اگر جادوگر هست تیم ملی نباید تمرین کند!

[ad_1]

مصطفی هاشمی طبا در خصوص ارزیابی خود از نحوه اداره فوتبال ایران در دوران حضور عزیزی خادم، گفت: فکر می کنم روند عادی طی شده است و نکته منفی خاصی نمی بینم. من کار فدراسیون را از طریق خبرنگاران و رسانه ها می دانم و کاستی خاصی نمی بینم. در گذشته اما اتفاقاتی مانند قرارداد ویلموتس رخ داده است که در زمان عزیز خادم تکرار نشده است.

وی افزود: اکنون تیم ملی ما خوب کار می کند و لیگ ما با این شرایط سازماندهی می شود. به همین دلیل ضعف خاصی در کار فدراسیون نمی بینم. باید یادمان باشد زمانی بود که امیدمان برای صعود به مسابقات مقدماتی جام جهانی از بین رفت. در زمان آقای ویلموتس می خواستیم چهار بازی را ببریم و به مرحله بعد برویم که خیلی ها در آن زمان می گفتند امکان پذیر نیست. الحمدلله آن چهار بازی را با اسکاچ بردند و صعود کردند.

عزیزی خادم رئیس سابق موسسه تربیت بدنی می گوید: متاسفانه دولت با کمک به این و آن خود را بدبخت کرده است. . بیشتر این هزینه ها و نابسامانی های مالی به دلیل حمایت دولت از این و آن است. این امر منجر به افزایش پرداخت ها و در نتیجه افزایش نقدینگی شده است.

هاشمی طبا در ادامه گفت: به نظر من آقای مصطفوی نظر خود را بیان کرده است. چرا دولت باید 500 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال بدهد؟ در عوض، بحث حقوق فوتبال بسیاری از مشکلات مالی فوتبال را حل می کرد. من حتی نمی دانم بر چه اساس وعده 1000 میلیاردی آنها داده شده است. واضح است که این وعده ها وعده های انتخاباتی است و عملی نمی شود.

وی در پایان درباره «خیر دنیا» و مسائل مطرح شده از سوی فدراسیون فوتبال درباره استفاده از جادو گفت: اگر جادوگری تاثیر دارد، چرا تیم ملی تمرین می کند؟ شاید اتفاقی افتاده باشد و از جادوگر استفاده شود، اما این اقدامات قطعاً جواب نمی دهد، زیرا اگر قرار بود به نتیجه برسد، چه نیازی به اردوهای آموزشی و تمرینی بود؟ اگر جادو کار کند، مربیان ارزان قیمت و بازیکنان چند تیمی را انتخاب می کنند تا با هزینه کم نتیجه بگیرند. سحر و این چیزها مؤثر نیست. خدا را شکر بازیکنان بزرگ و پرتلاشی داریم و از تلاش آنها نتایج خوبی گرفتیم.

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما