بین گوشی های بین 2 12ا 12 میلیون یونانی ن

[ad_1]

هوآوی بدون شک در سال های گذشته یکی از موفق ترین شرکت ها در تولید گوشی های تولید شده است. ادی یا اقتصادی Y گرفته تا سری نوا (nova) که مخصوص نانان و با تاکید بر نوآوری برگرفته است (برگرفته از کلمه Innovation) همگی از ارزش خرید بسیار زیاد است.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، ممکن است بخواهید آخرین نسخه این مقاله را بررسی کنید. در این مقاله قصد ریماریم به معرفی و مد مدل از زای هوآوی به بازه قیمتی 2 12a 12 میلیون یونانی در حال حاضر در زازارهای یاخلی موجود هستند زیمازیم. این گوشی به قیمت قیمت از زاد به کم رتندارتند از:

9 9 ا 9

بین گوشی های بین 2 12ا 12 میلیون یونانی ن

این مدل در حال حاضر جدیدترین جدیدترین عرضه شده هوآوی در درازارهای داخلی کشور به رار ر. 9 ز حیاحی بسیار جذابی برده شده رنگ‌بندی ریاری هم در قسمت باب پشت گوشی ردارد. نطورانطور که هوآوی همیشه همیشه داشته، سری سریال مناسب جوانان طراحی شده و یل هم حیاحی ظاهری در آن نقش ر یفا ایفا می‌کند. ایش محصول از صفحه یشایش 6.57 اینچی خمیدل اولد نیا نرخ نی رس نیانی 120 هرتز هرتز میبرد میبرد تصوير ويراویر را بسيار روان و کيفيت میکند میکند.

از این رو می توانم نوا 9 را یک گزینه عالی برای تماشای فیلم، زیازی کردن یا حتی نستانست. از طرفی این گوشی به دوربین رگارگانه نه دوربین دوربین اصلی آن کیفیت 50 مگاپیکسلی یار. ایا نکته بابل توجه سنسور RYYB آن ست آکهان تابش تا 40% نور به لنز نزا داشته و از این نوا 9 تصاویر بسیار روشن و جذابی را ثبت می کند. این اولین بار است که حدود 9 ماه پیش کتابی را می خوانم.

9a 9 در نان انتشار این ینلب با 11 میلیون و 600 هزار تومان قیمت ردارد رد.

. .ا 8i

8 ر میتوایان مدل اقتصادی سری نوا هوآوی مام م. این محصول به چند مورد از جدیدترین قابلیت‌های سری‌های مجتمع مجهز است اما تگ قیمتی به یای دارد. محصول APS از صفحه یشایش 6.67 اینچی PSA فناوی IPS با حاشیه بسیار بهره. .7 ترتیبی که نسبت صفحهایش یش بدنه نوا 8i برابر با 94.7 درصد است که چنین تنها در یای رده االا و پرچمدار به چشم می‌خورد. این محصول هم از طراحی جذابی بهره می‌برد و قاب پشتی آن در سه رنگ، مشکی و یای بسیار خاص و باب موجود است.

نان دوربین چهارگانه در یک ژواژول دایره‌ای شکل هم کمک یایانی به جذابتر شدن ظاهر این محصول کرده است. 8 اصلی یا 8i کیفیت 64 مگاپیکسلی دارد و نانایی عکاسی فوق العریض هما هم به سطهاسته دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراوید آن را نشان می دهد. از سایرات این اینل می‌توانم به تراشه اسنپدراگون 662 رم رم 8 دانشگاهی یتی. 00اتری 4300 رژرلی‌آمپرساعتی و از مهمتر مهمترارژر 66 واتی تیاخل جعبه شل اشاره ره.

Ia 8i در نان انتشار این ینلب با 7 میلیون و 390 هزار تومان قیمت ردارد رد.

هوآوی Y9a

بین گوشی های بین 2 12ا 12 میلیون یونانی ن

9 Y9a مدل رده بالا در بین سری هوآوی هوآوی هوآوی می‌شود و وا و بابلیت‌های عالی‌اش باعث می‌شود به یک بسیار مقرون به صرفه تبدیل شود. اگر می خواهید در مورد 6.63، IPS و FHD + بیشتر بدانید، لطفا وارد شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید. ا9ا نکته جذاب Y9a این است که رویا روی صفحه نمایش هیچ یای برای دوربین فیلمبرداری نمی‌بینید و ماملا با یک صفحه نمایش کامل و هستید.

نمونه دوربین Y9a به اصطلاح پاپ‌آپ است در درام مال کردن سیاسی سلفی از قسمت یالای بدنه گوشی عرضه شده و ییایی یا کیفیت 16 مگاپیکسلی به ثبت نداند. این محصول را می‌توان به رنگ‌های جذاب بدنه، شهاشه MediaTek Helio G80، رم 8 شهری، دوربین رگارگانه نها نز اصلی 64 مگاپیکسلی، تریاتری 4200 رژل ی‌آمپرساعتیا و

Y9a در دران انتشار این ینلب با 6 میلیون و 350 هزار تومان قیمت ردارد رد.

هوآوی Y60

گوشی Y60 در حال حاضر توسط هوآوی یلی سری Y و سری سری شناخته شده می‌شود، تا جایی که در ایتایت رسمی هوآوی این محصول nova Y60 عنوان شده است. این مدل از طراحی ساده با رنگ بدنه بسیار جذاب است. البته در حال حاضر رنگ مشکی این ینل هم در زازار موجود است ست. این مدل از صفحه یشایش 6.6 اینچی با قابلیت یتایش 16.7 میلیون یون بهره می‌برد.

دوربین گوشی هم از سه ماژول ساخته شده دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی یار. Y60 زنده زنده زنده زنده‌زنده MediaTek MT6765 رم رم 4 مگابایتی توان یای کافی برای اجرای اپ‌های معمول روزمره دارد. از بیش از 5000 نفر خواسته شده است که در Y60 ثبت نام کنند و از تعداد بیشتری نیز خواسته شده است که در آزمون Y60 ثبت نام کنند.

Y60 در نان انتشار این ینلب با 4 میلیون و 250 هزار تومان قیمت دلار و.

هوآوی Y5p

Y5p و 144 نفر دیگر این را می پسندند. یش یشایش 5.45 اینچی از نوع IPS با کیفیت HD + به شما کمک می کند در یطایط نوری مختلف با این گوشیار ر. این محصول با طراحی بدنه ساده در سه رنگ و یای و مشکی در زازارهای داخلی موجود است. زنده‌ساز 8 هسته‌ای در کنار 2 حافظه و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن هم یای نصب و اجرای نرم‌افزارهای سبک روزمره سباسب سب. 5 پشتی Y5p کیفیت 8 مگاپیکسلی دارد و، نمونه فیلفی فی، نمونه 5 مگاپیکسلی ای ست. اب یای جذاب Y5p می‌توانم امکان باز کردن گوشی از طریق چهره اشاره ره را داشته باشم. نسخه جدید نسخه 3020 با آخرین نسخه 512 جکابایت جک جک 3.5 ی‌متریلی‌متری هدفون ردارد آپدیت شد.

Y5p در نان انتشار این ینلب با 2 میلیون و 300 هزار تومان قیمت ردارد و.

لازم به ذکر است که همه این گوشی‌ها و سایر محصولات هوآوی از رانتی رسمی هوآوی ایران بهره می‌برند.

یای خرید گوشی های معرفی شده نیدانید به این لینک مراجعه کنید.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما