کشفی که می‌تو نندند درمان بیماری‌های ژنتیکی ممکن است کند!

[ad_1]

روآرو- یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده در هله پیشرفت علم مکانیسمی را توصیف می‌کند می‌کند که چگونه چگونگی انتقال انواع ویژگی‌های ژنتیکی معروف به ری‌هاری‌های میتوکندری از درادر کودک کودک کمک می‌کند. این یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید برای کمک به عزیزان خود انجام دهید.

به بهارش فرارو رو این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد. از طرف دیگر، این نوع بیماری به طور معمول هزینه دیادی را به معهامعه و خانواده‌ها تحمیل می‌کند. همچنین نهان‌های موجود برای این نوع بیماری‌ها فقط تسکین دهنده با هدف بهبود زندگی زندگی رار یا به خیرخیر انداختن پیشرفت بیماری انجام می‌دهند. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

نشمندانشمندان می‌گویند میتوکندری اندامک‌هایی که بیشتر انرژی شیمیایی مورد نیاز زلول‌ها را تولید می‌کنند. DNA (mtDNA) حاوی نوک ۱۶۵۶۹لئوتید است که در جهش هستند. این می‌تواند باعث ایجاد بیماری‌های میتوکندری میتوکندری شود. گرچه DNA یای (مارپیچ دوگانه معروف، که ژنوم ژنوم رمزگذا رمزگذاری می‌کند) در بدو دلد، تخمدان‌های یک دختر از قبل دارای تمام تخمک‌هایی است که در سراسر حیات خواهد بود. در طول چرخه‌های تولید مثلی که از دوران بلوغ و برخی از برخی از این تخمک‌های نابالغ هستند.

این مطالعه برای اولین بار نشان می دهد که mtDNA جهش دیده شده است در مراحل نهایی تشکیل تخمک ایجاد د. گفت: داخل نمی شوم. درصدان کشف کردند که کثراک 90 درصد mtDNA در جهش جهش اجهش ستابرین وجود حد بالایی برای درک میزان انتقال mtDNA جهش فتافته و ایجاد بیماری مهم است.

که mDNA جهش فتهافته وحشی یک نوع نوع رندارند (تروپلاسمی) ، ورودی mDNA جهش فتهافته ممکن است پوشانده شود و به فرزندان منتقل شود. من هستم. او گفت: “من مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما مطمئن نیستم که آیا این مورد است.”

کشفی که می‌تو نندند درمان بیماری‌های ژنتیکی ممکن است کند!

تیار در این پژوهش با پژوهشی مانند کارولینا هابرمن ماکابلی ی گروهی به رهبری تریکات فرانسه نسیس،،، نویسنده هاله، ریاری ری. برای ارتباط با Wellcome Trust به فیس‌بوک بپیوندید، همین امروز به فیس‌بوک بپیوندید. این مقاله نوشته شده است: این یای مهم برای تحقیق ما است، که جهش ییایی است که می‌شوند و نیسمانیسم مربوطه را تحلیل می‌کند که یلیل است»»

علائم بیماری میتوکندری با توجه به، سلول‌های آسیب دیده و آسیب دیده و تاوت است. من مطمئن نیستم که چه کار کنم، اما مطمئن نیستم که چه کار کنم، مطمئن نیستم که چه باید بکنم. چنین ری‌هاری‌های متابولیک ارثی می‌تواند در هر سنی هراهر شود، اما هر چه جهش جهش خود را نشان دهد، احتمال می‌دهد که به شدت و مرگ می‌شود. نهانه تشخیص این بیماری‌ها مشکل است و معمولاً به آزمایش ژنتیکی و مولکولی یاز می‌پردازد، به همین دلیل آمارهای مربوط به آن دقیقاً نمی‌شود.

این اولین بار است که کتابی در مورد mtDNA می خوانم و مطمئن نیستم که کتاب جدیدی است یا نه. .3ای مثال، جهش m.3243A> G، که باعث سندرم MELAS انسفالوپاتی میتوکندری، اسیدوز لاکتیک، و تلات کتیکابه سکته مغزی می‌شود، درصد حدود درصد ز نالان مبتلاسمی بیما ری‌زا. نان موش‌های اصلاح شده را با دو نوع ژنوم میتوکندری مط عهالعه قرار دادند. M وحشی کهاعث بیماری نمی‌شود و جهش ریزاری‌زا m.5024C> T، بهابه m.5650G> A که یک جهش ریزاری‌زای موجود در انسان ا ن.

و یلیل ۱۱۶۷ جفت درادر نشان داد که یایل شدیدی در ده‌هاده‌های یا سطوح یین‌آیین m.5024C> T برای انتقال سطح ترالاتر به نشان‌شان وجود ردارد. این حال در ده‌هاده‌های یا سطوح بالای جهش، مخالف مشاهده هده. تجزیه و تحلیل و یلیل تخمک‌های ی (تخم‌های نابالغ) در دراحل‌های مختلف نیز افزایش سطوح m.5024C> T را به mtDNA نوع وحشی نان داد. این نشان می‌دهد که mtDNA جهش یافته است در بل بلوغ وغ، توجه به سلول‌های تکثیر می‌شود، زیرا بدون تخمک‌ها تا زمان تخمک ریاری تقسیم می‌شوند، ولی قرار نمی‌گیرند.

تان مدل ریاضی را آزمایش کرد و یلی که به شک این پدیده را توضیح داد، به مزیت پذیرشارپذیری به نفع mtDNA جهش‌یافته و انتخاب خالص‌سازی اشاره ره برای رسیدن به رسیدن. بتدا ابتدا هتروپلاسمی را در ۴۲ دهاده و اندازه گیری فرزند فرزند. سطوح سطوح سطوح mtDNA جهش یافته‌ها را در وا و در حفره‌های مختلف رشد اندازه‌گیری کرده‌اند در ادامه آن‌ها را در سطوح مختلف در اندام‌های مختلف و در سنین فلف مقایسه کردند.

نانشمندان شواهدی پیدا کردند که یجایج آن بر روی یای یامل جهش ریزاری‌زا و انسانها یکسان است. او گفت: برای ارتباط با mtDNA ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. . . اگر می خواهید از شر بهم ریختگی خلاص شوید، باید از شر بهم ریختگی که نیاز دارید خلاص شوید.»

منبع: scitechdaily

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما