اولین تصویر جاسوسی مرسدس بنز لوکس GLE 2023

[ad_1]

در رفتن شایعات زیادی در مورد جدیدترین کوپه لوکس مرسدس بنز GLE شنیده ایم و عکس هایی از آن وجود دارد، اما به تازگی جاسوسان صنعت خودرو توانسته اند این خودرو را پیدا کنند. مرسدس بنز GLE 2023 شکار در کشورهای اسکاندیناوی در حین انجام تست های زمستانی. به عبارتی اکنون تصاویر واقعی و دقیقی از این خودرو و طراحی نهایی آن در اختیار داریم.

به گزارش فرارو، بدون شک نسخه فعلی مرسدس بنز GLE کوپه را نمی توان مدل قدیمی تری دانست چرا که این نسل اول کوپه در سال 2019 رونمایی شد و در سال 2021 راهی بازارهای بین المللی شد. مرسدس بنز کلاس J که قبلاً با نام مرسدس بنز M کلاس شناخته می شد، یک خودروی شاسی بلند لوکس با اندازه متوسط ​​است که توسط خودروساز آلمانی مرسدس بنز از سال 1999 تولید می شد. از نظر اندازه، کلاس GLA بین مرسدس بنز J کلاس کوچکتر و مرسدس بنز J کلاس بزرگتر قرار دارد. کلاس GLA تاکنون چهار نسل را به خود دیده است و از سال 2019 نسل اول کوپه به آن اضافه شده است و اکنون در فاصله بسیار کمی شاهد توسعه نسل دوم کوپه GLA هستیم.

درست است که در ماه های اخیر نمونه های اولیه GLE را دیده ایم، اما در واقع این دومین باری است که تصاویری از GLE کوپه را می بینیم. مدت هاست که عکاسان جاسوس خودرو در سوئد به دنبال خودروی جدید هستند. دلیل اینکه جاسوسان این کشور را انتخاب کردند این بود که این خودروساز آلمانی از مقر اصلی خود در آلمان به طور خاص برای آزمایش زمستانی خودروهای جدید استفاده کرد. در نهایت، عکاسان موفق شدند خودروی جدید را در هوای قرمز، سرد و یخبندان سوئد به تصویر بکشند. اگر یک پوشش استتار ساده روی فاسیای جلو قرار دهید، می‌بینید که سوراخ‌های گوشه‌ها کمی کوچک‌تر هستند و دیگر به دهانه‌های باریک زیر مشبک متصل نیستند. پایین ترین شیر در مدل فعلی به دو قسمت تقسیم می شود.

در سمت جلو، استتار اطراف چراغ‌های جلو نشان‌دهنده یک بازآرایی ظریف است و اندازه لنز احتمالاً اندکی کاهش می‌یابد. همین امر در مورد عقب نیز صدق می کند، نوار استتار فقط به چراغ های عقب وصل شده است. تشخیص اینکه لنزها واقعا کوچک هستند یا نه، سخت است، اما به راحتی می توان فهمید که این یک ترفند هوشمندانه برای منحرف کردن توجه از فاسیای عقب است. مدل فعلی دارای نقاط عمودی باریکی در گوشه‌های عقب چرخ‌های عقب است که توسط یک خط بدنه اصلی به پایین درب آسانسور متصل می‌شوند. خط بدنه خودروی جدید به ندرت قابل مشاهده است و اجزای آن از بین رفته اند.

در مقایسه با GLE SUV استاندارد، این کوپه اکنون پشتی نرم‌تر دارد. این مشاهدات نشان می دهد که مرسدس بنز در جهت مخالف دیگر رقیب آلمانی خود ب ام و حداقل در جهت مخالف حرکت می کند. همچنین این خودروی آزمایشی نمی تواند از نمای عقب موجود در نسخه محصول استفاده کند، چرا که انتظار نداریم مدل به روز شده، حتی در صورت عدم وجود استتار در این قسمت، از چنین نمای پیروی کند. همچنین جستجوی این خودرو نشان نمی دهد که این خودرو را زودتر از موعد در بازار ببینیم و در بدترین حالت ممکن است اواخر امسال یا حتی اوایل سال 2023 به نمایش گذاشته شود.

هیچ اطلاعات تایید شده رسمی در مورد ویژگی های داخلی نسل جدید کوپه GLE وجود ندارد، اما با نسل فعلی این خودرو می توان حدس و گمان هایی را انجام داد. البته هنوز چیزی در مورد طراحی داخلی نمی توان گفت چرا که از تصاویر موجود نمی توان فضای داخلی خودرو را دید. کم و بیش مشخص است که کوپه GLE به یک سیستم اطلاعات سرگرمی کاملاً جدید مجهز خواهد شد که فراتر از سیستم فعلی MBUX خواهد بود. نسل فعلی این کوپه از یک موتور 3 لیتری هیبریدی بهره می برد که 429 اسب بخار قدرت و 6100 دور در دقیقه ارائه می کند. این نیرو توسط یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک قابل تعویض به هر چهار چرخ منتقل می شود. انتظار می رود مرسدس بنز 2023 کوپه موتور قدرتمندتری ارائه دهد.

اولین تصویر جاسوسی مرسدس بنز لوکس GLE 2023

اولین تصویر جاسوسی مرسدس بنز لوکس GLE 2023

اولین تصویر جاسوسی مرسدس بنز لوکس GLE 2023

اولین تصویر جاسوسی مرسدس بنز لوکس GLE 2023

اولین تصویر جاسوسی مرسدس بنز لوکس GLE 2023

اولین تصویر جاسوسی مرسدس بنز لوکس GLE 2023

اولین تصویر جاسوسی مرسدس بنز لوکس GLE 2023

اولین تصویر جاسوسی مرسدس بنز لوکس GLE 2023

منبع: موتور 1

نوشته مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما