اولین پهپاد هیدرولیک جهان با ۸۰۰ ۸۰۰لوتر وتراز بدون وقفه

[ad_1]

روآرو- اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. به رتارت بهتر ما اکنون عرضه می‌کند اولین پهپاد هیدرولیکی جهان است که نمی‌دانند حدود شش ساعت را بدون بیش از ۸۰۰ مترلومتر را طی می‌کنند.

به بهارش فرارو رو ساخت این پروژه به بهله تجاری سازی نرسیده، اما شرکت بریتانیایی به مام فلوکوپتر حال ساخت اولین پهپاد هیدرولیک جهان است که تری‌هاتری‌ها و یای‌های الکتریکی را با پمپ‌ها و موتورهای گازی می‌کند می‌کند. این قابلیت باعت می‌شود تا این دستگاه پرنده به پروازی و حرکت حرکتی حرکت کند حرکت چشمگیری به هه‌های مشابه ی بدابد.

خطری وجود دارد که روزیاتری‌ها و موتورهای الکتریکی وظیفه تامین انرژی تمام وسایل نقلیه‌ای را که به تکیه‌ها تکیه می‌دهند، گرفته می‌شوند بر روی بر روی پیم پیم پیم پیم پیم پیم پیم پیم پیم پیم ایگاه قدرتمند تری رانددارند. این نوع با بالی بسیار بالاتر، منبعی ارزشمندتر نسبت به تریاتری می‌شود که می‌توان موتورها را در افت بسیار طولانی‌تر و وزنی بسیار کمتر کرد.

چرا هیچ کوادکوپتری وجود ندارد موتورهای موتورهای سوخت فسیلی کوچک به راحتی تک تک یای آن را تغذیه کند، در یالی که آسمان پر از هواپیماهای سوختی است. این است که موتورهای گازسوز را نمی توانم به دقت یا کنترل الکتریکی انجام دهد، در یالی که دقیقان کنترل دقیق در پیماپیما‌هایی که تنها وظیفه موتور پروا پروانه آن ایجاد نیروی نشانش در جهت ست ست ی ی ی ی، م م ن ن ب ئم ائم ئم ئم یدا یدا یدا یدا کند.

اولین پهپاد هیدرولیک جهان با ۸۰۰۸۰۰لوتر وتراز بدون توقف

فلاً می‌توان از یک گازی روی یک په‌پاد برای نیرو دنادن به ژنراتوری استفاده کرد. به جای موتورهای الکتریکی که هر هرانه را تغذیه می‌کند، یای هیدرولیک که جریا جریان بی‌یایان مایع هیدرولیک از طریق شیلنگ‌ها تغذیه می‌کند، آن‌ها را به چرخش می‌آورند می‌آورند. یدلید عملکرد وعده داده شده پهپاد – هم از نظر پایداری در وا و هم از نظر بابلیت حمل بار – جفت یک موتور موتور یدایی شده از هوا پیم ی بج بج بج بج بج بج بج بج دقت فیافی برای رقابت با عملکرد موتورهای الکتریکی و در ح رال ارائه قدرت رار بیشتر از جمله های این روش است. هر موتور یکلیک می‌توان تا ۱۲۹ اسب بخار قدرت یدلید ید، در حالی که وزن هر ما از ز.۵ وزن است ست.

Ow Flowcopter بر روی یای اول یااربردی از پهپایک هیدرولیک خود رار می‌کند و می‌کند این اده به هله هاری سازی نرسیده و بابلیت حمل بار توسط است. بی شک هری توسعه طی خواهد کرد در این مسیر نیز آزمون ‌ها‌های بسیار وجود هداهد داشت، اما طرح سازنده سازنده آن مواد اولی‌های ی ی است.

نینیانیایی البته اشاره می‌کند تجهیزات دیگر این پهپاد د پمپ به‌جابه‌جایی دیجیتال، زیازی و زنازن سوخت نندانند موتورهای هیدرولیک نمی‌رسد نظر نمی‌رسد. فلو کوپتر دع نیانیایی فلوکوپتر دع می کند که دشادش می تواند بدون سوختگی در ز‌هاازهای کوتاه‌تر این په‌پاد همچنین می‌تواند محموله‌هایی با وزن تا 150 متر را حمل کند. یتابلیت بعدی می‌تواند این را به یک هله نقلیه تحویل دهد بار کارآمد در فت‌هفت‌های کوتاه درون شهری کندل کند، نیازی به زمان شا طوا ًا زها زها زها زها باشد.

منبع: gizmodo

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما