانید فیلم ها را با فرمت MP4 دانلود کنید و همچنین واترمارک شده اند. علاوه بر این، مدت زمان ویدیوها تنها 15 ثانیه است، بنابراین بیشتر برای شبکه های اجتماعی مناسب است.

به جعبه ابزار ویدئویی

آخرین ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان در این لیست VideoToolbox است. شما نسخه پریمیوم را در این وب سایت پیدا نخواهید کرد و هیچ واترمارکی روی ویدیو گذاشته نخواهد شد، با این حال محدودیت هایی خواهید داشت.

رابط کاربری در مقایسه با سایر ویرایشگرهای این لیست مناسب نیست و رابط کاربری چندان کاربرپسند نیست. اگرچه با یک سرویس رایگان سروکار داریم، اما رابط کاربری آن قدیمی است و نمی توانید به راحتی با آن کار کنید. با این حال، اگر کمی با ابزار آن کار کنید، می توانید به کارهای اساسی برسید.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما